18 Mayıs 2012

Rosense Nem Maskesi..

1 ay kadar önce evimin yakınında bulunan ve China Glaze ojelerimi aldığım Efe Kozmetik'de Rosense markasının sanırım cilt bakım uzmanı vardı. Bir makina ile yüzüme baktığında yanaklarımda biraz nemsizlik gördü ve Rosense markasının Gül, Salatalık ve Papatya özlü nemlendirici kremini tavsiye etti. Krem aslında maske olarak kullanılıyor ve haftada 3 defa falan sürüyorum. Akşam eve geldikten sonra cildimi güzelece temizleyip sürüyorum ve yatana kadar da çıkarmıyorum. Yatmaya hazırlanırken tekrar yüzümü temizleyip bu defa da gece bakım ürünlerini sürüyorum. Kullanımında banyodan sonra demiş olmasına rağmen, cildi güzelce yıkaduktan sonra hafifçe nemliyken de sürülebiliyor. Kremi sanırım 1-1.5 ay gibi bir süredir kullanıyorum, cildimde hafif bir yumuşama olduğunu söyleyebilirim. Zaten sürüldüğü zaman cilde yayılan ve emilimi de uzun süren bir krem, 30 dakika içinde ancak emiliyor ve emildikten sonra da cildi yumuşatıp, parlatıyor. Yine çok yağlı ciltlere uygun bir ürün değil bence, sivilcelenme yapabilir. Bu kremi bir de cildi karma değil de kuruya dönük bir arkadaşıma verip sonucu görmek istiyorum. Bu arada Rosense marka gül suları tamamen doğalmış.. Fiyatı 15 TL. civarı birşey olması lazım. Ben genelde yüzümü temizlemek için gülsuyu kullanıyorum ama bu markanınkini hiç denememiştim. Elimdeki şişe bittikten sonra bu markayı da denemek istiyorum.
Sevgiler..



3 yorum:

  1. içinde paraben var mı acaba var diye duydum

    YanıtlaSil
  2. yada önerebilceğinz bir nem maskesi var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elifçalışkan o kadar eski bir yazı ki bu ve ürün de çoktan bitti hiç hatırlamıyorum.. pek çok markada nem maskeleri var şu anda çeşit çeşit marka aklımda yok clarins kullanıyorum ben şu anda..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...