28 Mayıs 2012

Pastel Kokulu Ojelerim..

Biliyorsunuz bu ara Pastel kokulu oje çılgınlığı yaşanıyor. Ben de ojeleri çok merak ediyordum. Hafta sonu Kadıköy'e gittiğimde Watsons'a baktım. Neyseki ojeler gelmişti ama ben az kalsın göremiyorsum ojeleri. Zaten minicikler bir de standın arkasına saklamışlar onları. Neyse son anda gördüm ve bütün renkleri aldım denemek için.



Minicik olmalarına rağmen, herkesin öğrendiği gibi tanesi 2.50 TL. neyse artık o muhteşem, cici kokuları için bu kadar fiyat olacak diyeceğiz artık.  Ojeleri sürerken önce çok şaşırdım çünkü oje kokusundan başka hiç bir koku yoktu. Daha sonra kurumaya başlayınca şahane kokmaya başladı. O kadarki oğlum bile aldı kokusunu ojenin. Tabi ellerimizi 1-2 defa yıkayınca malesef koku gidiyor, o nedenle bir günden fazla bırakmamak lazım. Ama parlaklığı, kalıcılığı aynen korunuyor ojenin, o bakımdan hiç sıkıntı görmedim.
Ojelerin hepsini tek tek denedim, en güzel çukulatalı kahve kokuyor bana göre. Hani eskiden Kent'in kahveli şekerleri olurdu bonbon derdik galiba aynen onun gibi kokuyor bence. Onun dışında greyfurtlu olan pembe oje şahane kokuyor ve rengi de çok güzel. Hindistan cevizliye bayıldım, en az kokan naneli olmuş bence. Tarçınlı top coat ise tek başına harika kokuyor ama kokusuz başka bir ojenin üzerine sürerek denemek lazım. 
Hafta sonu çukulata-kahve kokan kahverengiyi sürmüştüm. İşte görseller..




Böyle harika, pırıl pırıl bir kahverengi. yaz rengi olmamasına rağmen ışıltısı ve kokusu için yazın bol bol sürülebilir. En kısa zamanda diğerlerini de sürüp, yazacağım.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Aynı gün aynı ojeleri yazmış olmamız inanılmaz :) benim almadıklarımı da almışsın canım :) güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. kahve ve greyfurt cok hosmus.
    banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Yeşimcim evet senin yazını da okudum.. ojeler çok tatlı çok hoşuma gittiler..:-))

    Ranbow Gatherer.. teşekkürler.. şimdi takip ettim seni :-))

    YanıtlaSil
  4. aaaa yeni duydum bunu hemen alıp denemeliyim :)) çok teşekkürler.....

    YanıtlaSil
  5. Hi lili marlen thnx for follow l will look at your blog surely

    YanıtlaSil
  6. Bir oje-sever olarak bunu ancak bugün öğrendiğim için çok üzgünüm, ama yarın iş çıkışı direkt Watsons'a gidiyorum : ) Yazı için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...