23 Mayıs 2012

Yeni Rimmel Fondötenim..

Günaydın.. Hafta sonu Rimmel'in Stay Matte fondötenini görünce hemen denemek için aldım. Mat fondöten görünce dayanamıyorum zaten. Bunun fiyatı da çok uygundu. Sanırım 14-15 TL. gibi birşey olması lazım. 30 ml. için gayet uygun bir fiyat.


Sürümü kolay, emilimi rahat, hakikaten ciltte mat görünen, hafif tam yazlık bir fondöten. Ben Ivory (fildişi) rengini aldım. Cildime tam uyum sağladı. Altına da güzel bir mat baz sürüldümü tam yazlık akmayan, bulaşmayan bir fondöten olacak.




Görüldüğü gibi oldukkça mat, alt tonu da hafif sarı bir fondöten. O nedenle cilt tonunu da eşitlediğini söyleyebilirim. Zaten nedense pembe alt tonu olan fondötenler bende çok maske gibi duruyor. O nedenle hiç kullanmamaya çalışıyorum.
Sevgiler..

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...