14 Mayıs 2012

Anneler Günü indiriminden aldıklarım..

Cumartesi günü Gratis'de renkki ürünlerde yapılan indirimi bir yanlış anlama sonucu kaçırmışım. Ben indirimin 12-13 Mayıs'da olacağını sanıyordum. Halbuki 12 Mayıs renkli ürünlerde, 13 Mayısda da cilt ürünlerinde indirim varmış. Ben de böylece cilt temizleme ürünleri ve bakım ürünlerinden sıkı bir stok yaptım. Makyaj ürünlerinde de adece cumartesi olduğunu farketseydim Balm stoku yapacaktım kendime. Neyse kısmet artık bir sonraki indirime..

Aldiklarımı daha sonra ayrıntılı olarak yazacağım. Şimdilik sadece resimleri veriyorum. Bu aşağıdaki Bebak temizleme mendili hariç bütün ürünlerde %50 indirim vardı. O nedenle oldukça karlı durumdayım denebilir.

Diadermine makyaj temizleme ürünleri. Daha önce de kullanmıştım. Özellikle göz makyajı temizleme ürününden çok memnunum. Bittikçe alıyorum bunu. Tanesi 7.95 TL.ye geldi.

Matlaştırıcı bakım kremi. İlk defa kullanacağım. 4.95 TL. ye geldi.

Vaseline vücut bakım kremleri. Tanesi 1.63 TL. ye geldi.

Bildiğiniz akşamdan kalma maskesi.. Fiyatı 8.90TL.

Güneş sonrası rahatlatıcı maske..8.90 TL.

Loreal gece kremi.. 14.98 TL.ye geldi.

Göz kremi..14.98 TL.

Bunun da kokusunu çok seviyorum, o nedenle aldım.. 3.45 TL.

Bunlar bana uzunca bir süre yetecektir umarımki.. Kullandıkça yazacağım sonuçları.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...