16 Mayıs 2012

Sürüp de gösteremediğim çeşitli ojeler..

Merhaba.. Artık o kadar fazla ojem varki ciddi anlamda hakikaten bazılarına hiç sıra gelmeyecek diye korkmaya başladım. Çünkü bir tarafdan da durmadan alıyorum. Geçen hafta bir arkadaşımın kızı Vanilya Club'dan gelen CG Solar Flare'i kullanmadığı için bana yolladı. Ayrıca dolapta da bir sürü alıp kullnmadığım Rapsodi oje keşfettim. Yaklaşık 20 tane falan almışım tanesi 1 TL. den. Tabi asla sıra gelmemiş daha sonra alınanları sürmekten. Ama Solar Flare'i de denemeden yapamadım. Onu denedikten sonra da Rapsodilerden en beğendiğimi sadece resim çekmek için sürüp geri sildim.




Bu Chanel Peridotun üstünde CG Solar Flare.. Yakıyor ortalığı resmen.. Bayıldım buna.. Teşekkürler Ezgi'cim.. :-)





Rapsodi 175. Aslında çok da güzel bir ojeymiş. Hele güneşde böyle yanar döner holografik olacak bir oje. Bakalım bir daha sürmek ne zaman kısmet olacak..


Yeni aldığım CG ve Flormar bahar koleksiyonunun bir kısmı. Bu club kutuları bu konuda çok işe yaradı. Bütün ojelerimi bunların içine koyuyorum artık.
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...