7 Mayıs 2012

Monday Blues.. Avon Cosmic Blue..

Pazartesi adet olarak mavi oje sürüyorum artık. Hem ruh halimi hem de günün kasvetini temsil ediyor. Bu hafta da mavi oje sürmeme rağmen ojenin rengi o kadar güzel ve parlakki kesinlikle kasvet ifade edemez..
Her zamanki gibi bu ojeyi Avonun eski kampanyalarından birinden alıp stokuma atmıştım ve sürmeyi de unutmuşum. Dün akşam denemediğim bir mavi oje ararken bu gözüme ilişti ve hemen sürmeye karar verdim.






Ojenin rengi şahane olmasına rağmen sürümü çok zor, ilk sürüşte iz içerisinde, soluk bir renk hissi veriyor. İkinci katta fırça izleri ve topaklanmalar oldu. Ben 4-5 kat sürdükten sonra oje gerçek rengini verdi. Ama bu kadar çok kat sürünce de bazı tırnak ucunda ve dibinde topaklanmalar yaptı. Ama yine de ben ojenin rengini çok beğendim.  Bu parlaklıkta ve bu tonda oje pek yok piyasada. Ama Avon ojelerin genel sürüm zorluğu bu ojede de kendini gösterdi malesef. Yine de denemeye değer.
Sevgiler..

3 yorum:

  1. mavisi süper canım bende mı alsam ne _? güle gule kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Renk cidden çok güzelmiş, sanki buna benzer Flormar'ında bir ojesi var :)

    YanıtlaSil
  3. pelito teşekkür ederim canım..

    j.d. flormarın ojesini hatırlamadım ama bakarım ona da...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...