18 Kasım 2015

Eva Maree Lip Maximizer..

Son zamanlarda çok popüler olan bir dudak ürünü bugün #renginibul etkinliği sayesinde konuğumuz olacak. Ben dahil pek çok kadının ortak yönü dudaklarımızın biraz daha dolgun olmasını istemek, herkes bir Anjelina Jolie olamadığı için bu işi ya dudak dolgusu ile ya da dışarıdan takviye yöntemlerle yapmaya çalışıyoruz.

Eva Maree Lip Maximizer
Eva Maree Lip Maximizer 'de aynen böyle dışarından takviye bir yöntem.  Sürekli ve düzenli kullanımda dudağın uzun vadede daha dolgun ve düzgün görünümünü vaat ediyor.  Benim dudağımda dolgu var ama etkisi geçiyor tabi yavaş yavaş, ayrıca hakikaten biraz daha dolgun bir dudağa da hayır demem.

Eva Maree Lip Maximizer

Lip maximizer bir lip gloss formunda, uygulaması kolay ve değişik bir tadı var. Kötü sayılmaz zaten dudakla bütünleştikçe o tat gelmez oluyor. Kesinlikle dudak dolgunlaştırıcılarda kullanılan nane veya tarçın aroması gelmiyor bana, ama sürülünce de hafif  karıncalanma değil de bir çeşit hafif yanma ve batma   yapıyor. Zaten değişik bir yapısı var.  Aplikatöre fazla almadan uygulamak lazım. Bu şekilde bütün dudağı kaplayan bir baz görevi görüyor ve dudak yüzeyini tamamen pürüzsüz hale getiriyor. Sürüldükten hemen sonra ruj uygulaması yapılamıyor çünkü yoğun bir ürün olduğu için hem kendisinin hem de rujun formunu bozar. En az yarım saat kadar bekledikten sonra ruju uygulamak gerekiyor.

Ben sabah çıkmadan sürdüğüm ürünün üzerine iş yerine geldikten sonra rujumu sürüyorum. Kalıcılığı kesinlikle arttırmıyor ama sürülen ruju daha dolgun gösteriyor. Tek başına da dudakları pürüzsüz hale getirdiği için daha düzgün ve dolgun bir ifade sağlıyor. Ama nemlendirici özelliği hiç yok, tek başına süreyim dudağım nemlensin derseniz olmuyor bence.  Uzun vadeli etki için günde en az iki sefer kullanılması öneriliyor. Ben bazen kullanıp bazen unutuyorum ama düzenli kullanan herkes etkisinden memnun kalmış. Ben ise kullandığım andaki ve daha sonra üzerine ruj sürdüğüm zamanki duruşundan memnun kaldım. Uzun vadeli kalıcı bir etki göremedim henüz ama bu tabi düzenli 2 defa kullanamadığım için olabilir. Daha düzenli kullanmaya çalışıyorum bu aralar. Siz kullanıp da memnun kaldıysanız yazın lütfen. Etkileri hakkında daha detaylı bilgi için ise buraya bakabilirsiniz.
Sevgiler..

59 yorum:

  1. dolgun göstermesini seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet ben de düzgün ve hoş göstermesini çok sevdim..

      Sil
  2. ben relips kullanıp,üstüne bu glossu sürdüm. kimseye tavsiye etmem ama aynada kendimi tanıyamadım ..bildiğin köfte dudak :)))
    keşke kalıcı olsaydı ama 10-15 dk. etkisi geçti :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün ayy o relips asıl bana lazım yaa incecik dudaklarım var senin dudakların çok hoş bence :-))

      Sil
    2. yok ayol benimkiler de ince, makyajla falan idare ediyoruz..çok isterdim angelina dudaklı ollmayı :)))

      Sil
    3. @nilgün Nilgüncüm gördüğüm kadarı ile benimkilerin yanında gayet iyi seninkiler :)))

      Sil
  3. hamileliğimin ilk aylarında gelmişti banada kargo . Bekledim 3 ay biitnce kullnamaya başladım. Yeteri kadar dolgun dudaklara sahibim ama ürünü kullanmaya başladıktan sonra rujlarımı daha düzgün durduğunu görüyorum. Gece sürüyorum ben hafif bir karıncalanma oluyor ama hemencecik geçiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülsendoğan benim gece sürebileceğim bir ürün değil daha nemlendirme kapasitesi yüksek bir balm istiyorum ben ama gün içinde iki defa sürüyorum bu ara bakalım ne olacak...

      Sil
  4. ürün bende de var henüz kullanma şansım olmadı zaten ihtiyacım da yok ama bakalım deneyeceğiz ve tanıtacağız artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi ne güzel ihtiyacın olmasa bile dudağını düzgün ve hoş gösterecektir :-)))

      Sil
  5. merak ettiğim ürünlerden biri

    YanıtlaSil
  6. Canım ben de kullanmaya başladım , yani dudaklarım çok ince değil ama pürüzsüz yapar mı bakalım onu deneyeceğim, sen de güzel günlerde kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina oldukça pürüzsüz duruyor benim dudağım şu anda ki öyle değil aslında :-((( teşekkürler..

      Sil
  7. güzel bir ürün. oldukça merak ettim deneyeceğim. tavsiye için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @baharelkovan rica ederim beğenmenize sevindim ...

      Sil
  8. guzel bır urune benzıyor denemek lazım,,

    YanıtlaSil
  9. Çok merak ettiğim bir üründü :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgürler çok teşekkürler canım :-)))

      Sil
  10. Bende kullanıyorum. Dudaklardaki çizgilerin görünümünü gerçekten azalttı. Kokusunu sevdim ben. Kiraz , vişne gibi kokuyor sanki. Ilk başta dudakları yakıyor , karıncalandırmıyor. 1 dk sonra o his geçiyor. Özellikle dudak kontrü belli olmayan kişiler için de tavsiye ediliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mimargzundenmakyaj evet pürüzleri azalttı benim de .. evet karıncalanma değil o his yanma haklısın :-)))

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. @sedakarapoyraz evet değişik bir ürün...

      Sil
  12. Ben farklı bir markanınkini kullanmıştım bayağı bir karıncalanma yapmıştı. güle güle kullanın.

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pastacaddesi evet ben de bolca kullandım karıncalanma yapanlarlardan bazıları işe yarıyor bazıları yaramıyor..

      Sil
  13. Bana da lazım. Dudaklarım ince benimde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan benim de çok ince :-((((

      Sil
  14. Pürüzsüzlük yaratması hoş bir detay :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun evet işe yarıyor o konuda çok beğendim...

      Sil
  15. Merak ettim. Daha önce kullanmamıştım bu ürünü... Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti nispeten yeni bir ürün yaygınlaşıyor yavaş yavaş..

      Sil
  16. Çok merak ettim bu ürünü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ceydacengiz ince dudaklarınız varsa ve kontur belirsizse deneyebilirsiniz..

      Sil
  17. dudağı ruj öncesi pürüzsüz hale getirmesi güzel ama dolgunlaştırma kısmı benlik değil ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik ahh keşke ben de böyle diyebilseydim :-)))))

      Sil
  18. ince dudaklar için güzel bir ürün olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam evet oldukça güzel bir ürün...

      Sil
  19. renkler harika denenecekler sırasına girdiler bile... :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @arzununlezzetadası renksiz bir ürün bu ama dudaklarınız inceyse deneyebilirsiniz..

      Sil
  20. Merak ettiğim bir ürün, yalnız henüz bulamadım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası sanırım sitesinde vardır..:-))

      Sil
  21. Çok güzel bir ürün, ben de denemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın senin dudaklarında çok hoş duracaktır bence..

      Sil
  22. uzun süredir yazınıza denk gelmemiştim blog değişikliğiymiş sebep 🙈 hemen takibe aldım. bu ürün tek renk mi? fsrklı renkleri de olsa mesela likit mat formda! tadından yenmez herhalde 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @cakeup blogu değiştirmedim ama belki de denk gelmemiştir.. evet tek ama dediğiniz de iyi fikirmiş hakikaten keşke olsa gerçekten :-))

      Sil
  23. Dudağı pürüzsüzleştirmesi çok güzelmiş. Özellikle benim gibi sürekli çatlayan dudakları olanlara iyi gelebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır medikal olarak değil ama görüntüsel olarak iyi gelecektir :)

      Sil
  24. dudak kontürünü belirginleştiren en başarılı ürün dolgunlaştırıcıların arasında ama öyle efsanemsi de değil bence alanındaki rakiplerini ikiye katlar ki yeniden başka bi dudak yaratma iddiaası dışında her şeyini sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kermitalemlerde dudağımı dolgunlaştırdı diyenler var bana henüz öyle bir etkisi olmadı ama pürüzsüz ve hoş bir görüntü vermesi harika :))

      Sil
  25. Kullanmaya başlamadan arama yaparken rastladım
    senin fikirlerine çok güvendiğim için ben de denemeye bugün başlıyorum
    teşekkürler İremcim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara teşekkürler 😊 Hadi bakalım yorumunu bekliyorum

      Sil
  26. nerede satılıyor bu ürün acaba

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...