5 Kasım 2015

Lokum İstanbul...

Bugün blogda  yeni tanıştığım bir markanın harika ürünlerinden bahsedeceğim. Bu markayı ilk defa Buket'in bir videosunda görmüş ve çok da beğenmiştim.  İsmi Lokum İstanbul ve hakikaten lokum gibi bir marka kendisi. #renginibul etkinliği sayesinde de bazı ürünlerini benim de deneme fırsatım oldu.

Lokum İstanbul

Öncelikle ürün gamları  geniş ve çok zevkli, zarif ürünleri var. Hele bu üzerilerinde bulunan eski İstanbul desenlerine bayıldım diyebilirim. 

Lokum İstanbul

Sitede çok değişik kokularda kolonyalar, mumlar, adı gibi lokumlar ve şekerler, çok zarif hediye kutuları ve lokum hakkında basılmış ilk kitap "Lokum"u bulabilirsiniz.

Lokum İstanbul

Öncelikle kolonyalara bakalım, burada  klasik kokuları bulamazsınız; Sumela's Tea Rain, Rumi's Rose, Hammam Rituals, Myndos Breeze gibi orijinal ve sofistike kokulardan oluşan çok değişik kokuları var. Ben özellikle Sumela'a Tea Rain isimli kokuya bayılmıştım ki şansıma bana da onun kolonyası geldi. Kolonya ağır bir cam şişede ve deseni yine eski Türk/Osmanlı minyatür sanatından esinlenmiş.

Lokum İstanbul

Kokulu mumlarında da aynı sofistike kokular ve desenler hakim, her mum yanında uzun birer kibrit kutusu ile geliyor ki yakması kolay olsun. Kokuları daha açar açmaz hissediliyor ve yanarken de öyle  boğucu bir koku vermiyor. 

Lokum İstanbul

Bunlar da kokuların birer minik Eau de Toilette hali, hepsinin kokusu  değişik ve bir parfüm kadar kalıcı. 

Sevdikleriniz için güzel, orijinal hediyeler arıyorsanız Lokum İstanbul tam size göre diyeceğim, siteyi inceleyince siz de göreceksiniz zaten.
Sevgiler..

36 yorum:

  1. minikleri sevdim özellikle güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet ben de öyle kokuları çok değişik :-)) teşekkürler..

      Sil
  2. güle güle kulan çok orjinaller :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi evet ilk defa gördüm bu şekilde hazırlanmış ve bayıldım :-))

      Sil
  3. bir mum delisi olarak bayıldım..detaylı inceleyeceğim ürünlerini, güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün teşekkürler canım :-)) ezmelerine de bak mutlaka çok güzel hazırlanmış...

      Sil
  4. Migren yüzünden fazla koku sevmem ben. Bu yüzden kokulu mum, ev kokularıvs. hiç bulundurmam evde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu ben de yakmıyorum aslında vakit bulup da ama öyle dururken bile koku saçmaları hoşuma gidiyor...:-))

      Sil
  5. Ben ilk bakışta kutulara bayıldım.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşegülaydın ben de öyle ilk gördüğümde hemen onlar dikkatimi çekmişti benim de :-)))

      Sil
  6. Çok hoşmuş,ambalajı da ürünün kendisi de :)Güle güle kullanın..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zeynepaygün evet ambalaj konusundaki düşünce nefis teşekkürler:-))

      Sil
  7. Ben en çok ambalajını sevdim...Farklı bir havası var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet ben de öyle ama ezme ve lokumları da harikaymış .-))

      Sil
  8. Kutuları çok hoş , parfümleri de merak ettim. Heme inceliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik sumela's tea rain i özellikle tavsiye edebilirim kokusu harika..

      Sil
  9. Lokum İstanbul konseptine bayıldım ben.Hem ambalaj tasarımları hemde ürünleri çok kaliteli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet ben de çok beğendim en kısa zamanda bir ezme siparişi de vereceğim..

      Sil
  10. Hepsi birbirinden güzel. İyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  11. İçi dışı süpermiş bunların:) bayıldımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam evet hepsi ayrı güzel :-))

      Sil
  12. Ne hoş ürünler, ben de öncelikle minyatürlü kutularını çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nergismevsimi evet özellikle mum kutusu harika :-))

      Sil
  13. İçeriklerini bilmiyorum ama ambalajlarına bayıldım.Hemen sitesine gidip göz gezdiriyorum.Çok teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gamzeesraersöz içerik olarak ben de incelemedim ambalajda takıldım zaten .-))

      Sil
  14. Çok ilgili olduğum,orjinal ürünler.. Güle güle kullanın.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şirinkanatlar çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  15. En çok merak ettiğim markalardan biri ancak alerjik astımım yüzünden bir türlü deneyimleyemiyorum :( Acaba sana göre kokusu az olan bir ürünü var mı deneyebileceğim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @shewgy çok üzüldüm canım :-(( mumların hiç birini hiç bir markadan deneme zaten hepsi gayet güzel koku veriyorlar diyeceğim ama sana ağır gelebilir.. kolonya ve kokular içinde en hafifi sumelas tea rain bence onu deneyebilirsin bir tek..tabi lokum ve ezmeleri de deneyebilirsin ben de düşünüyorum yılbaşında bir ezme ziyafeti kendime :-)))

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet çok şekerler :-))

      Sil
  17. Kokularını bilmem ama ambalajlarına görsel olarak bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme insan o ambalajlara mest oluyor zaten ilk görüşte :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...