19 Kasım 2015

Göz Altına Teosyal RedensityII İle Mükemmel Dokunuş..

Geçtiğimiz haftalarda dünyaca ünlü göz altı ışık dolgusu RedensityII hakkında bilgi almak üzere Seltek Estetik tarafından düzenlenen lansmana katıldık.

Seltek RedensityII Göz Altı Işık Dolgusu

Türkiye'de Teosyal Göz Altı Işık Dolgusu olarak bilinen RedensityII İsviçre Teoxane laboratuarı tarafından geliştirilmiş patentli bir ürün. Bütün dünyada estetik uzmanları tarafından kullanılan ve son derece başarılı bulunan bir ürün. Hatta ben mimik dolgularımı da Teosyal RedensityI ile yaptırmıştım.

Seltek RedensityII Göz Altı Işık Dolgusu

Teosyal ürünlerininin dağıtımı ve satışı Türkiye'de Seltek Estetik Grup tarafından yapılıyor. Teoxane, Biopelle gibi krem formlu ürünleri eczanelerde satılırken,  Teosyal dolguları ancak uzman doktorlar eli ile uygulanıyor. 

Seltek RedensityII Göz Altı Işık Dolgusu

Göz altı ışık dolgusu, göz altlarında genetik sebepler dışında morarma, şişlik ve torbalanma sorunları olan herkese tek seferde çözüm getiren ilk ve tek uygulama. Etkisi genel olarak cilt tipine bağlı olarak 1-1.5 yıl arasında devam eden uygulama bu süreden sonra tekrar istiyor.  Kalıcı hiç bir yan etkisi bulunmayan Teosyal ürünleri aynı zamanda tamamen doğaldır ve insan vücudunda bulunan bir bakteriden elde edilmektedir.

Göz altı ışık dolgusu hakkında daha ayrıntılı bilgiyi ise buradan öğrenebilirsiniz. Ben en kısa zamanda bir uygulama yaptırmak istiyorum, bakalım nasıl olacak..
Sevgiler..



17 yorum:

  1. hımmm doğal oluşu çok iyiymiş güzel bir ürün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @arzununlezzetadası ben de bilmiyordum doğrusu yeni öğrendim bunu :-))

      Sil
  2. siteyi bi inceleyim hemen merak ettim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen göz altı işlemleri için en iyisi bu incele bence :-))

      Sil
  3. İncelemek lazim. Bu bilgiler degerli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevdicann ahh hepimize lazım olacak mutlaka :-(

      Sil
  4. Ben ilk defa duydum. Meraklandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi güzel ve kolay bir işlem...

      Sil
  5. Doğal olması ve uzman doktorlar tarafından uygulanması önemli tabi... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti uzman doktor en önemlisi bence de..

      Sil
  6. Hiç duymamıştım, bir gidip bakayım siteye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet inceleyin gerçekten iyi bir yöntem...

      Sil
  7. Torba,şişkinlik problemim yok ince çizgilerim var maalesef ancak ileride sorunum olursa bu tip incelemek isterim,ilk kez duyuyorum farklıymış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum o çizgiler için de mimik dolgusu çözümü getirecekler yakında onun hakkında da bilgi vereceğim ileride :-))

      Sil
    2. O zaman ekstra ilgiyle takipteyim canım :))

      Sil
  8. Göz altı morlukları mı? Çok iyiymiş. İrtibata geçelim o halde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı evet benim de yaptırmam lazım kesinlikle...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...