29 Kasım 2015

Günün Ojesi Essence Va Va Voom..

Essence Kozmetik'in #renginibul etkinliği için gönderdiği paketin içinden çıkan Soft Matte Va Va Voom rengini aslında instagtam hesabımda göstermiştim. Ama bir kere de blogda anlatmak istedim.
Essence Va Va Voom
Essence son zamanlarda oje koleksiyonunu tamamen değiştirdi, jel efektli ve mat bitişli ojelere yöneldi ama eski  renkler bence temelde aynı kaldı. Değişik bir kaç rengi de ben aldım zaten, onlardan biri de normalde bana kalsa almayacağım bir renk olan, pembe-kırmızı Va Va Voom.

Essence Va Va Voom

Rengin duruşuna bayıldım, ha renk olarak hala çok tercihim değil ama duruş derken, yapısı, sürümü ve bitişinden bahsediyorum. Tam bir plastik bitişli oje, bu tarz ojeler China Glaze'in neon koleksiyonunda vardır ve hepsine bayılırım. Essence bu bitişi mükemmel yakalamış bence. Hem güzel görünen hem de dayanıklı bir oje olmuş.  Bu soft matte serisinden bir kaç oje daha alıp denemek istiyorum bu arada.

Siz mat görünümlü ojeleri seviyor musunuz, tercihiniz nasıl ojelerden yana, paylaşın..
Sevgiler..

20 yorum:

  1. Nar çiçeği rengi de diyorlar sanırım.. Çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şirinkanatlar evet tam nar çiçeği doğru :-))

      Sil
  2. Nasıl güzel bir renk öyle... Bayıldım..

    Eğlenceli bir pazar okuması için yeni postum yayında ;) http://modaperestt.blogspot.com.tr/2015/11/victorias-secret-fashion-show-2015-pink.html

    YanıtlaSil
  3. Bu ojeye bakınca simsiyah giyinip, dudağımda ve tırnağımda bu rengi kullanasım geldi :) Paylaşımlarınızdan ürünler hakkında bilgi edinirken, durduk yere kombinde yaptırtıyor bana :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pınaryargıcı :-)) ne kadar güzel çok memnun oldum bunu duyduğuma...

      Sil
  4. Mat ojeler ayrı bir güzel duruyor yani ben sevenlerdenim:)

    YanıtlaSil
  5. Renk bir harikaa ...Ama sizi tırnağınıza da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog çok teşekkür ederim :-)))

      Sil
  6. Ben renge bayıldım ama duruşu da ayrı güzelmiş. Mat ojeleri özellkle kışın çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik evet ben de severim özellikle koyu renkleri...

      Sil
  7. Harika görünüyor Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  8. Tırnaklarına ve tırnak bakımına bayılıyorum burdan bakınca bile harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmadoğan çok teşekkürler canım .-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...