20 Kasım 2015

Absolution La Creme du Teint..

Daha önce bahsettiğim #renginibul etkinliğine sponsor olan Yaşam Dükkanı etkinlik için son zamanlarda çok konuşulan Absolution Creme du Teint  organik sertifikalı renkli nemlendirici , cilt düzenleyici ve koruyucu BB kremini yollamıştı.  Ben daha önce markanın gündüz kremini de denemiş ve burada yazmıştım ama bunu da çok duyduğum için merak etmiştim.
Absolution La Creme du Teint
Üzerinde çok konuşulunca merak ağır bastı ve hemen denemeye aldım kendisini, o zamandan beri haftada en az 3-4 defa kullandım.  Bendeki light tonu cildime tam uyum sağladı. 

Absolution La Creme du Teint

 Gerçekten başarılı bir ürünmüş, üstelik organik sertifikalı ve hayvanlar üzerinde test edilmeyen bir marka kendisi.

Absolution La Creme du Teint

Ürün minicik bir tüpte, 15 bu kadar minik olmasına rağmen yapısı BB krem kıvamında, oldukça yoğun ve güzel de yayıldığı için çok az bir miktarı bütün yüzüme rahatça yetiyor. Kokusu çok hoşuma gitti, parfüm değil çok hoş bir bitki kokusu var tabi sürüldükten sonra kalmıyor bile.

Absolution La Creme du Teint

Yayıldıkça tamamen cilt ile bütünleşiyor. Kalıcılığını beğendim, çok hafif burnumda parlama yapıyor ama pudra ile geçildiğinde halledemeyeceğim kadar değil tabi. Mat ama doğal bitişli olduğu için ben ayrıca kendisini Note Cosmetics Sun Glow Foundation ile birlikte karıştırarak uygulamaya da bayılıyorum.

Benim kış için oldukça sevdiğim ve başarılı bulduğum bir ürün oldu, ayrıca güneş koruması olması ve cildi düzenleyici etkileri olması da artı puanları. Ürünü tam olarak buradan inceleyebilir ve alabilirsiniz, tek kötü yanı fiyatı diyebilirim. Ayrıca instagramda da yaşam dükkanını takip edebilir ve ürünler hakkında bilgi alabilirsiniz.
Sevgiler..

27 yorum:

  1. Bir bb kreme göre gramajı çok düşük.. Yüzümüze sürüyoruz yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır tam olarak bir bb değil ama gramajı oldukça yeterli çok azı yetiyor bana :-))

      Sil
  2. ambalajı da çok şekermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet markanın ambalajları çok tatlı :-)))

      Sil
  3. Kremlerdeki parfüm kokusunu sevmiyorum ben. Ekstra bir koku kullanıldığında birbirine karışıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu :-)) ben genelde severim sürerken burnuma hoş geliyor sonra kayboluyor zaten o kadar yoğun bir koku zaten kullanılmaz...

      Sil
  4. Çok az miktarı yeterli olduğundan dolayı baya gitti benim ki hala da tam bitmedi :) üstelik renk eşitlemesini kapatıcılığını ve kalıcılığını da ben çok beğendim canım sen de güle güle kullan :)
    lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina evet ben de beğendim çok azı yetiyor bana da teşekkürler :-))))

      Sil
  5. Hayvanlar üzerinde denenmemiş olması ve organik olması benim için çok önemli denemek isterim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @evrenmartı evet kesinlikle benim için de önemli :-))

      Sil
  6. ürünler gercekten çok güzel bunlara para dayanmaz artık hangisini alsak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzettranvayı aynen insan şaşırıyor hangisini alacağını :)))

      Sil
  7. organık olması guzelmıs denemek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sofradabulus evet böylesi daha sağlıklı kesinlikle :)

      Sil

  8. Son yıllar da (çok da mutlu oluyorum) hayvanlar üzerinde deney yapılmamıştır ibaresi çok yayıldı iyi bir şey diyorum amaa aklıma da fikirler geliyor ee o zaman nerede nasıl deniyorlar diye bununla da ilgili bir şeyler bulursanız yayınlayın canım benim.
    Tamamen bitkisel deniyorsa aktar tariflerinden diyeceğim ama kimya deneylerinle uğraşan bir tanıdıkla da görüşünce yine ikilem de kaldım kobaylar üzerin de denenmeden piyasaya ne ilaç ne de bir ürün çıkmıyor dedi :(
    Kozmetik sayfa sahipleri ortaklaşarak olarak bir el atsanız diyorum:)))
    .Sağlıkla kullanın canım sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam teşekkürler :)) ve merak etmekte çok haklısınız bu konuları ben de bunu dikkate alıp araştıracağım ve yazacağım tabi..

      Sil
    2. Harikasın, gerçekten çok merak ettiğim bir konu bu sevgiler canım

      Sil
    3. @örgüçantam sevgiler :))

      Sil
  9. Elim bir türlü gitmiyor bu ürüne neden bilmiyorum,senin yazından sonra deneyesim geldi ama,mat ve doğal olması çok iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun dene canım umarım beğenirsin :)

      Sil
  10. Çok güzel.. Küçücük bir tüp.. Ve az kullanarak kalıcı sonuç vermesi çok iyi. Güle güle kullanın..Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet bu kadar azıcık yetmesine çok şaşırdım bana da küçük gelmişti yoksa :)) teşekkürler ..

      Sil
  11. bu aslında seyahat boy. ben tam boyunu satın aldım hemde pompalı cok şık. tam boyu in fiyatı mac fndotenler ayarında ama en azından tertemız ıcerık karsımızda ve yasam dukkanı guzel ındırımler yapıyr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @tavsiyesever bu boyu da yetti bana baya uzunca bir süre ama öbürü pompalı daha kontrollü gelir ve daha uzun süre gider tabi :)

      Sil
  12. Boyut olarak küçük geldi gözüme ama mat ve doğal bitişli olması güzel...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...