10 Kasım 2015

Saloon Ailesi Yeni Ürün Serisi Köpük El Sabunları İle Genişliyor!..

Saloon Köpük El Sabunu, benzersiz içeriği , yumuşak kremsi köpüğü ve paraben içermeyen özel formülü sayesinde cildin doğal dengesini koruyarak, elleri tahriş etmeden temizler ve ipeksi yumuşaklık sağlar. Her cilde uygun formülü sayesinde her yıkamada doğal ve bir o kadar keyifli bir deneyim yaşamaya hazır olun!

Saloon köpük sabun



Yeni Saloon Köpük Sabunlar, ev içi kullanıma uygun ve son derece şık ambalajlarıyla banyolara farklı bir güzellik katarak, tropik meyvelerin tazeliği ve lavanta ferahlığını evlere taşıyacaklar. Klasik sıvı sabunlardan farklı olarak, kremsi köpük formatta sunulan bu özel ürün, hoş aromalı Frambuaz, Citrus & Mango ve Lavanta esanslı 3 farklı varyantta Ekim ayı itibari ile raflarda yerini almaya başladı.

Saloon köpük sabun 
Citrus & Mango Saloon Köpük Sabun Serisi, canlılık veren egzotik Citrus & Mango meyve tazeliğini cildinizle buluşturuyor.


Saloon köpük sabun 

Frambuaz Saloon Köpük Sabun Serisi, eşsiz Frambuaz tazeliğini ve muhteşem kokusunu cildinizle buluşturuyor.



Saloon köpük sabun 
Lavanta Saloon Köpük Sabun Serisi, huzur veren eşsiz Lavanta ferahlığını cildinizle buluşturuyor.

Köpük Sabun Avantajları..

Cilde tamamen yayılabilen özel köpük formülüyle elleri derinlemesine temizler, pratik ve keyifli bir hijyen sağlar. Keyifli kullanım özelliğinin yanı sıra, kolayca durulanabilmesi sayesinde normal sabunlara oranla su tüketimini azaltarak tasarruf sağlar. Yumuşak, kremsi yapısı ve keyifli kullanımı sayesinde çocuklarınızın temizlik alışkanlığı kazanmasına yardımcı olacaktır. Başta grip olmak üzere pek çok bulaşıcı hastalığın yayılmasında en önemli faktör ellerin doğru şekilde yıkanmamasıdır. El yıkama kullanımında ekstra kolaylık sağlayan köpük sabun, avuç içi, tırnak araları ve bilek kıvrımlarına daha iyi nüfuz eder ve sağlıklı temizlik sağlar. 
*Basın Bültenidir.

8 yorum:

  1. Franbuazlının kokusunu çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen evet ben de öyle çok da severim zaten :-))

      Sil
  2. Köpük sabunları çok seviyorum.Bunları da merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet ben de çok severim B&BW indirimlerindeki halimden belli değil mi :-))))

      Sil
  3. Çok güzeller. Hemen denemeliyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet gördüğüm yerde ben de alıp deneyeceğim..

      Sil
  4. Lavanta kokusunu merak ettim deneyeceğim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti ben de frambuaz kokulu olanı merak ediyorum :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...