26 Kasım 2015

Golden Rose Matte Lipstick Crayon..

Türk firmaları üst üste yeni ve daha güzel ürünleriyle bizi şaşırtmaya ve memnun etmeye devam ediyorlar. Bunlardan biri de yakın zamanda makyaj temizleme suyundan, BB kreme, makyaj süngerinden aynalarına kadar değişik ve yeni pek çok ürün çıkartan Golden Rose oldu. Yeni ürünlerinden biri de Golden Rose Matte Lipstick Crayon ..
Golden Rose Matte Lipstick Crayon
Aslında sanırım yaz ortasında çıkmıştı bunlar ama genel olarak renkler hep koyu geldi bana ve sonbahar ortasına kadar hiç elim gitmedi almaya. En sonunda denemelik bir parlak kırmızı almaya karar verdim.

Golden Rose Matte Lipstick Crayon

Numarası 07 imiş. Bence tam bir bayrak kırmızı, mat deniliyor ama tam da mat bir bitişi yok sanki biraz ıslak ıslak da duruyor. Sürümü çok kolay, kesinlikle dudaktan taşma yapmıyor. Ucu diğer kalem rujlara nazaran biraz daha ince yapılı olduğu için de dudak kenarlarına bile çok kolay uygulama yapılabiliyor. 

Golden Rose Matte Lipstick Crayon

Sürünce benim dudağımda sanki mühürle sabitlenmiş gibi duruyor ama hemen kurutmaya başlamıyor.  Eğer dudağımla oynamazsam dudağımı kurumuş gibi hissetmiyorum. Ama bir şey yeyip içtikten sonra  bozulmamakla birliktr dudağıma artık yapışmış, çizgilere dolmuş ve kurutmaya başlamış oluyor. Bu aşamada çıkartıp yeniden sürmezsem gerçekten rahatsız ediyor. 

Aslında seride o kadar da güzel renkler var ki uzun süre bir kaç tane daha alsam mı acaba diye düşündüm. Belki yılbaşına doğru bir de koyu tonlara sahip 02 veya 03 numarayı da alırım diyorum. Siz ne dersiniz beğendiniz mi??
Sevgiler..

38 yorum:

  1. renk harika paylaşım nefis teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevimaskanası rica ederim beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  2. Golden Rose yerli bir marka ve ben ürünlerini aslında beğeniyorum çok da takdir ediyorum, yeni ürünleri en kısa zamanda tek tek incelemeye gideceğim, öpüyorum tatlım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina evet ben de beğeniyorum özellikle ojeleri gayet iyi :)) teşekkürlet canım :)

      Sil
  3. Evet , biraz kırmızı duruyor. Daha mat renkleri seviyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şenizakgündüz evet kırmızısı oldukça patlak:)

      Sil
  4. Benim de gözüm 02 numarada; ama, yılbaşından sonra alacağım her şeyi :) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @basakçelik umarım sıkı bir indirim olur da rahat rahat alırız Başakcım :)) teşekkürler..

      Sil
  5. Kırmızısı bana göre çok fazla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu o zaman size daha sheer yapıda bir kırmızı ruj lazım :))

      Sil
  6. Dudak kenarlarına taşma yapmaması çok iyi bence . =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş evet benim de hoşuma gitti bu kolay sürüyorum :)

      Sil
  7. ayy mükemmel kaç gündür arıyorum 13 numarayı güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  8. Bu rengi beğeniyorum ama kendime yakıştıramıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın sana da yakışır bence bu diye düşünüyorum ben :-))

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet renk şahane..:-))

      Sil
  10. Bende farklı bir tonu var. Güzel ama sürekli açmak bayiyo :()

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi evet öyle bir sorun var doğru ..:-((

      Sil
  11. Bir moda blog'u keşfetmiş oldum sanırım. :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kafadergi :-))) moda değil de kozmetik-güzellik diyelim...

      Sil
  12. Lipstick rujları kullanmayı seviyorum... Rahat bir sürüşleri var.. Güle güle kullanın.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti değil mi sürüm kolaylığı benim de hoşuma gidiyor..

      Sil
  13. En sevdiğim rujum golden rose markasına ait bu rujun rengide tam benlikmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedefcoşkun çok güzel renkleri var markanın kesinlikle...

      Sil
  14. Kırmızının hoş bir tonuymuş bu. Deneyeceğim. Umarım ben de sizin gibi kuruluk hissetmem. Çünkü üşengecim çıkarıp tekrar uygulamak istemem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi benim dudaklarım biraz ekstra kurudur ondan da olabilir..

      Sil
  15. Bu ürün cosmetica'da 5,50 liraya düşmüştü ahh keşke alsaymışım .. Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilaydakılıçoğlu ben bu kozmetica'yı yakın takibe alayım bari bu durumda .-((

      Sil
    2. Kesinlikle al canim harika indirimler yapiyor

      Sil
    3. @ilaydakılıçoğlu evet üye oldum hemen..:-))

      Sil
    4. İyi alisverisler canim :)

      Sil
    5. @ilaydakılıçoğlu teşekkürler .-))

      Sil
  16. Bu rujun 08 numarasını aldım ben. Gerçekten çok seviyorum tek sinir bozucu tarafı açmak gerçekten.. Keşke asansörlü yapsalarmış.. www.esyspage.blogspot.com.tr bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  17. Bu kalemin nude tonunu kullanıyorum. Dudakta duruşu ve matlığı bir harika, çok memnun kaldım ben.

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...