11 Kasım 2015

Dermalogica ile 2 Adımda Cilt Temizliği Çok Kolay..

Çok sevdiğim ama fiyatından ötürü bir türlü tam boyunu alıp da kullanamadığım Dermalogica #renginibul etkinliği için bize deneme boylarından oluşan iki set yollamıştı. Daha önce kullandığım Dermalogica deneme boyları çok uzun zamanlar yettiği için bunların da o şekilde olacağını tahmin ettim ve hemen kullanmaya başladım.

Dermalogica 
Setlerden biri  Age-Smart serisinin deneme kiti ve 2 yüz temizleme ürünü ve bir de günlük nemlendiriciden oluşuyor. Diğeri ise Powerbright serisinin deneme seti, ben age-smart sete başladım, diğeri henüz bekliyor.

dermalogica

Ortadaki Precleanse temizleyici aslında bir yağ, bunu kuru ellerle yine kuru cilde uyguluyorsunuz ve makyaj dahil her şeyi bir ön temizleme olarak yüzünüzden atıyor. Ben bu ürünleri şu şekilde kullanıyorum. Tam yatmadan önce makyajsız ama kremli yüzüme uyguluyorum, peşinden güzelce yıkayıp tonikliyorum ve böylece gece kremlerimi sürmeye hazırım. Skin resurfacing cleanser'ı ise sabah kalkınca hafifçe ıslattığım ellerimle yavaş yavaş masaj yaparak bütün cildimi temizleyerek uyguluyorum. Daha sonrasında yine tonikleyip, serum ve Dynamic Skin Recovery gündüz kremini sürerek bitiriyorum. Kremin etkisi çok güzel ama biraz yağlı bir yapısı var. O nedenle benim gibi karma ciltlilere yaz aylarında kullanmayı tavsiye etmiyorum. Ama kullandığım sürede cildim aydınlık ve yumuşak bir görünüşe sahip oluyor. Evet biraz burundan parlama yapıyor.

dermalogica

Başlamışken Dermalogica'nın şu çok meşhur Daily Microfoliant hassas aydınlatıcı peeling tozundan da bahsetmeden geçmeyeyim. Bu da aslında bir deneme boyu ama o kadar az az kullanılıyor ki aylardır kullanıyorum kendisini. Aslında her gün kullanılabilecek kadar ince yapılı ve yüzü kesinlikle çizmeden ve tahriş etmeden exfoliye etme özelliği var. Ben kendisini Skin Resurfacing Cleanser ile dönüşümlü olarak sabahları kullanıyorum, yeterli oluyor bence.

dermalogica

Şu tuzluk gibi deliklerden çok az bir miktarı avuç içinizde az su ile yumuşatıp, yüzünüze güzelce uyguluyor ve ılık su ile yıkıyorsunuz. Sonuç gerilmeyen tertemiz bir cilt oluyor. Makyajını bununla çıkartanlar bile olduğunu duymuştum ama bence o iş için uygun değil.

Siz de Dermalogica ürünleri kullanıyorsanız ve memnun kaldıysanız yorum olarak bırakırsanız sevinirim.
Sevgiler..

39 yorum:

  1. Hiç kullanmadım ama ürünlerinin iyi olduğunu biliyorum. Temizleyici benim icin de cok onemli o olmadan cilde hicbir sey olmaz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deneyimlianne evet benim için de çok önemli temizlik daha iyi temizledikçe kullandığım cilt bakımı ürünü de etkisini arttırıyor.. :-))

      Sil
  2. Dermalogica ürünlerinden uzunca bir süredir haberdarım fakat kullanma fırsatım olmadı. Deneme boyu olan ürünleri çok severim ayrıca toz peeling fikri hoşuma gitti. Güzel sonuçlar alırsınız umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @boyanbayan microfoliant toz peeling markanın en meşhur ve en etkili ürünlerinden biriymiş araştırınca gördüm herkes de çok memnun .-)) teşekkürler..

      Sil
  3. Toz peeling'i çok merak ettim.Hemen denemek istiyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin çok başarılı canım dene mutlaka :-))

      Sil
  4. Precleanse ve Daily Microfoliant favori ürünlerimdendir. Exfoliating Body Scrub'u da tavsiye ederim. Fiyatlarının yüksek olması insanı zorluyor ama ürünler çok uzun zaman gidiyor ve gerçekten çok iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün evet haklısın bu deluxe boyları bile o kadar uzun süre kullanıyorum ki tam boyları herhalde 1 yıl rahat rahat gidecektir..

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet değişik bir ürün diğer peelinglere benzemiyor..

      Sil
  6. Hiç denememeiştim teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  7. Hiç kullanmadım ama bu aralar her yerde karşıma çıkan bir marka :)

    Denemek lazım.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yağmurunmodası oldukça popüler bir markadır aslında..:-))

      Sil
  8. toz peeling ilk defa duyuyorum gerçekten ilginç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik dermalogica'nınki en iyilerden ama başka markalarda da var böyle ..ciltte hassasiyet yapmadan her gün kullanılsın diye düşünülmüş..

      Sil
  9. Toz peeling ilginçmiş gerçekten denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hazafdesign evet ciltte hassasiyet yaratmadan her gün kullanılması için ideal bir ürün..

      Sil
  10. Bu konuda gerçekten sıfırım yani, bu ara pek bir ürün kullanmıyorum, aslında yaşım gereği çokta ihmal etmemem gerek ama işte:( Sayenizde ilgilenmeye başladım, teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzetdansı cilt bakımını ihmal etmemek lazım yardımcı olduysam ne mutlu bana .-))

      Sil
  11. Bu marka ile tanışmadım daha önce. Güzel ürünleri varmış. Toz peeling ilginç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef evet denediğim ürünleri hakikaten 1 numara .-))

      Sil
  12. Peelingini çok severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme ben de öyle bitince hakikaten parama kıyıp tam boyu alacağım bana 2 sene gider rahat rahat :-))

      Sil
  13. Çok duyduğum ama hiç denemediğim bir ürün Dermalogica.
    Sıkı bir takipçin olarak deneyimlerini merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı teşekkürler canım denedikçe yazacağım :-)))

      Sil
  14. Daha önce hiç kullanamdığım marka. Birkaçını da merak ettim, denemem lazım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet güzel ürünler var gerçekten ..

      Sil
  15. Ilk kez duyduğum ve hiç unutmayacağım ürünler oldu :) teşekkürler açıklayıcı bilgilendirmeniz için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şirinkanatlar rica ederim beğenmene çok sevindim .-))

      Sil
  16. Çok denemek istememe rağmen hem fiyatı yüzünden satın alamadım hem de sıra gelmedi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam evet fiyat büyük problerm ama peelingi alacağım kesin...

      Sil
  17. bu ürünleri denemedim ama bilgiler çok açıklayıcı. elimdekiler tükenince deneyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @baharelkovan teşekkürler memnun kalırsınız umarım :-))

      Sil
  18. Daha önce hiç kullanmadım. Fakat toz peelingi ilk kez duyuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @emoşundünyası çok güzel bir ürün o bence...

      Sil
  19. Çok faydalı bir yazı olmuş cnm emeğine sağlık.toz peeling benimde aklımda olan bir ürün,normal boyu 75 ml ürün 277 tl civarı evet biraz fazla :) ama cilt bakımı da çok önemli bir konu değil mi özellikle benim gibi orta yaşlara doğru koşarak giden bir hatun için evet :) benim kafamda ki tek soru işaretti bu fiyata gerçekten değer bir ürün mü ? 2 senedir yorumlarını okuyorum 1 kişide kötü demez mi ? yoook demiyorlar. :)Herkes bu kadar çok memnun ve sizin dediğiniz gibi 2 yıl gidecek bir ürünse bence alır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayselvrl çok teşekkürler :-)) ben minnacık bir hediye boyunu aylardır kullanıyorum tam boy lasam hakikaten abartmıyorum en az 2 sene gider o yüzden de paraya kesinlikle değer bence :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...