7 Kasım 2015

Fırsat Sevdası ile Renkli Alışverişler..

#renginibul etkinliği ile tanıştığımız bir alışveriş sitesi olan firsatsevdasi.com u etkinlik sonrası biraz inceleyince çok güzel ve renkli ürünler keşfettim. Aslında o rengarenk ürünleri keşke yaz başında keşfetseymişim ya neyse.
firsatsevdasi.com

Sitede kıyafetten ayakkabıya, kozmetikten çantaya, cüzdandan terliğe pek çok şeyi uygun fiyatlarla almak mümkün. Ayrıca 3 ürün alımında kargo bedavaya geliyor.

firsatsevdasi.com

Ben hemen incelediğim ve beğendiğim birkaç ürünü sizinle paylaşmak istiyorum. Mesela bu sırt çantası çok hoşuma gitti. Bu aralar sırt çantalarına takık vaziyetteyim. 

firsatsevdasi.com

Şu retro görünümlü çantaya ne demeli ya.. Top şeklindeki tokasına bayıldım.  Ayrıca kemik rengi olması da harikaymış.

firsatsevdasi.com

İşte her kadının gradrobunda olması gereken bir şey, siyah ve ten rengi haricinde mücevher renkli bir stiletto. Ben özellikle bu zümrüt rengine bayılırım. 

firsatsevdasi.com

Aksesuarsız olmaz, işte bu ve bunun gibiler siteyi keşke yaz başında keşfetseymişim de bütün yaz rengarenk takıp takıştırsaymışım dememe sebep oldu.


İşte bu da benim sırt çantam. Dediğim gibi bu aralar sırt çantalarını çok pratik ve rahat buluyorum, bende şu anda 3 tane var ama 1-2 tane daha almam an meselesi. 

Siz sitedeki bütün sırt çantalarını buradan inceleyebilir ve alabilirsiniz tabi.
Sevgiler..






18 yorum:

  1. Örnekleri çok beğendim.. Top şeklinde tokalar çok ilgimi çekiyor. Çantayı da güle güle kullanın.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şirinkanatlar bence de harika o çanta teşekkür ederim :-))

      Sil
  2. ayakkabılara bayıldımmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @meltemzenginölmez evet değil mi renk harika bir kere :-))

      Sil
  3. Zümrüt rengi stiletto'ya bayıldım,sırt çantaları bu sezon acayip moda zaten üstelikte oldukça rahat ve kullanışlı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum greçekten çok rahatlar normal çanta kullanmaz oldum neredeyse .-))

      Sil
  4. Sırt çantası ve heybe çanta benim vazgeçilmezlerim. Sizinkine benzer bir tane de benim var. Çok rahat oluyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet herşeyi atıyorum içine rahat rahat :-))

      Sil
  5. Fırsatsevdası ismi bile hemen insana yakalayacağı fırsatları çağrıştırıyor. Çantanızı çok beğendim.. Güle güle kullanın.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti çok teşekkürler :-))

      Sil
  6. En cok da ayakkabiya bayildimmm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen evet harika bir ayakkabı bence de :-))

      Sil
  7. Hepsini güle güle kullanın. Sırt çantaları çok kullanışlı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef teşekkürler :-)) ben de çok kullanışlı buluyorum sırt çantalarını..

      Sil
  8. Sırt çantası aşığı olarak bayıldım, güle güle kullanın (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası çok teşekkürler :-)))

      Sil
  9. çok da güzel olmuş sırt çantası çok rahat...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk evet bu aralar sadece sırt çantası kullanıyorum ben zaten .-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...