16 Kasım 2015

H&M Mono Eyeshadow Mesmerise Me..

H&M'in yenilenen makyaj koleksiyonundan ilk alışverişimden burada bahsetmiştim.  Geçtiğimiz haftalarda dayanamayıp bir alışveriş daha yaptım ve bu sefer pigmentlerini ve renklerini çok beğendiğim tekli farlarından bir tane seçtim.

H&M Mono Eyeshadow Mesmerise Me

H&M'in yenilenen makyaj koleksiyonundan ilk aldıklarımı burada yazmıştım. Bu sefer de çok aklımın kaldığı tekli farlarından o anda gözüme ilişen Mesmerise me isimli rengini aldım. Fiyatı da sanırım 14.95 TL. olması lazım.

H&M Mono Eyeshadow Mesmerise Me

Rengi çok değişik değil aslında, belki de pek çoğunuzun elinde vardır bu tarz bir renk ama bende yoktu. Siyaha yakın bir yeşil ama içinde ışıltı barındırıyor.


H&M Mono Eyeshadow Mesmerise Me

Ancak bu ışıltılar gerçekten de çok göze batmıyor bence.  Hele bir karıştırma fırçası ile yayarak uygulandığında tam kararında gözüküyor bence, o nedenle rahatça gündüz makyajında da kullanıyorum. Ucu kesik bir fırça ile aldığım farı göz kalemi çeker gibi hem üst kirpik hem de alt kirpik dibine uygulayıp dağıtıyorum. Yalnız çok pigmentli ve dikkat edilmezse dökülen bir far, ona göre azar azar uygulama yapmak lazım.

H&M Mono Eyeshadow Mesmerise Me

Rengi de bu şekilde, yeşilden çok siyaha çalıyor ama içindeki yeşil pigmentler ve ışıltılar rengi yumuşatıyor. Ben çok sevdim ve H&M'nin tekli farlarına şimdilik geçer not verdim.

Bundan sonra deneme listemde yeni çıkan krem farlar var, aslında alacaktım bir tane ama gerçekten hepsi o kadar güzeldi ki  bir türlü hangi renk alacağıma karar veremedim. Artık bir daha ki sefere diyelim..
Sevgiler..

30 yorum:

  1. h&m kozmetikte de kendini ıspatladı bence çok güzel ürünleri var bide artık Bursa ya da bir H&M acılsa super olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen Konya'ya da açılmış Bursa'ya da gelir artık sanırım yakında..

      Sil
  2. krem farları da süper canım gözüme takıldı ama almadım henüz bu da çok hoş duruyor merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet krem farlardan kesinlikle 4-5 renk kestirdim gözüme ilk fırsatta alacağım :-))

      Sil
  3. Renk harika ! :) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  4. Ocakta gelecekmiş bize de :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam yaşasın nihayet desene :-)))

      Sil
  5. Dün her bir rengini (hem toz hem krem farların) mıncırdım mıncırdım mıncırdım ve sonra H&M'den koşarak uzaklaştım :))))) Güle güle kullan, adamlar yapmış bu sefer :) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet aynen Başakcım krem allıkları sevmemiştim ama bunlar süper olmuşlar :-)) o krem farlarda feci aklım ve gözüm kaldı...teşekkürler :-))

      Sil
  6. Bende de buna benzer renk yok. Çok değişik ve güzelmiş. Güle güle kullan canımcım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider çok teşekkürler bende de yoktu hemen ekleyiverdim :-)))

      Sil
  7. Cnm ben @makyajdeneyimlerim. Bende bu tekli farlari sevdim 3 rengi var. Krem farlar da fena degil ama cokta sevdim diyemem. H&m ürünlerinin eksi yanı ambalajın uzerinde gördüğün rengi bulamiyorsun. İçinden bambasja bir renk çıkıyor. Testeri denemediysen eve gelince benim gibi şoka gidebilirsin. Son videomda krem farı sürüp bi şok olmuştum :P yazı aciklayici olmus. Bende en kısa zamanda yorumlayacagim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşegülbay ben bütün renkleri orada baya bir kurcaladım yine alırken de bakacağım videonu hemen seyredeceğim merak ettim...

      Sil
  8. Ben de böyle hafif bir siyah renk arıyordum. Paylaşım için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi rica ederim içindeki ışıltı korkutmasın baktığında hiç öyle durmuyor :-))

      Sil
  9. H&M in güzel ürünleri artık Türkiye'de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan evet hiç geç kalmadan geliyor herşey artık...

      Sil
  10. H&M in ürünlerini çok beğeniyorum. Kalitesini de gitgide yükseltiyor bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zencefiltasarımevi evet fiyatları da çok yükselmese iyi olacak bu arada tabi..

      Sil
  11. Ah yakınlarıma bi yerlere açılsa şu H&M ne olur sanki. Merak ettiğim o kadar çok ürünü var ki. Şimdi Beyoğlu çok mu uzak diyeceksin ama alışmışım Rossmann Watsons Gratis Flormar hepsi burnumun dibinde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı :-)))) ayy yakına mı gelsin daha gel seninle metrocity H&M'ye gidelim o daha yakın sanırım sana...

      Sil
  12. H&M'in yeni serisini çok merak ediyorum bende. Adana'da olmadığı için Antakya seferlerim başlar yine (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası Antakya'daki çok güzel ben de gittikçe oradan bir şey almadan dönmüyorum :-))

      Sil
  13. H&M'in bütün yeni ürünlerine için gidiyor ama kendime söz verdim,uzun süre çok ekstrem birşey denk gelmezse renkli kozmetik almayacağım diye.. güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün ihtiyacın yoksa alma canım ben sırf meraktan alıyorum artık :)) teşekkürler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...