4 Kasım 2015

dermodolap.com ile artık indirimler bitmeyecek..

Geçtiğimiz hafta yeni bir kozmetik sitesi dermodolap.com dan güzel bir paket aldım. İçinde daha önce denemediğim ürünler de olunca merakla hemen kullanıma açtım.

dermodolap.com


Öncelikle çok övülen, saça çok iyi geldiği söylenen Phyto 'nun keratin serisinden onarıcı şampuanı, şu anda kullandığım şampuan biter bitmez bunu hemen açacağım ve deneyeceğim.  Skincode markasının "time rewinding" serumu, aydınlık ve parlak bir görünüm vererek, cildi sıkılaştırmayı vaat eden bir ürün, bunu da hemen denemeye başladım tabi.

dermodolap.com

Bu da Türkiye'de tamamen yeni bir ürün, Trind markasına ait,  tırnak bakımına yönelik besleyici, onarıcı ve bakım yapan ürünleri bulunuyor. Bana gelen 7 gün etkili matlaştırıcı oje koruyucu baz  oldu. Ben de tırnaklarıma hergün bakım yaptığım ve baz kullanmadan oje sürmediğim için bu ürünü bir kaç defa deneme şansım oldu. 

dermodolap.com

Ürün, oje sürmeden önce veya hiç oje sürmüyorsanız da bu ürünü kullanarak  tırnağı korumayı ve beslemeyi vaat ediyor. Bitişi özellikle mat olarak düşünülmüş ki erkekler de kullanabilsin ve tırnakta belli olmasın diye.  Gerçekten de tek başına sürüldüğünde hafif bir matlıktan başka tırnakta hiç belli olan bir ürün değil. Ben oje bazı olarak kullanmayı tercih ettim. Hemen kuruması ve ojeyi çıkartırken de tırnaklarımı koruması hoşuma gitti.  Temel olarak tırnağa keratin ve nem bakımı yapmayı vaat ediyor. Ürünü 2-3 ay düzenli kullandıktan sonra hazırlayacağım bir tırnak bakımı rutinim yazısında tekrar ele alacağım.

Dermodolap'a  bu güzel ürünler için teşekkür ediyorum. Diğer ürünlerin de yazısı kısa sürede gelecek tabi. 
Sevgiler..

22 yorum:

  1. Phyto'nun saç ürünlerini çok merak ediyorum çok memnun kalındığına dair baya yazı okumuştum. Memnun kalırsanız bende deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hazafdesign evet ben de çok övgü duydum bakalım deneyeceğim en kısa zamanda :-))

      Sil
  2. Hiç duymamıştım bu markayı ben...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu trind'i ben de ilk defa duydum ve denedim bakalım nasıl olacak...

      Sil
  3. başarılı ürünlere benziyor denemek lazım paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevimaskanası evet ben de öyle tahmin ediyorum deneyeceğiz bakalım..

      Sil
  4. Marka hakkında fazla bilgiye sahip degilim ve merak icindeyim en kısa zaman da deneyip yaz olur muuu?

    YanıtlaSil
  5. Şampuan hakkındaki yazını özellikle merak ediyorum:)
    Tırnak bakımı ile ilgili ürünlere bi bakayım ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı şampuanı kullanıp yazacağım en kısa zamanda.. gerçekten değişik tırnak bakım ürünleri var ilgini çekecektir kesin..

      Sil
  6. Demodolap sitesini merak edip girdim. Daha girişte yer alan alkolsüz bebek Parfümü dikkatimi çekti. Pc den girip daha geniş inceledim inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zülalgaripkuş evet benim de ilk dikkatimi rengarenk tırnak ürünleri çekti hemen ilk sayfada :-)))

      Sil
  7. Sayenizde hiç duymadığım markaları öğreniyorum. Artı bilgi sahibi oluyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan umarım beğeniyorsunuzdur teşekkürler sevgiler :-))

      Sil
  8. Sayende yeni bir site öğrenmiş oldum.Hemen bakıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin ilgini çekecek bir çok ürün var canım :-))

      Sil
  9. siteyi inceledim, indirimdeki ürünler güzelmiş, indirim oranları da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @belgingüventakunyacıoğlu evet indirim oranlarını ben de takip ediyorum almak istediğim şeyler var :-))

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet yeni ürün benim de hemen ilgimi çekti :-))

      Sil
  11. İlk kez duyduğum bir site ve ilk kez duyduğum bir marka. Merak ettim, hemen inceleyeceğim, teşekkürler Audrey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet ben de markayı ilk defa duydum hemen deniyorum zaten nasılmış diye :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...