8 Kasım 2015

Günün Ojesi China Glaze Strike up a Cosmo..

Uzun zamandır China Glaze ojelerimi ihmal etmiştim. Geçen kutularımı karıştırırken yeniden sürmek istediğim birkaç rengi kenara ayırdım ve ilk olarak da bu kendinden ışıltılı "strike up a cosmo"  tam da bu güneşli sonbahara uygun bir seçim oldu bence.

China Glaze Strike up a Cosmo
China Glaze ojeleri tanımayanlar için Türkiye'ye Tanaçan Kozmetik tarafından getiriliyor ve Kozmetik Site ve Gratis mağazalarında ayrıca bazı kuaför salonlarında ve Süvari Kozmetik gibi büyük kozmetik mağazalarında satışta bulunuyor.


China Glaze Strike up a Cosmo

Ojenin sürümü ve kuruması çok kolay, ben bu tarz kendinden ışıltılı ve yarı holo ojeler için 3 kat sürmeyi uygun buluyorum, tam hakkını veriyor.

Diğer China Glaze oje yazılarım için buraya bakabilirsiniz.
Sevgiler..

47 yorum:

  1. Kolay kuruması çok iyi bir özellik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef evet oldukça iyi bence de...

      Sil
  2. o nasıl güzel bir renktir öyle... tırnakların da masaşşalhı var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrimsukorkmazgil çok teşekkürler :-))

      Sil
  3. Mor rengine bayılırım tam bir kadın rengi diye düşünüyorum harika bir şeye benziyor ama üç kat sürülüyor olması biraz problem gibi benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan 3 kat hiç sorun olmuyor o kadar çabuk kuruyor ki zaten birini sürerken diğer kurumuş oluyor çoktan :-))

      Sil
  4. Harika görünüyor, güzel günlerde kullanın. Bayıldım hemeen bulup alacagıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ozgeseldusunceler çok teşekkürler :-)))

      Sil
  5. Tırnaklar güzel olunca her oje yakışıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedefcoşkun çok teşekkür ederim :-)))

      Sil
  6. nasıl güzel bi sonbahar rengi o öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik değil mi benim de favorilerimden :-))

      Sil
  7. tırnakların o kadar güzel ki ne sürsen muhteşem duruyor bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zencefiltasarımevi :-)) çok teşekkür ederim gerçekten çok tatlısın :-)))

      Sil
  8. çok yakışmış ellerinize güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  9. China Glaze ojeler bir harika. Her biri pek güzel. Bu da çok güzel durmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahmeral evet ben de pek severim :-)))teşekkürler...

      Sil
  10. Bi şöyle tirnagimiz olmadı arkadaş maşallah diyim de kirilmasin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi :-))) teşekkürler ...

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası :-)) evet bence de öyle..

      Sil
  12. Harika bir renkmiş, bayıldım ;)

    YanıtlaSil
  13. yakıyor vallahi. bir de İremcim Claire's ojeler 1 tl, koş derim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam teşekkürler canım .-)) yakınlarımda claire's olsa hiç kaçırmam ama hiç yok maalesef :-((

      Sil
  14. Nasıl harika bir renk böyle. Kalp kalp:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik teşekkürler tatlım benim :-)))

      Sil
  15. Ben bu tırnaklara ve ellere yakışmayan bir oje rengi görmedim. <3 :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senabilen ah canım benim çok teşekkürler :-)))

      Sil
  16. Çok yakışmış güle güle kullanın.

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
  17. Morun çok güzel bir tonu, size de çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi çok teşekkürler :-)))

      Sil
  18. Muhteşem durmuş ♥.China Glaze oje renklerini görmeyi çok istiyorum ama gittiğim hiçbir Gratis'te renk çeşitliliği yok ne yazık ki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin teşekkürler canım :-)) haklısın Gratis'e hiç güzel renk gelmedi maalesef seni benim evdeki mağazaya alayım ben bir gün :-)))

      Sil
  19. rengine bayıldım demek hafif kalır cabuk kuruması pek güzelmiş

    YanıtlaSil
  20. Yanıtlar
    1. @bademlebuduk teşekkürler Elifcim China'nın en güzel ojelerinden biridir bence :-))

      Sil
  21. Ay bu China Glaze çok tehlikeli bir marka yaaa... haftaya Ankara'da Güzellik ve Bakım Fuar'ı var; heyecanla Tanaçan standını bekliyorum :))))) Güle güle kullan, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik ahh o fuarlar çok tehlikelidir her fuardan her indirimden 3'er 5'er ala ala bildiğin bir koca stand var şu anda evde china glaze den :-))))) teşekkürler canım...

      Sil
  22. Gratis'e ne zaman girsem gözüme iliştiği an zaman duruyormuş gibi benim için :D Harika renkleri var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nergiskaraman CG gerçekten harikadır...:-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...