21 Kasım 2015

St Herbs Doğal Göğüs ve Güzellik Ürünleri..

Uzun zamandır önce sürpriz kutularıyla sonra da Türkiye'de ilk defa gördüğümüz organik vegan içerikli pek çok markayla aramızda olan Lila Kutu uzun zamandır adını duyup beklediğim bir markayı daha bünyesine kattı. St Herbs aslen bir Tayland markası ve özellikle içindeki pueraria mirifica bitkisinin göğüs büyütücü, sertleştirici ve güçlendirici özelliği konusunda olumlu sonuçlar 

elde etmiş. Tabi ürünleri sadece göğüs bakımı ile sınırlı değil, cilt bakımı ürünleri de var.
St. Herb






Bu ay Meme Kanseri Farkındalık ayı olduğu için Lila Kutu göğüslerimize iyi bakmamızı ve kontrollerimizi  hatırlatmak istemiş ve bir göğüs bakım ürünü yollamış.. Biliyorsunuz Meme Kanseri dünyada ve Türkiye'de en çok görülen kanser türlerinden biri. Avrupa ve Amerika bu konuda daha bilinçli, kadınlar kontrollerini daha sistematik ve düzenli yaptırıyor. Ne kadar erken teşhis olursa da bu hastalığı o kadar kolay atlatıyorlar. Oysa Türkiye'de daha hiç kontrole gitmemiş kadınlar var. Arkadaşlar eğer ailenizde hiç meme kanseri ya da kanser türü yoksa 30 yaşından sonra 2 senede bir 40 yaşından sonra her sene, eğer ailede meme kanseri varsa, teşhis edildiği andan itibaren doktora gidip muayene olmanız, USG ve mamografi çektirmeniz büyük önem taşıyor. Benim annem yaklaşık 7 sene önce meme kanseri atlattı, çok şükür iyileşti ama şimdi ben de birinci derece risk taşıdığım için 6 ay-1 senelik periodlarda artık doktorum nasıl uygun görürse mamografi ve ultrason çektiriyorum. Bu iş kesinlikle ihmale gelmez ben gencim bana olmaz diye bir şey yok.

St Herb

Yıllarca Tayland'da kullanılan Pueraria Mirifica bitki özü ile hazırlanan St.Herb göğüs bakım ürünlerine artık Lila Kutu'dan ulaşabiliyoruz. 

St. Herb Nano göğüs kremi

Markanın Nano Göğüs Kremi ise  büyütmede, hacim kazandırmada ve sıkılaştırmada oldukça hızlı etkili olduğu söylenen bir ürün. Uygulama günde bir defa kremin göğüslere masaj yapılarak yedirilmesi ile yapılıyor. Büyütme etkisini görmek için ürünün belli bir süre kullanılması gerekiyor ancak sıkılaştırma için sanırım bu süre daha kısa olacaktır. 

Ben de ürünü sıkılaştırma etkisi için deneyeceğim ve sonuçları tabi ki burada ve instagram hesabımda paylaşıyor olacağım.
Sevgiler..




20 yorum:

  1. çoook merak ettim sonuçları bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bu tür konulara gündeme taşımaları ve hatırlatma yapmaları çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef evet konu hoş değil ama unutulmaması da lazım bence iyi yapıyorlar gündeme getirmekle :)

      Sil
  3. Teşekkürler paylaşım içim sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Çok ilgimi çekti :) Sonuçları nasıl olcak bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgürler ben de merak ediyorum bakalım :))

      Sil
  5. Hepimizin dikkat etmesi gereken bir konu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet kesinlikle ihmal edilmemesi lazım :(

      Sil
  6. Bence her bayanı er ya da geç ilgilendirecek bir konu. Sonuçlarını bekliyor olacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şirinkanatlar evet kesinlikle ilgili olmamız lazım konuyla dikkat edilmesi lazım :(

      Sil
  7. değişik bir ürümüş umarım faydasını görürsünüz sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevimaskanası umarım görürüm teşekkürler :)

      Sil
  8. ihtiyacım olan bir ürün özellikle 35 yaş sendromuna girdiğim şu dönmlerde. sonuçlarını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @baharelkovan evet o yaşlarda dikkat gösterme zamanımız başlıyor yazacağım sonuçları :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...