15 Kasım 2015

Color Club Eternal Beauty..

Geçtiğimiz haftalarda makyajsaati.com da bir oje alışverişi yaptım. Model's Own ojeler 5-6 TL.'ye düşmüştü ve Color Club'ın da holo oje stokları yenilenmişti. Buna rağmen istediğim her ojeyi bulamadım. Ben cosmic fate'i almak istiyordum ama kalmamıştı. Onun yerine Eternal Beauty ve Angel Kiss'i aldım.

Color Club Eternal Beauty
Tabi ilk olarak direk Eternal Beauty'i sürdüm. Color Club bu işi biliyor gerçekten de. Harp on it nasılsa bu da öyle, sürümü, rengi, kuruması hepsi de harika.

Color Club Eternal Beauty

Renk geçişleri yağ gibi, ışıl ışıl her baktığımda ayrı bir renk, ayrı bir ışık görüyorum.

Color Club Eternal Beauty

Mor, mavi, sarı, yeşil, beyaz, kırmızı hepsini görmek mümkün. Favori ojelerim içine girdi bile.

Color Club Eternal Beauty

Color Club Eternal Beauty şu anda makyaj saatinde stokda görülmüyor ama stok sık sık yenileniyor sanıyorum, kontrol etmekte fayda var.
Sevgiler..

38 yorum:

  1. Woow çok süper bir renk, bence de favori bir renk İrem'ciğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun evet kesinlikle ilk beşe girer benim için :-)))

      Sil
  2. Ablacığım senin ojelerinin hepsi birbirinden güzel :)) kalp kalp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik teşekkür ederim tatlım :-)))

      Sil
  3. Çok hoş bir görüntü olmuş, ellere maşallah diyorum ve bu güzel renk de çok cezbedici gerçekten.

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi çok teşekkürler :-))

      Sil
  5. Harika..:) Güle güle kullanın... Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Sayende oje kullanmaya başladım bayılıyorum senin oje seçimlerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevgibolat .-)) teşekkürler canım görüyorum senin de çok hoş seçimlerin var bence ..

      Sil
  7. Holo oje konusunda Color Club üstüne yok sanırım.Harp on It rengini bir ara mutlaka alacağım bende :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet kesinlikle color club bu işi biliyor.. harp on it'i mutlaka tavsiye ederim :-))

      Sil
  8. Afilli bir renk üstelik iddialı. Sen yine çok iyi taşımışsın.
    Ben bir bakayım siteye neler var neler yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı çok teşekkürler canım :-)) siteye yeni renkler gelmiş bu arada bak bence biraz pahalı ama bu holo ojelere değer bence..

      Sil
  9. Rengi sevmem ama Tırnaklarınız takma değilse süper. Ojenizi iyi günlerde kullanın.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güloannemutfakta hayır takma değiller tabi ki .. çok teşekkürler :-))

      Sil
  10. of gözüm gönlüm açıldı oh be :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi :-)))))) teşekkürler canım .-))

      Sil
  11. Renk çok güzel. simli olge kullanmayı çok sevmiyorum ama renkleri beni cezbediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @baharelkovan bu simli değil kendinden simli gibi gözüküyor ışıkta :-)))

      Sil
  12. Nasıl güzel başkanım be o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam sen bir de yeni sipariş verdiklerimi gör :-)))

      Sil
  13. bu serinin tamamına aşığım, bulduğumu alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün ben de alacağım da bu kadar pahalı olmasa ancak yeni iki tane daha sipariş verebildim 35 tl olmuşlar makyaj saatinde :-(((

      Sil
  14. valla en tipsiz ojeyi sürsen bile güzel durur sende o ayrı ama pek güzelmiş buda ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kermitalemlerde <3 teşekkür ederim canım çok naziksin evet oje çok güzel :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...