25 Kasım 2015

Essence Yeni Ürünler Getirmiş...

Uzun zamandır yeni bir şey gelmeyen ve hatta çoğunlukla da boş olan standlarını Essence artık yeni ürünlerle doldurmaya başladı ve bunlardan bir kısmını da denememiz için #renginibul etkinliğine yolladı. Diğer yeni ürünlerinden de  almış ve  alışveriş yazılarımda bahsetmiştim.

essence
Öncelikle toplu görelim, özellikle bu ürünlerden palet ve rujları çok merak ediyordum.

Essence Greys

Paletin bana "Grey" yani gri ve tonlarının hakim olduğu rengi gelmiş. Tam da 50 Shades of Grey esprisi yapılacak zamanmış aslında. Paletin renkleri çok kullandığım renkler değil, ama genel olarak pigmentasyonu beğendiğim için "Rose" ve "Nudes" paletlerine de şans verebilirim diye düşünüyorum.

Essence Peach me up

Yine yeni bir ürün, mat allıklarından 10 numaralı peach me up !, çok severek kullandığım şeftali tonlarında ve hakikaten de tam mat, hiç bir ışıltı yok içinde. RT blush brush tarzı bir fırça ile uygulanırsa tozutmayan bir yapısı var.

Essence Like a Princess

Rujun rengini çok sevdim.  Bilmem bir şey ifade eder mi ama adı Like a Princess, şahane değil mi.

Essence Like a Princesss

Pigmentasyonu yerinde, sheer yapıda ve çok kalıcı olmayan bir ruj, yani klasik uygun fiyatlı Essence rujlar gibi. Hafif bir ruj kokusu, çiçek kokusu gibi şey var hassassanız koklamadan almayın.

Essence Greys

Paletin swatchlarını da görelim hemen,üst sıra, sondaki renk en pigmentli ama en tozutmaya uygun olan da o içlerinde.

Essence Greys

Bu da ikinci sıranın swatchları, buradaki renkler genelde tozutmaya daha müsaitler.

Essence Peach me up
Allığın swatchı, görüldüğü gibi tam mat ve hiç ışıltı yok içinde. 

Essence multi action mascara

En beğendiğim ürünlerden biri de bu yeni multi-action maskarası oldu. Çok hacim vermeyen ama baya baya uzatan bir maskara, zaten şeklinden de anlaşılıyor. Kirpik dibinden kavrayarak uygulama yapmaya çok uygun bir fırça yapısı var. Ben günlük olarak Essence Lash Base üzerine kullanıyorum ve çok memnunum. Tek başına da fena değil, bariz görünüyor ve kıvrılıyor kirpiklerim ama dediğim gibi hacim etkisi yok.

Ürünlerin hepsi ve daha fazlası Gratis, Rossmann, 3M Migros, Carrefour gibi marketlerde veya kozmela, renkli dükkan gibi online satış sitelerinde bulunuyor.
Sevgiler..


42 yorum:

  1. Bu yeni serinin roses ve nudes renkleri bana hitap ediyor aslında fakat mat olmasını tercih ederdim. Essence rujları renk olarak insanı cezbetse de dudakta duruşları beklenileni vermiyor. Allık şahaneymiş. İyi günlerde kullanmanız dileğimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @leydiblog evet o tonları bende çok severim :) rujları da yoğun göz makyajı ile kullanıyorum teşekkürler :))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik evet çok hoş bence de :)

      Sil
  3. Çok guzeller denemek isterim hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşenur umarım en kısa zamanda denersiniz o zaman :)

      Sil
  4. Gri paletin renklerini çok beğendim ben:-) Essence'nin ojelerini de çok beğeniyorum, önerdiğiniz ürünleri de ilk fırsatta deneyeceğim, blogunuzu takibe aldım...Ben de beklerim
    sibelintarifdefteri.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sibelerzincan çok teşekkürler bloga baktım ama GFC izleyici takip butonu göremedim :( ama yaptığınız pastalar nefismiş bayıldım :)

      Sil
  5. rimelden bende de var severek kullanıyorum, allığın rengi çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  6. Far paletine bayıldım bende ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun fiyata göre çok başarılı bence :)

      Sil
  7. Allığın rengi çok hoş. Açık tenlilere çok yakışacağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  8. En çok kullandığım renkler.
    Süper olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilaydurukan ben de çok kullanırım allık ve rujun tonlarını :)

      Sil
  9. Rujların BBF rengi adeta elimden düşmüyor.Maskarayı da çok sevdim.Yeni ürünler hiç fena değiller bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin o renge de bakayım o zaman canım :) bence de gayet güzel ürünler ..

      Sil
  10. Allığın rengi çok güzel... Sanki biraz da parlak olsa daha da canlı durabilirdi.. Ama günlük kullanım için yeterli.. Güle güle kullanın.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti parlaklık istemeyenler için çok uygun bu bence :)) teşekkürler :)

      Sil
  11. Allık benlik, far paleti için yaptığın espri de cuk oturmuş:)
    Allığa bakayım ilk boşlukta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı bak canım farklı 1-2 tonu daha vardı sanırım :) grey tarzı bu kadar popülerken kullanmadım demem artık :))

      Sil
  12. palet tonları çok hoş canım esprini başlık yapsaydın tıklanma rekotu gelebilirdi:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam :))) doğru valla yapsaydım keşke

      Sil
  13. Kim ne derse desin essence en sevdigim markalardan biri. Her urununun cok kaliteli oldugunu dusunmuyorum. Gerci siz daha iyi bilirsiniz ama bir kirmizi ruju var ki yıllardır vazgeçilmezim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @edagüngör ben de çoğu ürünü seviyorum bir fondötenleri ile anlaşamadım şimdilik :))

      Sil
  14. Allık tam benlikmis. Peach tonları çok seviyorum. Çok doğal oluyor

    YanıtlaSil
  15. Pembe coral ruj diyorum like a princess diyorum <3<3<3 halo ojelere de bir el atıverseler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam şu mermaid deniz temalı koleksiyonda vardı ama bir color club olmamış tabi ki :))

      Sil
  16. nefis ürünler hepsine bayıldım

    YanıtlaSil
  17. Allığın rengi çok hoşmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet benim de çok hoşuma gitti :)

      Sil
  18. Allığın rengine bayıldım :) essence ürünleri fiyatlarına göre çok iyi bir performans sergiliyorlar maskara ve allığı mutlaka denemeliyim.Hayırlı olsun. Bloğunuzu takibe aldım bende beklerim :)
    http://jiyandaaldan.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @jiyandaaldan en kısa sürede bakacağım bloga :)

      Sil
  19. Gri renk paletleri çok güzel. Rujun rengini de beğendim. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  20. Essence'in tüm ürünleri şahane (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet genelde çoğundan memnunum fiyatlarına göre başarılılar..

      Sil
  21. Hepsi çok güzelmiş. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi çok teşekkürler :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...