24 Kasım 2015

Note Cosmetics Hydra Color Lip Gloss Impatient..

Çok gloss insanı değilim evet ama bazen almaya karşı koyamadığım renkler oluyor. Note Cosmetics'in Hydra Color serisinden impatient isimli bu simli bordo rengi görünce dayanamayıp almam  gibi. Hatta bu rengi Ankara'ya gittiğimde görüp almıştım.
Note Cosmetics Hydra Color Lip Gloss Impatient


Normal fiyatları sanırım 20 TL. civarında, biz 2 al 1 öde kampanyası ile 10 TL.'ye almıştık bunu. Gramajı oldukça büyük bir ürün. 

Note Cosmetics Hydra Color Lip Gloss Impatient

İçindeki minik simler çok hoşuma gitmişti ama glossun yapısı o kadar yoğun ve kalın ki o simler asla dudağa transfer olamıyorlar. Yine aynı yoğun yapı  nedeni ile sürerken çok dikkat istiyor, yoksa kesinlikle taşma yapıyor. Ayrıca oldukça da yapışkan bir yapıya sahip bir gloss.

Note Cosmetics Hydra Color Lip Gloss Impatient

Kaçırıp da fazla sürmeye gelmez gerçekten, renk hem koyu, hem yapış yapış hem de silindiği zaman bulaşma yapabiliyor.


Note Cosmetics Hydra Color Lip Gloss Impatient

O nedenle aplikatörün ucuna aldığım az bir miktar glossu dudağıma 2-3 dokundurma ile sürdükten sonra parmağımla tampon hareketler ile bütün dudağıma yediriyorum. Hiç bir şekilde dudaklarımı birbirine bastırıp ruju emme hareketini yapmıyorum. Öylece bırakıyorum. Böylece yukarıdaki gibi bir görünüşe sahip oluyor. Bu haldeyken ne bulaşıyor ne de çıkıyor. Üstelik de dudaklarım çok doğal ve ıslak ıslak duruyor.

Note'un bu seri glosslarından başka bir renk denemeyi düşünmemekle birlikte matte moist serisinden de bir tane alıp denemek istiyorum kesinlikle..
Sevgiler..

38 yorum:

  1. Matte moist serisinin testerına bir baktımda harika bir yapısı ve renkleri var. Aklımda nude rengi var bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum evrt benim de bir sonraki denemem o seriden olacak :)

      Sil
  2. Renk harika :) Yılbaşı gecesi kullanılabilir :)))

    YanıtlaSil
  3. ben de gloss larla hiç barışamadım...:) ama rengi süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @tarzımveelemeğim böyle muhteşem renkler oldu mu dayanamıyorum :))

      Sil
  4. renk güzelmiş ama sadece kabının içinde zannedersem Note cosmetiğin elimde sadece yeni aldığım ojesi var ilk siftahı onunla yaptım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi dikkatli kullanınca dudakta da harika duruyor note ürünleri genelde başarılı bence :)

      Sil
  5. yeni aldığım rujun tam rengi kesinlikle alıyorum :)
    siz de güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  6. Rengi süper, Note kozmetik ürünlerini sevdim genelde

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bi renk, bayıldım

    YanıtlaSil
  8. Ay bunun yapısı üzücüymüş cidden ya... ama Matte Moist Lipgloss cidden güzel ve ilginç bir ürün. Ben de öneririm. Öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet ben de onu denemek için listeye aldım merak ediyorum nasılmış :)

      Sil
  9. Bazıları çok yapış yapış oluyor. Sanırım note fena değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan kararında az az sürülürse yapış yapış değil evet :)

      Sil
  10. Nasıl cazip bir renk aslında. Keşke olumsuz yönleri olmasaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı rengi için görmezden geleceğim kötü yönünü :))

      Sil
  11. bende note gloss alayım diyordum ama yapış yapışsa hiçç almamak en iyisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik o zaman herkesin çok çok övdüğü mat moistleri dene sen de benim de bir sonraki hedefim o :)

      Sil
  12. Renk gerçekten süper.. Bayıldım diyebilirim.. Güle güle kullanın.. Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  13. Renk harika gerçekten güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  14. çok iddialı bir renkmiş;)

    YanıtlaSil
  15. Olumsuz yönleri ilk kullananları uzaklaştırabilir. deneyiminiz faydalı olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam evet bu şekilde pıt pıt uygulandığında pek sorun oluşturmuyor..

      Sil
  16. Sürümü bu kadar sorunlu olmasa iyiymiş ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme neyse ki kolayını buldum :-))

      Sil
  17. Uygulama yöntemine bayıldım, mutlaka aklımda olacak (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası tabi ki her renkte uygulanabilir bu yöntem..

      Sil
  18. Bu nasıl güzel bir renk böyle.

    YanıtlaSil
  19. Rengine görünce aman Tanrım bi' harika dedim ama mat sanmıştım ya :/ meğer glossmuş.. Olsun ^-^ Güle güle kullanın :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sanatınsaklısırları senin istediğin matte moist olanlar...:-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...