12 Kasım 2015

Pot o'miracle Lip Revitalizer..

Kış geldi hepimiz lip balmlara düştük, soğuk havalarda dudaklarımız çatlamasın, kuru kuru gözükmesin diye lip balmları çantamızdan, baş ucumuzdan ayırmaz olduk. Şahsen ben zaten yaz kış lip balmların hakimiyetinde yaşayan bir insanım, neredeyse 10-15 dakikada bir lip balmımı yenilerim evde, arkadaşlarımla bir yere gittiğimde o balm hemen çantadan çıkıp masaya konulur.
pot o' miracle
Pot o'miracle lip revitalizer yani dudak canlandırıcı, yenileyici diyebiliriz tam kış ayları için düşünülmüş. 

pot o'miracle

Minik ve retro görünümlü bir kutusu var. Kendisi ise balmumu kıvamıda yani oldukça yoğun yapıda. İçinde %2 oranında pepper mint yani nane extresi var denilse de hem kutuyu açınca he de dudağa uygulayınca yoğun bir nane kokusu ve tadı alınabiliyor. Bu koku, tat ve balmın kendi yoğun kıvamı gündüz kullanabilmemi zaten engellediği için gece yatmadan önce Nivea  lip butter ile dönüşümlü kullanıyorum. Sabah kalktığımda yumuşak ve nemli dudaklarım oluyor ve kremi gece boyunca arada uyandığımda tazeleme gereği duymuyorum.

pot o'miracle

Kullanım süresine 24 ay demiş ama bu sürede bitemez çünkü oldukça fazla, 10 gr. Başka hiç bir şey kullanmadan bunu kullanıp bitirmem lazım ki her zaman da elim gitmiyor buna mint tadından ötürü. 

Nane tadını ve kokusunu sevenlerin bayılacağı tarzda bir balm, tabi ki kutuda olması bir dezavantaj ama stick şeklinde olsaydı da bu retro tarzı yakalayamazlardı deyip geçiyorum. Ürünü Türkiye'ye Beliz Kozmetik tarafından getirilmiş ve  Watsons, Gratis gibi  mağazalarda sanırım 15-20 TL. gibi bir fiyata bulabiliyoruz.
Sevgiler..



46 yorum:

  1. Ben bu balmı merak ederdim hep, kutuda olması almamda caydırıcı etken.Bilemiyorum nane kokusunu seven biri olarak yinede merakıma yenilip alabilirim sanki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum ben de elle alınmasını sevmiyorum ama kutu geniş en azından rahatça alınıyor..

      Sil
  2. Nane kokusuna bayılırım. Hatta eskiden viks vardı hani onu tırtıklardım o derece:))) Ama dudak kuruması sorunum o denli yok. dener miyim bilmem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu benim çok kuruyor dudaklarım o yüzden lipbalmsız duramam bunun da tadı naneli şeker gibi zaten bayılırsınız.. .-))

      Sil
  3. kış için çok iyi bence güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Bunun kutusu cidden çok güzel. Bir tane bu şekilde kutu lip balmım vardı ama kullanış açısından sevemedim bir türlü. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @busrakkus evet kutu çok hoş artık zorluğuna katlanacağız :-))

      Sil
  5. kutusu çok cici görünse de stick olsa daha kullanışlı olurmuş :)

    YanıtlaSil
  6. ben de kutulu olmalarını sevmiyorum parmaklarım yapış yapış oluyor stickler tercihim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zeynepintatlıdüşleri o yüzden bunu sadece yatarken kullanıyorum gün içerisinde çok zor..

      Sil
  7. Stickler bencede çok pratik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun evet Senacım kesinlikle öyle keşke stik şeklinde olanı da çıksa bunun mesela hemen alırdım :-))

      Sil
  8. ya bu kadar güzel bilgiler vermenizdeki enerjinize hayranım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzettramvayı çok teşekkürler beğenmenize çok sevindim :-)))

      Sil
  9. Aynen bende cok sevdım dolgunlaştırma etkısı sıfır bende karıncalanma bıle yapmadı bende,fekkat nemlendırmesini ve kuru dudaklarımda hızlı onarımını sevdim, (-;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @madamekokoş evet akşam yatarken sürüyorum etkisi gayet iyi bence de..

      Sil
  10. stick şeklinde olsaymış keşke. Nane deyince aklım gitti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zencefiltasarımevi evet stik şeklinde olsaymış harika olurmuş tadı aynen naneli şeker gibi çünkü :-))

      Sil
  11. nane ve kokusunu doğal halindeyken çok seviyorum ama herhangi bir üründe hoşuma gitmiyor. Kuru cildi olanların daha çok düşüneceği bir ürün sanırım. şükür cildim konusun da şanslıyım aşırı soğuk havalar dışın da dudak nemlendiricisi kullanmıyorum
    Teşekkürler canım bu arada kutunun kendisi çok hoş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam ne şanslısınız benim dudaklarım yaz kış hem de bol su içmeme rağmen çok kurur sürekli balm ve nemlendirici kullanmak zorundayım o yüzden..evet kutuyu atmaya kıyamayacağım sanırım bitirince..:-))

      Sil
  12. Senin kadar sık olmasa da ben de iyi bir lip balm tüketicisiyim ancak nane kokusundan rahatsız olduğumdan, bu Mucize ile tanışamayacağım. Ancak buna bayılacak birini tanıyorum, büyük oğlum:)
    Bir bahsedeyim kendisine, yer diye korkuyorum:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı :-)))) kesin yer o zaman tadı naneli şeker gibi çünkü...

      Sil
  13. Etkisi nasıl bilmem ama paket tasarımı beni derinden etkiledi :))) Çok havalı ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beyazbegonvil evet retro tasarım çok tatlı duruyor bence de :-))

      Sil
  14. ben bu tarz parmak batırılan ürünleri sevmiyorum ne kadar kaliteli ve pahalı da olsa:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi ben de çok sevmiyorum ama gerçekten dudak için böyle yoğun balmlar stikten çok pot şeklinde oluyor genelde..

      Sil
  15. nane kokusunu çok severim. ihtiyaç duyduğumda kesinlikle deneyeceğim. yazdım kenara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @baharelkovan nane kokusu ve tadı seviyorsanız çok beğenirsiniz nane şekeri gibi harika bir kokusu var..

      Sil
  16. Görüntüsüne bayıldım, eminim içeriği de iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebekgünlüğüm evet oldukça iyi bakım yapması açısından...

      Sil
  17. Çok başarılı bir ürün fakat uzun süre elle uygulamak hijyenik olmadığı için almamıştım. Şimdi uygulamayı düzene oturttum, akşam eve gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra ve gece göz kremimi uyguladıktan sonra kullanıyorum, arada kullanmaya gerek kalmıyor ve hijyen problemi de yaşanmıyor. Gün içerisinde de zaten SPF'li lip balm kullandığım için problem yok ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşen evet aynen ben de öyle kullanıyorum gece yatmadan önce kremlerimi sürüp ellerimi yıkayıp bunu sürüyorum çok sıkıntı olmuyor :-))

      Sil
  18. Evet kış için ideal bir ürün.. Oğlum için düşünebilirim.. Dudakları çok parçalanıyor.. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet ben de unutmasın diye oğluma tembihliyorum sürsün diye ama onun balmı ayrı tabi..:-))

      Sil
  19. Hep almayı düşünüyordum yazı çok işime yaradı, teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  20. Ambalajına bayılıyorum bunun ama elimde bir kaç tane elle uygulanan lip balm var ve elle uygulamak hoşuma gitmediğinden pek kullanamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet ben de gece kullanabiliyorum sadece yatmadan önce..

      Sil
  21. Kutuya bayıldım sırf kutu için bile bir kez denemeye değer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @çeşnicihandan benim de kutu dikkatimi çekmişti hemen zaten :-)))

      Sil
  22. Geçen kış bu lipbalm ve blistex med plus arasında kalmıştım.Daha sonra medplus ın stick formatı olduğunu görünce onu almıştım. O yüzden kutu içinde olması benim açımdan bir dezavantajdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider evet stick formlu olanlar gerçekten daha kullanışlı tabi kesinlikle katılıyorum...

      Sil
  23. Kutusu çok güzel ama parmak batırma olayı bana hiç sağlıklı gelmiyor bir de fiyatı bence pahalı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nergiskaraman parmakla alma olayı gün içinde sıkıntılı evet :-(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...