23 Aralık 2015

Yılbaşına Doğru Erkek Modası..

Yılbaşı gelirken biz kadınlar gibi erkekler de ne giyeceğim  derdine düşüyor.  Klasik kıyafetlerden sıkılanlar için yeni alternatifler bulmak gerçekten zor oluyor, hele de yılbaşına bu kadar az kalmışken. 
pierre cassi
Ben de erkekte klasik tarzdan çok hoşlanan biri olmadığım için daima yeni arayışlar içindeyim. Özellikle İtalyan tarzı erkek giyimi için tercihimdir. Son keşiflerimden biri de Pierre Cassi oldu. Markanın koleksiyonlarının zenginliği hem takım elbise, hem gömlek hem de kravatlarda 2016 için ön plana çıkıyor.

pierre cassi

Markanın klasik siyah-lacivert-kahverengi gibi renklere alternatif olarak hazırladığı çok güzel takım elbiseleri kesinlikle değerlendirilmeye alınmalı.

pierre cassi

Ayrıca yine gömlekte klasik çizgilerden sıkılanlar için hem renk hem de değişik model alternatifleri var. 
pierre cassi

Tabi bu kadar alternatif içinde kravat seçimi yapmakta zorlanabilirsiniz. Pierre Cassi %100 Türk üretimi ve yerli sermayeden oluşmuş ve her geçen gün mağaza zincirleri de büyümeye devam ediyor.


Bir diğer hoşuma giden yanı da bizim zamanında oğlum için arayıp da bir türlü bulamadığımız çocuk takım elbise modellerinin de bulunması hem de bütün detayları ince ince düşünülmüş küçük beyler için.

Türkiye ve Avrupa'da 100'e yakın satış noktası bulunan Pierre Cassi ayrıva Türkiye ve yurt dışına giyim bayilikleri vermeye devam ediyor. Bu sayede markaya Pierre Cassi marka tabelası gördüğünüz her yerden ulaşabilirsiniz.



22 yorum:

  1. Ufakliklar icin takim elbise olmasi cok iyiymis.

    Sevgiler

    Tolunay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pastacaddesi evet zamanında oğlum için çok aramıştım böyle bir şey şimdi olması çok iyi :)

      Sil
  2. Çocukları düşünmeleri çok güzel olmuş, aklımda bundan sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır evet gerçekten çocukları düşünmeleri harika :)

      Sil
  3. baba oğul takım olan kıyafetlere bayılıyorum ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara anne-kız değil ama baba-oğul hakikaten çok şık ve tatlı duruyor bnce de :)

      Sil
  4. Aa çok iyiymiş bu site.Hemen bakmam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin ben inceledim özellikle kravat ve gömlekler çok hoş :)

      Sil
  5. ürünler çok güzel ve kaliteli...

    YanıtlaSil
  6. minik takım elbiseye bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen ben de öyle tam Yağız'a göre değil mi :))

      Sil
  7. Minik erkek pek güzelmiş:)))

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet ben de çol beğendim :)

      Sil
  9. Teşekkürler ben de bakayım bu siteye neler bulacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dreamella çok hoş gömlekler var mesela :)

      Sil
  10. Marka mukemmel gerçekten herseyi titizlikle düşünmüş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet ben de çok beğendim inceleyince..

      Sil
  11. Pierre C assi gerçekten çok kaliteli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet gömleklerini çok beğendim ...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...