2 Aralık 2015

Banyomda Yerini Alanlar..

#renginibul etkinliğine Dermokozmetik tarafından gönderilen çanta ve içinden çıkan bu ürünler hemen acilen banyomda yerlerini aldılar çünkü özellikle banyo-duş ürünleri dendi mi yeni ürün denemeye ve koku keşfetmeye bayılıyorum.

dermokozmetik.com
Nuxe ürünlerini de ara ara denediğim ve genelde beğendiğim için bunu da hemen banyoya sıkıştırdım. Gerçi koku konusunda kendim için  konuşuyorum hayal kırıklığına uğradım çünkü çok güzel olmasına rağmen o kadar hafif ki hiç koku yok gibi. Ayrıca gayet güzel de köpürmesine rağmen içinde sabun bulunmuyor. Nem vermesini sevdim, cildim duştan sonra kaygan kaygan duruyor ve parlıyor.

dermokozmetik.com

Dr. Murad ürünlerini özellikle de nar özlü serisini çok severim ve defalarca kullanmıştım. Bu AHA/BHA exfoliating kremi yani nazik soyucu peelingi de daha önce kullandım diye hatırlıyorum. Çok yoğun değil ve tanecikleri de incecik, cildi çizmeden nazikçe temizliyor. Cildiniz çok hassas değilse haftada 3-4 defa kullanılabilecek bir ürün. Etkileri arasında cildin rengini açarak parlak görünüm vermek var.

dermokozmetik.com
Hafif ıslak cilde çok az bir ürünle yapılan uygulama bu ölü derilerin üst tabakadan soyularak atılmaları sonucunu veriyor ve uzun süreli ve düzenli kullanımda cilt tonunu hakikaten açıyor. Tabi bu sırada güneş korumanıza ve cilt bakımınıza da özen göstermeniz gerekiyor.

Dr. Murad peelinigi buradan, Nuxe duş jelini ise buradan inceleyebilirsiniz.
Sevgiler..

54 yorum:

  1. Nuxe markasını çok beğeniyorum.. Duş jelini de deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşegülaygün evet şimdiye kadar kullandığım dudak kremi göz kremi gibi ürünlerini de çok sevmiştim ama asıl kuru yağlarının hastasıyım :-)))

      Sil
  2. Ben de Nuxe'in makyaj temizleyicisini kullanıyorum bu ara. Dediğin gibi koku hafif, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Nuxeyi hep çok seviyorum ki ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet özellikle de kuru yağlarını :-)))

      Sil
  4. Nuxe'ün ürünlerini ben de çok seviyorum, aslında koku olmamasını daha da çok seviyorum diyebilirim (daha az koku, daha az kimyasal demek). Murad ürünlerini pek tutmasam da AHA/BHA dendi mi bende akan sular duruyor. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik ben nar özlü seriden cidden çok memnun kalmıştım o yüzden severim murad'ı cildimin tonu bariz açılmıştı kullanırken.. bu aha/bha peelingde iyidir daha sonra hatıladım kullandığımı ve memnun kaldığımı taaa strawberry zamanında almıştım düşün yani :-)))

      Sil
  5. Nuxe ürünlerini ben de seviyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dreamella evet sanırım hepimizin düşükünlüğü var nuxe'a .-)))

      Sil
  6. duş jeline bi bakıyim :)

    YanıtlaSil
  7. Dr Murad peeling ilgimi çekti, incelemek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun ben kendisini eskiden beri severim Senacım :-)))

      Sil
  8. Duş jelinin kokusuz olması beni de şaşırttı.Banyo da mis kokulara alışmışız sanırım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet şöyle badem badem koksun isterdim yani :-)))

      Sil
  9. dr. Murad ürünlerini çok merak ediyordum. yorumların için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. Nuxe güzel marka güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi çok teşekkürler .-)))

      Sil
  11. Strawberrynet zamanında Murad Nar özlü serisinin hemen bütün ürünlerini denemiştim..yazını okuyunca hatırladım :)))) Nuxe da aklımı çeldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün ahh o strawberry zamanında neler aldım ben neler şimdi de olsaydı ne iyi olurdu :-)))

      Sil
  12. Baktım da bu marka için yorumlar hep olumlu. O zaman aklımızda bulunsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet ihtiyacınız varsa bunu da değerlendirebilirsiniz..

      Sil
  13. Dr.Murad ürünleri merak ettiklerimden daha önce başka bir marka soyucu peelingini kullanmıştım fena değildi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevgibolat böyle yüz aydınlatmada işe yaradığını gördüğüm nadir ürünlerdendir murad o yüzden bu peelingi ve nar özlü serisini seviyorum...

      Sil
  14. Dr Murad varsa hemen incelerim :) kullandığım en iyi dermokozmetik markalardan güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @matmazelgreen evet ben de çok severim ve işe yaradığını düşünüyorum..teşekkürler :-))

      Sil
  15. kokusuz duş jeli mi olurmuş ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik hahah sesli güldüm evet olmaz bence de ama koku sevmeyenler de var ne yapalım ...

      Sil
  16. Ben kullanmadım daha önce. .Siz beğendiyseniz denenebilir. See you..

    YanıtlaSil
  17. DR Murad markasına bayılıyorum, daha önce cilt bakımı yaptırmıştım ve Dr.Muradın ürünlerini kullanmışlardı ilk kullanımda bile etkilerini görmüştüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hülyabeşli ben de çok etkili olduklarını düşünüyorum gerçekten...

      Sil
  18. Hala Dr. Murad ürünü denemedim. Merak ediyorum doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın cilt tiplerine göre minik deneme setleri var markanın hem de uygun fiyatlı ve baya uzun da gidiyorlar onlarla başlamanı öneririm istiyorsan...

      Sil
  19. Her ikisini de denemedim,çok duydum. İnceleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şirinkanatlar beğenirsin umuyorum canım :-))

      Sil
  20. Merak ettim. Deneyeceğim. Güle güle kullanın.. Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  21. İyi bir peelinge çok ihtiyacım var. Bir de bunu deneyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi böyle nazik ve hafif bir peeling istiyorsan beğenirsin sanıyorum..

      Sil
  22. Nuxe ürünleri harika :) İnce yapılı peelinglere bayılıyorum. Denemeye deger ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgürler ben de iki markayı da çok severim ...

      Sil
  23. Ah duş jelleri. Banyo dolabımı görmeni isterim. Ben de denemeyi çok seviyorum bu sebeple de çok çeşit alıyorum. Bu ürünü denemedim henüz bi bakayım.
    Ayrıca Dr.Murad'ın peelingi de dikkatimi çekti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı ahh sen de bir de benim dolabı görsen ben de çok severim renk renk değişik kokulu jeller ama bitmiyor ya inanamıyorum her gün banyo yapan insan nasıl duş jeli bitiremez bakınız ben :-((((

      Sil
  24. @irenethayer thank you very much irene :-))

    YanıtlaSil
  25. Bende seviyorum diyemiycem cunku hic kullanmadim ama cok guzel anlatiyorsun denemeye deger bencede

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülmutfağım ikisi de denemeye değer markalardır bence :-))

      Sil
  26. İki ürünü de merak ettim paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  27. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet ben de seviyorum :-)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...