16 Aralık 2015

Gosh Bronze Pie Blush..

Kurban Bayramı indiriminden aslında renkli kozmetik almayacaktım, sadece ihtiyaç alışverişi yapacaktım ama tabi ki bu güzelliği görünce verdiğim karara sadık kalamadım. Gosh'un daha önce 4'lü far paletini de kullanıp fena bulmadığım ayrıca BB pudrasına hasta olduğum için de 2. gün indirimden Gosh Bronze Pie isimli şeftali tonu ağırlıklı bu 4 renkli allığı alıverdim.

Gosh Bronze Pie Blush
Allık 4 bölümden-renkten oluşuyor. 2 tanesini allık iki tanesini ise aydınlatıcı olarak kullanmak mümkün bence. Daha koyu, resme göre yatay duran iki renk allık, diğer ikisi aydınlatıcı olarak kullanılır. Ki ben öyle yapıyorum. 

Gosh Bronze Pie Blush

3 renk mat, bir renk ışıltı içeriyor. En koyu rengi allık olarak sürdükten sonra açık renklerden ışıltı içeren ile üzerinden geçiyorum hafif yukarı doğru taşırarak, harika ışıltı içeren bir allığa ve aydınlatıcıya sahip oluyorum. Tek kusuru biraz tozutuyor  ve kusur sayarsak pigmentten ölüyor. Tabi bol pigmentli tozutan allıklarımın ilacı Nars Yachiyo ile sürdüm mü harika oluyor.

Gosh Bronze Pie Blush

Kutusu ve kapağı sağlam hatta aşırı sağlam ki bastırıyorum ama zor açılıyor, tırnağımı kırmaktan korkuyorum. Ama tabi benim tırnaklarım uzun, kısa tırnaklar hiç bir problem yaşamayacaktır bunu açarken.

Gosh Bronze Pie Blush

Pigmentleri iyi, ortanın üzerinde gerçekten, en koyu renk en fazla pigmentasyona sahip. Diğerleri de yanakta kendilerini gayet gösteriyorlar. Ayrıca da oldukça kalıcı.

Gosh Mulitcolor Blush'ın  bir de pembe tonlar içeren Pink Pie isimli rengi var. Onu da alabilirdim ama bana fazla pembe geldi. Fiyatları indirimli olarak 15 TL. civarındaydı. Bu 4'lü için bence çok iyi bir fiyat. Siz ne düşünüyorsunuz, yılbaşı indirimi için listeye alır mısınız bunu?
Sevgiler..

54 yorum:

  1. Rengine bayıldım...Fiyatı çok uygunmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @selmamollaoğlu evet indirimde harika oluyor fiyatı kendi zaten güzel .-))

      Sil
  2. 4lü bir palet için uygun bir fiyat, renk tonları da oldukça güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş evet çok uygun bence de :-)) renkleri de çok sevimli..

      Sil
  3. Renk tonları çok hoşmuş. Fiyatıda 4lü bir palete göre gayet uygun. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider evet fiyat çok uygun bence de..teşekkürler..

      Sil
  4. Çok güzelmiş <3 ben yine her gördüğümü istemeye başladım o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam sorma ben de öyle yılbaşı moduna girdik sanırım :-)))

      Sil
  5. En koyu renk far olarak da çok hoş durur gibi geldi.. Eyeliner ve bol maskara..
    :) Böyle de bir huyum var allıkları far, farları allık ve aydınlatıcı olarak kullanmazsam çatlarım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşen hımm hemen deneyeyim bakalım nasıl olacak .-))

      Sil
  6. Hahahaha "alıverdim" :)))) Koptum :))) Ama çok ciciymiş renkleri, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik zaten sürekli kendimi kasada birşeyler "alıverirken" buluyorum ki ben :-)))) teşekkürler canım..

      Sil
  7. renkler muhteşem ! ama ne zaman gosh standına gitsem aradıklarımı bulamıyorum malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik ben bu konuda şanslıyım sanırım stand hep dolu oluyor bizim orda :)

      Sil
  8. pie diyo o zaman bu yeniyoooo :)

    YanıtlaSil
  9. markayı hiç kullanmadım ama güzele benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzettramvayı evet zevkle kullandığım güzel ürünleri var :)

      Sil
  10. Ben Gosh'un ürünlerini zaten severek kullanıyorum, bu allığın renkleri ve aydınlatıcı olarak da kullanılabilir olması çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bakımlıginepig evet ben de bb pudra ve göz altı bazını çok seviyorum bu allıklar da çok fonksiyonel gerçekten :)

      Sil
  11. Renkler muhteşem ve bence fiyat inanılmaz uygun! Ben sevdim düşünülebilir geeçekten ama indirim zamanında standlar talan oluyor maalesef :( bulabilen şanslı sayılıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @seheraydın evet indirimde fiyat çok uygun bence de benim şansıma herhalde her aradığımı buldum şimdiye kadar bir de :))

      Sil
  12. Rengi çok güzel yaa ilk fırsatta bende bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @semagökçe önümüzde yılbaşı indirimi var mesela bakmak için :)

      Sil
  13. Aşık olunasi renkler, harika ve gayet uygun... İyi günlerde kullanın :) biz de alalım hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @haticeşendoğan teşekkürler fiyat gayet uygun indirimde kaçırmayın :)

      Sil
  14. Harika renkler.. Güle güle kullanın.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Bunda gözüm var zaten <3 indirim olunca ilk alacağım ürün. Güya allık almayacağıma kendime söz vermiştim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü :)) benim de öyle bir sözüm var sözüm ona ama gözüm de bunun pembe olanında bir de :D

      Sil
  16. Renkler harikaymış, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  17. oldukca guzel gorunuyor ama hemen sorunuza cevap vereyım sans vermemeye calısırım o kadar sey aldımkı bu ara maalesef bı yerde durmam lazım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balınkokusu ahh benim de öyle ama kendime hakim olamıyorum çoğu zaman .-((

      Sil
    2. ben hıc bı zaman olamıyorum cogusunu bırak :(

      Sil
    3. @balınkokusu :-)))))

      Sil
  18. Renk tonları hoş sağlıkla kullanın . sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. Bu tonlarda ki aldıkları seviyorum.Bu markayı kullanmadım daha önce. .

    YanıtlaSil
  20. Geçen indirimde alıp almamakta kararsız kalmıştım ama bu özelliklere bu fiyat çok iyiymiş gerçekten ya, bi dahaki indirime artık ^-^ Güle güle kullan canım ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sanatınsaklısırları evet fiyat çok iyi indirimler de geliyor :-))teşekkürler..

      Sil
  21. Şeftali olana bayıldım bende hemen almalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @selinartun evet bence de daha güzel o pembeye göre..

      Sil
  22. bulursam kesin alıcam teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  23. Rengi çok güzelmiş, bu fiyattan yakalarsam ben de hemen alıverirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet yılbaşı indiriminde inmişti bu fiyata sanırım yine...1-2 TL fazla olabilir en çok..

      Sil
  24. Hepsini karıştırınca nasıl oluyor ki?? Renkler tek tek bile mükemmel tabi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @burcuvural renkler karışsın istemiyorum o yüzden denemedim tek tek kullanıyorum..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...