5 Aralık 2015

Flormar Bohemian Dream Eyeshadow Collection..

Flormar'ın makyaj koleksiyonları aldı başını gidiyor. Ben biraz geriden geldim bu sefer ama ancak yetişiyorum. Yaz başında çıkan Bohemian Dream koleksiyonundan Puffy Eyeshadow yani yumuşak göz farlarından 3 tanesini indirimde almıştım. Bu seri şu anda çoğu mağazada bitti ama internet satışı Flormar'ın sitesinde devam ediyor o nedenle yazayım dedim.

Flormar Bohemian Dream Eyeshadow Collection
Toplamda 6 renk olan seriden ben en sevdiğim 3 rengi aldım. Fiyatı 5 TL. idi, hala öyle.  Soldan isimleri Live by the Sun, It's my Headband ve Bohemian Style. Dokuları serinin adı gibi puffy yani yumuşak, kremsi dokuda ele geliyor. Hele It's my headband resmen krem far kıvamında, o kadar yumuşak ve ipeksi bir hissi var.


Flormar Bohemian Dream Eyeshadow  Collection

Renkleri şahane, içlerinde ışıltı olmadan ışıltılı duruyorlar.  It's my Headband ve Bohemian Style tamamen metalik, Live by the Sun ise içinde minik ışıltılar barındırıyor ama ışıltılar göze sürülürken kayboluveriyor. Bu kadar güzelliğe Bohemian Style ve Live by the Sun'ın pigmentasyonu çok çok zayıf, çok da kalıcı değiller. Ama bir şekilde elinizi sürmezseniz öğlene kadar idare ediyor. Ama It's my Headband, o şahane kızıl renk parmakla alırken rengini veriyor gibi geliyor. Ama fırça ile göze sürüp, dağıtmaya başladınız mı dağılıp kayboluyor. Bu yüzden bu şahane ötesi renkten gözümde tam verim alamıyorum. Sürüyorum kayboluyor ya da bir köşede birikiyor.  Ben de kendisini allık olarak kullanmaya karar verdim. Renk sizi korkutmasın, zaten renk fırçaya çok transfer olamıyor, sürerken de hafifçe siliniyor. Sonuçta yanakta hafif bir bronz-kızıl renk kalıyor. O da birkaç saatte tamamen kayboluyor. O nedenle mutlaka tazelemek istiyor.

Ah ne kadar isterdim bu renk şöyle yaldır yaldır renk versin de gözümde kullanayım, hiç de silinmesin, ama olmamış rengin hatırına bu şekilde idare ediyorum. Bohemian Style isimli mor renk de bununla aynı, sadece o kadar kremsi yapıda olmayan Live by the Sun biraz daha kalıcı. Flormar'ı yeni çıkardığı koleksiyondaki farlardan daha umutluyum bakalım deneyeceğim.
Sevgiler..


26 yorum:

  1. Ben de bunları çok merak ediyordum, gittim mağazada baktım, baya yumuşak yapıda olunca almaktan vazgeçtim, ama bir tane alsaymışım keşke :) sen en iyi çözümü bulmuşun canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina ay ben de önce bir derken 2 sonunda 3 tane alıverdim 5 tl olunca fiyatlar :-)) teşekkürler ..

      Sil
  2. Aynen keşke daha kalıcı olsalardı ne iyiydi.Bronz rengi bulamadım ben yoksa onuda istiyordum birde aydınlatıcı gibi kullanılabilir olan rengi varmış kırık beyaz oda yoktu. Yinede renklerine sebep 5 tlye alınabilir ürünler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum evet o kırık beyazı ben de görmedim hiç yoksa alacaktım.. 5 tl ye iyiler tabi...

      Sil
  3. Primerle kullanıyorum ben canım. Silene kadar uçmadan kalıyor gözümde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır ben de öyle ama çok kalmadı bende :-(( sürekli siliniyor..

      Sil
  4. Bohemian serisi bence çok güzel hem de çok uygun fiyatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beyazbegonvil evet 5 tl'lik fiyatları ile çok uygun oldular bence de..

      Sil
  5. Bazı farlar fırçaya dayanıklı değil,sanırım elle uygulamak gerekiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şirinkanatlar evet öyle de denenebilir herhalde daha çok renk verirler haklısın...

      Sil
  6. It's My Headband ve Bohemian Style favorim :) Parmakla uyguladığınızda pigmentasyonu çok güzel oluyor birde öyle denemenizi tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgürler tamam bir de öyle denerim bakalım o zaman teşekkürler :-))

      Sil
  7. renkler şahane ! fakat aynı seriden farklı yapıda ürünler çıkması da bi ilginç yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik evet o çok ilginç bir durum işte : .-)))

      Sil
  8. Pigmentasyon aynen çok zayıf, tek kötü yanı bu (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet bence de yoksa renkler şahane..

      Sil
  9. Bronz gibi olan renk güzelmiş ama pigmentasyonunu ve yapısını çok sevmedim ben bu ürünlerin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi biraz daha kalıcı olsalardı pigmentasyon hiç sorun olmazdı bana gerçekten üst üste sürer hallederdim ...

      Sil
  10. Yaptığım göz makyajı gidince sinir oluyorum kedinlikle pigmentasyonu yüksek ürün lazım bana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @evrenmartı evet öğleden sonra bakınca makyajımı uçmuş görmek çok kötü bence de..

      Sil
  11. siliniyor olması tercih edilmesini etkiler muhakkak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam evet o yüzden hep başka renklerin üzerine kullanıyorum artık..

      Sil
  12. İsim itibariyle bohemian modası heryerde. Çok güzel renkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet renkler tam bu akımın renkleri tabi çok hoş :-)

      Sil
  13. Renkler enfes evet, gün içerisinde tazelemek zorunda kalmayaydık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi özellikle o kiremit rengi nefis bence de :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...