13 Aralık 2015

Günün Ojesi Essence Oh Captain my Captain..

Essence'in bir süre önce raflarda olan koleksiyonu Nauti Girl gerçekten bana çok hitap etmemişti ve hiç bir şey almasam bile koleksiyonda oje alma adetimi bozarak hiç bir şey almamıştım. Ama Gratis'in 300. mağaza şerefine yaptığı indirimde bu ojeye rastlayınca 2.5 TL. gibi fiyatına dayanamayarak sepete attım.

Esennce Oh Captain my Captain
Essence'in   koleksiyon ojelerinin çoğunda şöyle bir sıkıntı var, çok büyükler. Yani bir oje alıp 2-3 yıl onunla idare etmeyecekseniz asla ve asla bitemezler. Bu da öyle, ama Essence bu sefer bir değişiklik yapmış, kapağı Chanel ojelerde olduğu gibi çıkabilir şekilde dizayn etmiş. Bu şekilde çok daha rahat tutularak sürülebiliyor oje.

Esennce Oh Captain my Captain

Tabi ki rahat duramadım ve üzerine H&M'in çok beğendiğim bu glitter topcoatunu ekledim. Ben şimdiye kadar H&M'in ve vFlormar'ın bazı ojeleri kadar iyi glitter topcoatlar hiç görmedim. Essence bu konuda 3. sırada yer alır bence. Rimmel London'dan falan hiç bahsetmiyorum bile.

Esennce Oh Captain my Captain

Hem pulları kocaman hem de o kadar kolay ve eşit dağılıyorlar ki uğraşmama gerek kalmıyor. Ayrıca Benri'nin koyu renk ojeler için olan asetonu ile de biraz ovaladım mı çıkıyorlar, hiç uğraştırmıyorlar. 

Bu oje kombinasyonum hakkında siz ne düşünüyorsunuz, Essence'in bu ojesi artık bulunamaz sanırım ama buna benzer çok renk var ve kombini kolayca siz de yapabilirsiniz.
Sevgiler..

38 yorum:

  1. Glitter ile oje uyumu çok güzel olmuş.İçerisindeki turkuaz taneler çok yakışmış mavi ojeye.Tırnaklarından bahsetmiyorum bile, her zamanki gibi harikalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum çok teşekkür ederim canım :-))

      Sil
  2. Eğer senin tırnaklarında tanıyorsam ojeyi, direkt tam puan alır benden:)
    Samimi anlatmanı da çok beğeniyorum zaten.
    Renk güzel ayrıca:)
    Büyük ojeleri ben de çok tercih etmiyorum ama ille de alıcam.
    Yine bir torba oje ayırdım. Yarın Sakarya ya kargolanacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı çok teşekkürler gerçekten böyle düşünmene çok sevindim..:-) bu arada sakaryada kime yolluyorsun ojeleri benim de yollamak istediğim o kadar çok oje var ki ..

      Sil
    2. Geçen hafta teyzem gelmişti ordan. Bana gelip kutuları çekmeceleri görünce bunların hepsini niye tutuyorsun dedi. Ara ara ayırıp dağıtıyorum ama bu defa verecek kimse bulamadım dedim. Komşunun genç kızları var çok hevesliler ben giderken onlara götürürüm ayır sen dedi ama unuttuk:))
      Sonra ayırdım güzelce paketledim farklı ürünler de ekleyip pazartesi teyzeme kargoladım.
      Aklıma şimdi başka bir formül geliyor. Yeni oluşacak birikimleri göndermek için.
      Pazar günü konuşalım bunu bi



      Sil
    3. @huzunsarısı tamam canım vermek istediğim o kadar şey var ki böyle etrafta genç kız falan olsa yeni makyaj yapan hevesli hemen vereceğim..

      Sil
  3. wow beautiful, like the snow flakes
    new post : http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/12/white-dress-beauty-queen-style.html

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle harika görünüyor.:)

    YanıtlaSil
  5. renk güzel de ismi ne hoşmuş yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeotone evet bu isimler çok yaratatıcı oluyorlar artık bence de..:-))

      Sil
  6. Ah her ne kadar sizin tırnaklarınıza özensem de kendim bu kadar uzun tırnak kesinlikle kullanamıyorum. Maşallah ne sürseniz yakışıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi seviyorum ben uzun kullanmayı arada fazla uzadığında kestiriyorum sadece .-)) teşekkür ederim...

      Sil
  7. Yılbaşı partileri için ideal görünüyor. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @rabiaserteli evet yılbaşı için olabilir ama farklı planlarım var yılbaşına sürmek için .. teşekkürler :-))

      Sil
  8. Ben bu oje kombinasyonuna bayıldım. Ne kadar güzel ve zevkli bir uyum olmuş. Mutlaka alınacak :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. sana cok yakısmıs bu renge benzer renklerim var ama glitterlar benı baya ugrastırıyo flrmarlar bıle. :) bıde H&M yı deneyeyımm :)
    ayrıca bu urunu ındırımde gorsem alabılırdım ama denk gelmedım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balınkokusu teşekkürler Flormarın bazı glitter topcoatları güzeldir hiç uğraştırmaz ama hepsi değil ne yazık ki...

      Sil
  10. bıde takıbe sımdı aldım arada atlamısım halbukı gelmıstım kac kez bloguna :) Belkı de dıger aresde kalmıstır blog adresımle takıbe almayı sonradan caktım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balınkokusu teşekkürler takiptesin sanıyordum ben zaten :-))

      Sil
  11. Parıltılarla birlikte çok güzel olmuş..Çok yakışmış.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Koleksiyon ojelerine ben de dayanamıyorum hiç bu seriden de en çok nude ve koyu lacivert ojeleri sevdim :)Pullu,ışıltılı ojeler ayrı bir yakışıyor tırnaklarınıza, bu kombinasyonda çok hoş olmuş :))

    YanıtlaSil
  13. Ben uyumunu çok beğendim, hatta bayıldım. :) Keşke benim tırnaklarım da böyle güzel uzasa ♥ ♥ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bakımlıguinepig çok teşekkürler arada uzuyor öyle benim her zaman olmasa da .-))

      Sil
  14. Hm top coat sahaneymis gercekten. Bayildim. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @onyüzmilyonoje evet benim de en sevdiklerimden biri :-)))

      Sil
  15. nasıl güzel bir renk bu,benim dünyamda mavinin pek yeri yoktur ama bu glitter topcoat ile nasıl başkalaşmış,zaten tırnakların çok güzel canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @seheryadın çok teşekkür ederim :-)) mavinin tonuna göre şans verebilirsiniz siz de..

      Sil
  16. essence'in en ilgimi çekmeyen koleksiyonlarından biri de buydu sanırım.Ancak ojeye haksızlık etmiş olabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet benim de ilgimi çekmedi o koleksiyon bu ojeyi de indirimde görmesem almazdım yani..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...