24 Aralık 2015

#melisavederyailekisamerhaba Etkinliği Sponsor Firmaları..

Çok tatlı iki blogger/youtubber arkadaşımın yaptığı ve burada bahsettiğim etkinliğin sponsorlarını da tanıtmak istiyorum. Derya ve Melisa gerçekten çok emek harcamışlar ve bir çok güzel firma da bize deneyelim diye ürünlerinden yollamış, hepsine çok teşekkür ediyorum.

#melisavederyailekısamerhaba Etkinliği 
Öncelikle geçen yazımda da sözünü ettiğim, etkinliğin yapıldığı Melita Cafe'ye gittiğimizde bizi masanın üzerinde bekleyen minik, göz alıcı ve tatlı şeyler var.

cancantasarım

 İlki bu güzel anahtarlık ve üzerinde "I'm Blogger" yazıyor. Benim için çok değerli ve anahtarlığıma taktım bile. Instagramda @cancantasarim olarak bulabilirsiniz.

nilsutasarım

Bu harika payetli taç ise yine instagramda @nilsutasarim'e ait.


Hiç bir zaman bozup da yemeye kıyamadığım bu tatlı kurabiye ise @happydaycookie tarafından yapılmış.

easyeyeliner

Eyeliner çekmeyi kolaylaşıran bu özel liner şablonları @easyeyeliner ait. Bunları denemeyi çok istiyorum, bakalım nasıl olacak. Çünkü ben çok zor eyeliner çeken bir insanım. Eğer bunlar işimi kolaylaştırırsa elimden düşmezler.

fresh'n soft

Sürekli hem makyaj çıkartmak hem de çabuk yollu fırça temizlemek için kullandığım ıslak mendil, asetonsuz oje temizleme solüsyonu ve makyaj düzeltme çubukları ise Fresh'n Soft'tan, bu ürünleri zaten beğenerek kullanıyorum. 

Revox

At kuyruğu içeren şampuanını ve saç kremini severek kullandığım Revox yeni bir ürün olan At Kuyruğu Serumunu yollamış. Denemeye başladım bile.

Splat

İşte artık vazgeçemediğim dişmacunu markam Splat, bu hiç denemediğim rasberry mint tadında olanı. Mint tadı yoğun olmadığı için severek kullanıyorum ama favorim hala Chili ve White Plus.

Mediwell

Her yerde aradığım minik Mediwell lip balmları nihayet denemek fırsatım oldu. Mediwell balmlarla beraber ateş düşürücü jel bantlar, mini bir manikür seti ve tatlı bir de anahtarlık yollamış. Lipbalm yorumları kısa süre sonra burada olacak.

HC Hair Care

Yine çok sevdiğimiz bir marka HC Hair Care saç bakım yağını yollamış. Bu yağ özellikle kuru saçlar için bir kurtarıcı, benim yağlı ve ince telli saçlarıma çok ağır geliyor.

Mustela

Mustela daha önce de yüz yıkama jeli olarak kullanıp çok memnun kaldığım bebe şampuanı yollamış. Bakalım bu ara etrafımda çok bebek var, herhalde birine vereceğim bunu.

Le Soleil Shampoo

Yorumlarını çok duyduğum Le Soleil şampuan kapalı ve nefes almayan, güneş görmeyen saçlar için hazırladığı özel şampuanından yollamış. Bunları daha önce de söylediğim gibi kış aylarına saklıyorum. Ocak-Şubat gibi kullanıp yazacağım.

Essence kozmetik

Essence Kozmetik'in yeni ürünleri, daha önce bahsetmiştim, yazıları burada. Jel ojeler için top ve base coatları ise instagramda göstermiştim, blogda da yazacağım. 


Bebak

Ürün yelpazesine saç bakımını da ekleyen Bebak daha önce kullandığım keratin özli bakım kreminden başka bu sefer protein içeren kremini yollamış. Bunu da deneyeceğim.

dermokil

Özellikle maskelerini çok sevdiğim Dermokil değişik ürünlerden oluşan bir paket yollamış. Temizleme sütünü kullanmaya başladım ve hatta bitirdim bile, yorumları yakında burada olacak.

Seranem

Seranem yine çok güzel ürünlerle bizimleydi, yeni tanıştığım el&yüz&boyun kremini ise hemen denemeye başladım. Yakında toplu bir yazı gelecek hepsi için.

natracare

ve son olarak da biz hanımların kurtarıcısı Natracare günlük pedler, bunlara da eczanelerden ulaşabilirsiniz.

Bütün ürünlerle ilgili yorumlarım tabi ki en kısa sürede burada olacak. Özellikle merak ettiklerinizi yorum olarak bırakırsanız öncelikle onları yazmaya çalışırım.
Sevgiler..

32 yorum:

  1. Çok şekerler, özellikle anahtarlığa bayıldım.
    Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel bir etkinlik olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dreamella evet çok da eğlendik o gün :)

      Sil
  3. Revox u hala denemedim ben. Mediwell dudak balmını çok sevdim ama manikür seti yeterli gelmedi bana. HC Complex yağ benim mucizem
    Keyifli günlerde kullan hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı evet revox serumu ben de deneyemedim henüz unutuyorum hep :( balmlar çok beklediğim gibi değil yeni deniyorum yazacağım ama artık yılbaşı sonrası teşekkürler canım :)

      Sil
  4. easyliner i ben de cok merak ediyorum. umarım işe yarar bir şeydir çünkü ben de eyeliner işini beceremeyenlerdenim :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @negiysem ben de kızlardan biri uygulama videosu çeksin diye bekliyorum ancak öğrenirim :)))

      Sil
  5. Anahtarlık ne şekermiş:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet çok da anlamlı benim için hemen taktım anahtalarıma yanımdan ayırmıyorum :)

      Sil
  6. hepsini güzel günlerde kullanın, liner aparatları hakkında yorumlarını merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hülyabeşli teşekkürler :) onun için uygulama videosu bekliyorum ben de oradan kopya çekeceğim

      Sil
  7. Hediyelerinizi iyi günlerde kullanın. Bir çok üründen haberim oldu. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kllan. Şu bebak ın saç kremini bir bulamadım ya :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş teşekkürler rossmann da görmüş olabilirim bunları :)

      Sil
  9. İyi günlerde kullanın easy eyeliner şablonları çok merak ettim :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @matmazelgreen teşekkürler onun için ben de uygulama videosu bekliyorum bakalım :)

      Sil
  10. sağlıkla mutlu anlarda kullan:)) kurabiye de süper :)

    YanıtlaSil
  11. hepsi çok güzel ürünler güzel günlerde kullanın :)
    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. güzel günlerde kullan İrem'cim

    YanıtlaSil
  13. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet çok şirin değil mi..:-))

      Sil
  14. Anahtarlığa ben de bayıldım. Tam bizler için olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet çok sevdim ben de..

      Sil
  15. Güzel bir etkinlik yazısı olmuş, emeğinize sağlık, hediyelerinizi güle güle kullanın.

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...