30 Aralık 2015

Hüzün Sarısı ile Hediyeleşme Etkinliği..

Yılbaşı öncesi bu sene çok yoğun günler yaşadım, etkinlikler üst üste geldi. Bu etkinliklerin en güzellerinden biri de 20 Aralık pazar günü gerçekleşen #hüzünsarısıilehediyeleşmeetkinliği idi. Zaten etkinliği bu hashtag ile instagramda da görebilirsiniz.
Hüzün Sarısı ile  Hediyeleşme Etkinliği
Sevgili Nihal ile kısa süre önce tanıştık, daha önceden takip ediyordum ama tabi yüz yüze tanışmanın keyfi başka oluyor. Nihal bu etkinliğin ikincisini düzenliyor ve her sene imkan olduğu sürece de gelenekselleştirmek istiyor. Bu senenin etkinliğini de küçük bir konuşma ile açtı kendisi.

Hüzün Sarısı ile  Hediyeleşme Etkinliği

Etkinlik adı üzerinde hediyeleşme etkinliği ve herkesin de katılımcı bloggerlardan bir eşi vardı. Ama Nihal de bizim için bu tatlı kahve fincanlarını ve Pastel Kozmetik'in kendi adını taşıyan güzel ojelerini hazırlamış. O ojeyi çıktığından beri arıyordum zaten çok sevindim.

Hüzün Sarısı ile  Hediyeleşme Etkinliği

Etkinliğin olduğu kafeye ikinci gidişim olmasına rağmen adı aklımda değil ama Şirinevler Metrobüs durağının hemen karşısında Süvari Kozmetik'in üst katı dersem bulmakta hiç zorlık çekmezsiniz sanıyorum. Bu da Sevinç'in tatlı kızı Nisa'nın dondurmalı waffle'ı, nefis görünüyor değil mi..
(bu arada adı la dures gibi bir şey kafenin şimdi tabaktan okudum )

Hüzün Sarısı ile  Hediyeleşme Etkinliği

Ayın 16'sı benim doğum günümdü, bunu bilen Nihal bana mini sürpriz bir parti hazırlamış. Ben etkinliği bir pasta ile kutlayacağız sanırken bir de baktım pasta bana gelmiş, çok çok mutlu oldum, buradan tekrar teşekkür ediyorum Nihalcim..

Hüzün Sarısı ile  Hediyeleşme Etkinliği

Nihal'den başka kardeşi Seda'nın hepimize Rimmel London'dan seçtiği oje hediyeleri vardı. Blog adımın yazılı olduğu kitap ayracı da sevgili Mor Hastası'nın nazik hediyesi. Kendisi çekilişte Filiz'le eşleşmesine rağmen hepimize bu adımızın yazdığı ayraçlardan yaptırmış, çok teşekkür ediyorum.  

Pastel Hüzün Sarısı

Ah bu arada belki instagramda görmüşsünüzdür tırnaklarım daha doğrusu orta parmağımın tırnağı tam kökünden  kırıldı, ben de hepsini birden kısa kestim. Tabi öyle olunca da bari takma tırnak deneyeyim dedim. İşaret parmağıma taktığım bir türlü tutmayınca da hemen Hüzün Sarısı'nı deneyiverdim. Tam mat bitişli ama yine de parlak duran bir oje. Daha sonra kendisine ayrıca bir post yapacağım.

Bu arada benim hediye eşim Çiğdem oldu, kendisine de tatlı hediyelerinden dolayı teşekkür ediyorum tekrar. Yeni yılınız bereketli hediyeleriniz, hediye vereniniz bol olsun.
Sevgiler..

29 yorum:

  1. Bir arkadaşta daha gördüm bu etkinliği. En güzel şu isimli kitap ayraçları:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet onlar mükemmel oldu hakikaten bayıldık hepimiz :-)

      Sil
  2. İremcim doğum günnün kutlu olsun çok mutlu ol her zaman :) etkinliğiniz çok güzel olmuş sevgili nihalin hüzün sarısı ojesini bende arıyorum ama bulamadım bir türlü güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevgibolat teşekkürler Sevgicim .-)) evet ben de bir türlü bulamamıştım sağolsun Nihal buldu bizim için çok öpüyorum canım :-))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet çok zevkli geçti..

      Sil
  4. Çok da lezzetli görünüyor ama... :)

    Ferah ferah... :))

    Ters Düz her D&R'da ve diğer kitapçılarda var. Rafta göremezseniz görevlilere sorun. :) Okuyunca yorumlarınızı bekliyorum... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kafadergi kitabı en kısa zamanda alacağım ve okuyacağım :-))

      Sil
  5. Emeklerine sağlık. Enerjin sebebi ile hep görüşmek istediğim arkadaşlarımdan birisin. Etkinliklerde veya farklı sebeplerle tekrar buluşmak üzere.
    İyi ki geldin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı Nihalcim çok teşekkürler asıl senin ellerine sağlık çok keyifli bir gün geçirdik sayende yılbaşından sonra kahve içmek için falan görüşelim canım :-)

      Sil
  6. Nihal'in oje kara borsada bende bulamadım :( Güzel günlerde kullan tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun :-(( ah bu Pastel dağıtıldı diyormuş mağazalara ama hala bulunamıyor.. teşekkür ederim Senacım..

      Sil
  7. Çok güzel birgündü.. İnsallah tekrarlanır en uygun zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şirinkanatlar evet canım inşallah yılbaşından sonra kahve için yine bir araya gelelim..

      Sil
  8. özellikle ayraca bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @syhn o ayraçlar muhteşemdi çok ince düşünülmüş gerçekten :-))

      Sil
  9. Sayfalar arasında kendimi kaybettim :)emek dolu bir blog, emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Harika bir gündü. Hediyelerini güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme evet Yasemincim çok keyifliydi orada olmak teşekkür ederim sen de öyle :)

      Sil
  11. Harikasınız arkadaşlar. Hüzün Sarısı ojenin rengi ve ismi ne kadar güzel, gerçekten tebrikler.Hediyelerinizi güle güle kullanın.Kitap ayraçlarına bayıldım.Çok güzel bir gün olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef çok teşekkür ederim ayraçlara hepimiz bayıldık :-))

      Sil
  12. Her şey çok güzel görünüyor. Fincanlar da apayrı bir hoş. Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti herşey harikaydı çok teşekkürler :-))

      Sil
  13. Çok güzel biretkinlik olmuş;hediyelerinizi güle güle kullanın.Mutlu yıllar dilerim..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zeynepaygün teşekkürler size de mutlu yıllar :-))

      Sil
  14. Güle güle kullanın hediyeleri çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın çok teşekkür ederim :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...