3 Aralık 2015

Mac Haute Dog Collection Nose for Style Lipstick..

Genelde Mac koleksiyonlarından bir şey almamaya çalışıyorum aslında sadece çalışıyorum bu ara çünkü bir kaç koleksiyondan dayanamayıp alışveriş yaptım. Şimdi de yılbaşı koleksiyonlarının Elca'ya düşmesini bekleyeceğim.
Mac Haute Dog Collection Nose for Style Lipstick
Daha önceki Haute Dog koleksiyonundan ise oldukça pahalı olan fiyatına rağmen sürer sürmez çok beğendiğim bu Nose for Style isimli ruju ise almaktan kendimi gerçekten alıkoyamadım. Ruj tam benim istediğim kiremit-kahve-kızıl tonlarda, sheer yapıda değil ama mat veya ıslak da değil tam ruj gibi ruj. Kolay sürülüyor, yapısı yumuşacık ve çok da hoş kokuyor. 

Mac Haute Dog Collection Nose for Style Lipstick

Bu renkler, tonlar hakikaten favorim yoksa bu koleksiyondan da bir şey almadan pas geçecektim ama dayanamadım işte.

Siz son zamanlarda Mac koleksiyonlarından neler aldınız, yorum olarak bekliyorum.
Sevgiler..

55 yorum:

  1. Ah tabii sizin Elca'nız var, ne güzel ürünleri ucuz ucuz bulabiliyorsunuz :) ama renk gerçekten pek bir güzelmiş; bırakılacak gibi değilmiş yani... güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik bir daha gittiğimde sana canlı yayın yapacağım elca'dan .-))))

      Sil
    2. Yaşaaaa :))) Snap, Periscope hepsi olur :)))

      Sil
    3. @başakçelik hahaha snap kullanmıyorum ama periscope ok'dir :-)))

      Sil
  2. Canım güle güle kullan, gerçekten tam bu mevsimin rengi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina teşekkürler evet sürekli bu elimde bu aralar :-)))

      Sil
  3. Elca'nın olması gidebilene büyük avantaj :) Rujun rengi tam bu dönemlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş elca'ya ne düşeceği pek belli olmaz ama yine yılbaşı koleksiyonları genelde oluyor..

      Sil
  4. Çok güzel bir renk. Hiç vazgeçemedigim tonlardan.

    YanıtlaSil
  5. Bu tonda renkleri seviyorum ben de. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dreamella evet ben de çok severim teşekkürler :-))

      Sil
  6. Bir de Elca'ya gitmeye zaman olsa..
    :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşen orijin plaza içindeki cumartesi günleri de açık eğer o gün müsaitseniz...

      Sil
    2. Bunu bilmiyordum :))
      Süper haber...
      Teşekkürler!!

      Sil
  7. Çok müthiş görünüyor henüz bir mac koleksiyonum yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmadoğan :-) çok da şart değil canım dupe renkler var ..

      Sil
  8. Ne güzel bir tonu var.. Bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşegülaydın evet en sevdiğim ton benim de...

      Sil
  9. Mac ve harika rujlari gule gule kullanin:)

    YanıtlaSil
  10. Benzer renkleri seviyorum yaz kış farketmiyor. Nose for styl lipstick fiyatlarına da baktım. Yorumunuz üzerine almak isterdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zülalgaripkuş ben de yaz kış kullanırım :-)) ruj belki elca'ya düşebilir aklınızda olsun...

      Sil
  11. Ben de koleksiyon ürünü almamaya calışıyorum.. Elca iyi ki var gercekten. Bu ruju da denemiştim, kendimi zor tutmuştum :( Güle güle kulan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beatheo ahh ben tutamadım gittim dolandım ve görür görmez direk aldım ...teşekkürler :-))

      Sil
  12. Ah neden kendimize bir dur diyemiyoruz acaba? Ben olsam ben de alırdım bu ruju.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi genelde dur derim de bu renge karşı koyamadım kesinlikle...

      Sil
  13. Renk harikaymış. Güzel günlerde kullan. Ben neler aldığımı yazmayacağım çünkü zaten biliyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lensmakyaj :-)))) bilmezmiyim itina ile takip ediyorum ne almışsın diye sonra da dua ediyorum ki elca'ya düşsün ben de alayım ... :-)))) teşekkür ederim ..

      Sil
  14. Çok güzel. Güle güle kullanın.. Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  15. renk çok güzel güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel bir renk, bayildim!

    xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @madamekeke değil mi ben de öyle :-)) sevgiler..

      Sil
  17. sadece bir çekilişte kazandığım mac marka yeşil renk göz farım var henüz kullanmadım :D onun dışında mac satın almış biri değilim zaten yaşadığım şehirde yok bir de pahalı biraz :( :D:D ama renk şahaneymiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi evet özellikle koleksiyonlar çok pahalı olmaya başladılar haklısın..:-((

      Sil
  18. Rengi şahane bayıldım tam kış ayına uygun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hayatımakyajla evet bütün kış favorim bu olacak gibi benim..

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. @deeptone mac'ciğimizin bütün ürünlerinin ismi havalıdır :-))))))

      Sil
  20. Bu rengi görünce Audrey'lik derdim ^.^ Bu arada Elca daha internet sitesi açmazsa, bombalanırsa falan benden bilsinler!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam İstanbul'a gelinnnn :-)))bir elca ziyafeti çekeyim size...

      Sil
  21. henüz bir şey almadım ama bunu düşünebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk sana da çok yakışır Elifcim.. .-)))

      Sil
  22. Harika bir tonu var. Güle güle kullanın. Solgun bir yüze sahibim benim içinde uygun bir ton.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan evet gerçekten de tam yüzünüzü aydınlatacak bir ton bu ... teşekkürler..

      Sil
  23. Rengi çok beğendim ayrıca ruj gibi ruj tanımı tam açıklayıcı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şiribkanatlar :-)) beğenmene çok sevindim canım...

      Sil
  24. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası değil mi bence de öyle :))

      Sil
  25. Güle güle kullan sevgili Audrey renk harikaymış, bayıldım......

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...