1 Aralık 2015

Anna Gaspi Whitening Blemish Balm...

Uzun zaman BB kremlerle aşk-nefret ilişkisi yaşadıktan sonra fondötenleri daha çok sevdiğime karar vermiş hatta  BB ve CC kremler nedir ne değildir kozmetik blogum da anlatmıştım. Ama tabi yeni ürünler denemekten de kendimizi alıkoyamıyoruz. Daha önce denemediğim hem de vaatleri de farklı Anna Gaspi BB krem Nar Ecza tarafından yollanınca hemen kendisini denemeye aldım.

Anna Gaspi Whitening Blemish Balm
Aslında bu BB bana yaz ortası gibi gelmişti ama yaz aylarında sıcak nedeni ile kullanamadım ve kışı bekledim. Öncelikle vaatleri arasında cilt lekelerini gidermeye yardımcı olması var. Bu tabi iddialı bir vaat, belki 3-5 tüp kullandıktan sonra bu vaat değerlendirilebilir. Onun dışında fazla kapatıcı değil ama cilt tonu eşitleyen, fazla ağırlık yapmayan bir yapısı var. SPF 39 içeriyor ve bitkisel özlerle güçlendirilmiş.

Anna Gaspi Whitening Blemish Balm

İnce 15 ml.'lik bir tüpte geliyor, ama az az kullanıldığı için baya yeterli geliyor.

Anna Gaspi Whitening Blemish Balm

İçindekiler kısmı, pek çok bitkisel öz ve meyan kökü, yeşil çay gibi özler ve nano bitkisel arbutin bulunuyor. Renk açıcı özelliği de bu maddeler sağlıyor.

Anna Gaspi Whitening Blemish Balm

Tek renk ama ciltle hemen bütünleşen bir yapısı var.

Anna Gaspi Whitening Blemish Balm

Böyle hafif ıslak ve aydınlık bir hava veriyor.  Zaten o yüzden yaz aylarında kullanamadım. Ama sonbahar gelip havalar serinleyince rahatça kullanmaya başladım. Bitişi canlı ama parlak durmadı ancak çoğu zaman öğleden sonra T bölgemde parlama yaptı. Kuruya dönük karma ciltlerin daha çok seveceğini düşündüğüm bir BB krem kendisi.

Zaten diğer BB vs. CC Krem yazımda da belirtmiştim, BB kremler daha çok kuru-kuru-karma ciltlere uygun. Yine de kış aylarında kullanıp bitireceğim bir ürün kendisi. 
Sevgiler.. 

36 yorum:

  1. BB ve CC kremler benimde en çok tercih ettiğim cilt ürünleri. Bu markayı hiç kullanmadım aslında farklı vaatleri varmış ama keşke kapatıcılığı biraz daha fazla olsaymış. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider evet bir tık daha olsaymış süper olabilirmiş :-)))

      Sil
  2. Kışın kuru karmaya dönen cildim genel olarak iyi anlaştı sayılır =) Ürün cilt tonumu eşitleyip, mat ama canlı bir görüntü sunduğu için hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş kuru-karma cilt tamamdır :-))) harika durduğuna eminim..

      Sil
  3. Bende de var ama denemeye başlamadım henüz. Kuruya dönük karma bir cildim var, bakalım ben anlaşabilecek miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı çok iyi anlaşacaksın canım :-)))

      Sil
  4. ürün bana da gönderilmişti deneme şansım olmadı tanıttığınız için teşekkürler içeriği ve yapısı bana uygun gibi gözüküyor ama denemeden asla bilemeyiz değil mi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi evet denemeden olmuyor :-)) bazen hiç olmayacak bir ürünü bile sevebiliyorum ben mesela bana hiç uymayan wake me up fondöten gibi .-))

      Sil
  5. Cildim çok yağlı olduğu için ne yazık ki ne fondoten ne de bb krem kullanabiliyorum. hep sivilce yapıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şahikacivelek o zaman size CC krem önereceğim ben.. çok daha rahat edersiniz..

      Sil
  6. hem bitkisel oluşu hem yapısı şimdiden dikkatimi çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik evet bir de cildine uygunsa süper olur...

      Sil
  7. Cilt lekelerini cidden gideren bir krem bulsam ne mutlu olacağım. Az da olsa var malesef o lekelerden ben de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu yerleşmiş lekeleri hiç bir krem düzeltemez bence tek çare lazer bundan sonra maalesef :-((

      Sil
  8. Uyumluluğu çok güzel görünüyor.. Güle güle kullanın.. Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  9. Aynı ürün bana da gelmişti Narecza'dan, severek kullandım :) Oldukça güzel bir yazı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bakımlıginepig rica ederim beğenmenize sevindim :-))

      Sil
  10. Ben BB ve CC kremleri yazın kullanabiliyorum ama fazla kapatıcılık istiyorsam fondöten altına baz gibi de kullandığım oluyor güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevgibolat BB kullanmayı aslında tamamen bırakacağım ben yazın CC kışın fondöten de işte merak da ediyorum nasılmış diye :-)))) teşekkürler..

      Sil
  11. Ben de çok seviyorum bb kremleri ama daha çok Missha'yı :) teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dreamella ahh o missha ilk çıktığında efsane olmuştu ..

      Sil
  12. Bende de var ama henüz denemedim. BB kremleri genel olarak seviyorum ama bakalım bununla anlaşabilecek miyiz? :) Cilt lekelerini gidermekle ilgili vaadi yüzünden ilk fırsatta deneneceklerden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda cildin kuru karma ise anlaşırsın canım yağlıya dönük bile olsan kışın kullan rahat edersin bence..

      Sil
  13. Bu bu markayı kullanmadım ama BB kremi uzun süreden beri kullanıyorum ve asla vazgeçmeyi düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan evet çoğu kişi seviyor bb kremleri .. ben daha çok fondötenciyim :-))

      Sil
  14. Güzel bir ürünmüş gerçekten (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet güzel bir ürün...

      Sil
  15. Bu markayı henüz denemedim ama cesaretlendim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fincanteyze yeni ürünleri bir cesaret denemek lazım :-)))

      Sil
  16. Bb kremden cok fazla bisey beklememek gerekiyor sanirim 4 marka denedim simdiye kadar bunuda bi deneyim bakim merak ettim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen evet benim de beklentim rengimi eşitlesin cildimi parlatmasın yeter :-)))

      Sil
  17. Güle güle kullanın çok güzel ürünler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog çok teşekkürler :-)))

      Sil
  18. Islak bitişli olmasını sevdim. Çok mat bir yüzü sevmiyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet dozunda parlamadan ışıltıyı ben de seviyorum...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...