18 Aralık 2015

Golden Rose Round Face Brush..

Ucuz veya pahalı bütün fırçaları tabi işe yaraması kaydı ile seviyor ve kullanıyorum. Bazı ucuz fırçalar performans bakımından gerçekten pahalı markalar ile yarışır nitelikte oluyor.
Golden Rose Round Face Brush

Bunlarda biri de  Maltepe Park AVM'de gezerken Golden Rose kioskunda görüp denemek için aldığım yeni Round Face Brush yani yuvarlak yüz fırçası oldu. Fırça uzaktan aslında hiç de güven telkin etmiyor ve işe yarayacakmış gibi de durmuyor. Yine de fırça fırçadır deyip denemek için aldım.

Golden Rose Round Face Brush

Kılları yumuşacık, oldukça gevşek ve az kıllı bir fırça, ne işe yarayacak diye merak edebilirsiniz. Fondöten sürmek için çok gevşek, bütün ürünü içine alabilir. Zaten ancak elime döktüğüm sıvı haldeki fondötende  işe yarayabilir, köpük veya compakt fondötenleri üzerine bile alamayacaktır.

Golden Rose Round Face Brush

Ama kendisi nefis bir pudra fırçası olarak hizmete başlamış durumda, gerçekten hem hafif hem de yoğun pudra uygulamasını artık kesinlikle bu fırça ile yapıyorum.  Göz altı sabitleyici için de genel olarak ayrı bir fırça kullanmadan bununla devam ediyorum.

Fiyatı 14.90 TL. oldukça uygun ve erişilebilirlik açısından da gayet iyi, hem Golden Rose  kiosklardan hem de online olarak buradan alabilirsiniz.
Sevgiler..

30 yorum:

  1. uuuvvv süper bir fırçaya benziyorrrrr bende alayım bundannn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @meltemzenginölmez evet fiyatına göre iyi bir fırça..

      Sil
  2. Merak edip almaya lüzum kalmadı o zaman, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum böyle bir fırçaya ihtiyacın yoksa tabi ..

      Sil
    2. Çeşitliliği severim fiyatıda uygunmuş ama fondöten için başarılı olmamasını baz aldım özellikle deneyiminden.Yoksa fondöten fırçası ne kadar çeşit olsa benim için iyi.

      Sil
    3. @benimtutkum bence fondöten sürülebilecek bir fırça değil evet..

      Sil
  3. golden rose bazen iyi işler çıkarabiliyor, yorum için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elitstil evet son çıkardığı ürünler gayet iyi..

      Sil
  4. Hem uygun fiyatlı hem de güzel bir fırçaya benziyor kesinlikle denemem lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @matmazelgreen pudra sürmek için çok iyi bence...

      Sil
  5. fırçayı sevdim, en kısa zamanda alacağım, teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @tarzımveelemeğim rica ederim beğenmenize sevindim...

      Sil
  6. Böyle bir fircaya ihtiyacım var ama makyaj için değil 😁😁 şeker hamuru figürlerine ışıltı katmak için toz boyalarda kullanabilirim. 😄😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zencefiltasarımevi :-))) gerçekten çok ilginç bir fikir benim hiç aklıma bile gelmez ama işinize yarayacaksa neden olmasın tabi..

      Sil
  7. Fiyatı çok uygunmuş. Performansı da bu kadar iyiyse kesinlikle alınır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @guzellikhikayesi evet toz ürünler konusunda çok başarılı buldum ben..

      Sil
  8. Ben de Görkem çok sevdiği için almıştım. BB kremlerimi bununla sürüyorum, aslında memnunum ama yıkamak bir ölüm. Fondöten lekesi ne yaptıysam çıkmıyor. Ama pudra fırçası olarak kullanmak iyi fikir oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duru hele de BB sürmek hiç kolay gelmedi bana bununla bilemedim yani :-(( ben daha hiç yıkamadım fırçayı her gün makyaj temizleme mendili ile güzelce temizliyorum sentetik kılları olduğu için çok rahat temizleniyor o şekilde..

      Sil
  9. @lavieenrose teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Fırçalara bakış açısı.Zencefilli tasarım evi mutfakta düşünmüş ben de ahşap boyamada:))))

    YanıtlaSil
  11. Güzel bir fırçaya benziyor. Henüz denemedim.

    YanıtlaSil
  12. Makyaj çantamda taşımak için idealmiş, ben de bir bakayım bu fırçaya :)

    YanıtlaSil
  13. pudra fırçası arıyordum bakıcam çok iyi yazı olmuş :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  14. düzenli makyaj yapanlar için iyi bir ürün sanırım:) sağlıkla kullan

    YanıtlaSil
  15. Bir fırça hastası olarak denemeliyim hemen :)

    YanıtlaSil
  16. Fiyatı da uygunmuş. Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  17. Denemek lazım işte önyargıları kaldırarak :) aklımızda olsun..

    YanıtlaSil
  18. Tipi gerçekten kullanışlı duruyor (:

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...