29 Aralık 2015

Wella Yeni EIMI Serisini Lansman ile Tanıttı..

Yıllardır profesyonel saç tasarım stüdyolarının demirbaşı olan Wella yepyeni bir saç saç bakım ve tasarım serisi olan EIMI'yi  eniselives ve sorananne nin düzenlediği güzel bir lansman ile tanıttı.

Wella eimi serisi

Yeni Eimi serisinde pek çok değişik saç tasarım ürünü bulunuyor.

Wella eimi serisi

İleri teknoloji ve araştırmalar ile yaratılan EIMI, yeni nesil şekillendirme ürünleri ile kişiye özel güzelliği simgeliyor. Wella Professionals’ın bireysellikten ilham alarak geliştirdiği EIMI, aynı zamanda ben-kendim anlamına gelen I-ME olarak da tanımlanıyor. Farklı tutuş seviyesindeki 30 ürün çeşidi ile dikkat çeken EIMI, yenilikçi ürünleri ile kişiye kendi stilini yaratma imkanı sunuyor.

Wella eimi serisi

Saç köklerini canlı ve hacimli gösteren Root Shoot..

Wella eimi serisi

Portföyündeki hacim, yumuşaklık, doku, parlaklık veren ve sabitleyen 5 farklı ürün kategorisine sahip olan EIMI, saç şekillendirmede yeni bir dönem başlatıyor.


Wella eimi serisi

EIMI saç şekillendiricilere tüm Wella Professionals salonlarından ulaşabilirsiniz.


Sevgiler..







30 yorum:

  1. iremcim wella yı saç bakım ürünlerinde tek geçerim...
    Boya kullanmadığım için boya için bir şey diyemiyorum ama kullananlar memnun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk saç boyalarını da ben kullandım çok güzeldir saç ürünlerinin de iyi olduğunu biliyorum ama .-))

      Sil
  2. Wella ürünleri profesyonellik adına cidden başarılı :)

    YanıtlaSil
  3. Wella kalite konusunda çizgisinden şaşmayan bir çok ürününü denediğim bir markadır.Eminim bu seride çok güzeldir merak ettim doğrusu. Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şeplali teşekkür ederim wella gerçekten güzel bir marka bence de..

      Sil
  4. çok güzel bir seriye benziyor, merakla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün evet bazı ürünler özellikle saç dolgunlaştırıcılar istek listeme girdiler bile..

      Sil
  5. Tasarımları da harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @eceakdemir evet tamamen değiştirmişler daha iyi olmuş bence..

      Sil
  6. İyi bir marka mutlaka bu seriside güzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sofradabulus evet güzel ürünler var bence de..

      Sil
  7. Wella ürünlerini oldukça başarılı bulduğum bir marka. Epey de değişik ürünler gelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet tasarıma yönelik çok ürün çıkarmışlar bu sefer..

      Sil
  8. Bir kere çok eski ve köklü bir firma.. Güven kokuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şirinkanatlar evet özellikle boyalarını severim ben eskiden beri..

      Sil
  9. Sevdiğim bir marka benim de, özellikle maskelerini çok severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet ben de boyalarını kullanırım çok iyidir..

      Sil
  10. saçta tek kullandığım wella markadır. gerçekten güzel ürünleri bulunmakta lansmanda keyifli olmuş gördüğüm kadarıyla sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzettramvayı evet hem dostlarla beraaberdik hem de yeni ürünler tanıdık keyifli geçti :-)

      Sil
  11. Ambalajları da çok şık ve içeriği kadar kaliteli görünüyor. Denk gelirsem mutlaka deneyeceğim bakalım, merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü evet ambalajlar çok şık olmuş denediğim ürün de fena değil gibi bir köpük denedim onu da yazacağım yakında..

      Sil
  12. Bilgilendirme için teşekkürler (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası rica ederim beğenmene sevindim..

      Sil
  13. çok merak ettim, ileri de saçıma uygun bir seriyi denemek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş evet ben de bu hacim veren ürünlerden denemek istiyorum..

      Sil
  14. Wella ürünlerini, yıllardır güvenle kullanıyoruz. Yeni ürünlerin denemem lazım, merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef evet ben de severim ürünlerini eskiden beri özellikle boyalarını..

      Sil
  15. Wella güvenilir bir marka,yııların verdiği deneyim ürünlerine yansıyor :)Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zeynepaygün evet bu yeni ürünlerini ben de çok beğendim..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...