6 Aralık 2015

Günün Ojesi Flormar Velvet Bordoaux..

Sonbahar geldi geçti kış geldi, artık tamamen bordo başta olmak üzere koyu renk ojelerime döndüm. Bir nevi öze dönme diyoruz biz buna..
Flormar Velvet Bordoaux
Flormar'ın sanırım isim değiştirerek yeniden düzenlediği Beauty isimli parlak bitişli seriden yaz ortasında bir sürü renk almıştım ama hepsi de koyu olduğu için sürmek için kışı bekledim. 

Flormar Velvet Bordoaux

Bitişi harika, kendinden ışıltılı. Tabi 2 kat kullandım ve top coat sürmedim. Ona rağmen parlaklığı hoşuma gitti.

Flormar Velvet Bordoaux

Çok güzel duruyor bence, rengi çok sevince böyle oynadım durdum.

Flormar Velvet Bordoaux

Muhtelif pozlar..

Flormar Velvet Bordoaux

Sonra bir de Essence glitter jewels top coat ile süsledim de kullandım. 

Flormar Velvet Bordoaux

Ay çok beğendim..


Seride tam 51 renk var, ben hepsini çok beğendim, önce aldıklarımı bir süreyim sonra diğer renklere de bakacağım. Fiyatı 2.75 TL.
Sevgiler..




39 yorum:

  1. ışıltılı hali çok güzel olmuş ellerinize de çok yakışmış

    YanıtlaSil
  2. iki türlü de çok beğendim güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir rengi varmış ojenin. Gerçi size hepsi yakışıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi çok teşekkürler :-)))

      Sil
  4. Tam bir bordo gerçekten.. Bayıldım! Essence ile de ayrı bir yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ocecikleriminyeri evet öyle ayrı bir hava kattı bence de teşekkürler :-))

      Sil
  5. 275 tl mi 27,5 mu? Çok güzel görünüyorlar biliyorsun zaten tırnaklarına da bayılıyorum ):

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmadoğan ay yok 2.75 tl yanlış mı yazmışım diye baktım da .. teşekkürler canım .-)))

      Sil
  6. Rengi çok güzel gerçekten ve çok yakışmış

    YanıtlaSil
  7. Renkler bir harika.. Şişedeki rengine bakınca çok koyu olabileceğini düşünsem de sürünce bir başka güzel durmuş hepsi de .. Güle güle kullanın.. Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepetim çok teşekkür ederim..:-))

      Sil
  8. en sondaki top coat ojeye bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi o topcoat her ojeye çok yakışıyor çok seviyorum :-))

      Sil
  9. Çok oje kullanmıyorum ama gerçekten renklere bayıldım bende...

    YanıtlaSil
  10. işim gereği çok oje süremesem de bu renkler beni benden alıyor. tırnaklarına da 41 kere maşallah diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zencefiltasarımevi çok teşekkür ederim :-)))

      Sil
  11. Harika bir duruşu var üstelik parlaklığına da bayıldım. Flormar ojelerinin en büyük sorunu kalıcılıkları bu seriyi o anlamda başarılı buldunuz mu en çok onu merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilaynarta kalıcılık derken ben en fazla 2 gün test edebiliyorum bir ojeyi daha sonra çıkartıyorum tırnağımdan o süre içinde de bir şey olmuyor dayanıyor zaten..

      Sil
  12. Sade haline bayıldım. Genel olarak sevdiğim bir renktir zaten:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet bordo aslında hem yaz hem kış benim favori rengim :-))

      Sil
  13. bu seriden bir kaç rengim var.bunu da çok beğendim rich life diye altın-somon yansımalı bi renk var seride ona bayılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @laylaylom onu görmedim sanırım ama bakarım hemen :-))

      Sil
  14. Oje sürmek için böyle güzel tirnaklara sahip olmak gerek. Benim hiç yok. Gelen oje Hediyelerini kızım kapıyor;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın :-)) bordo oje kısa tırnağa da çok yakışır ama ...

      Sil
  15. Çok güzel koyu bir bordo ilk resimdekine bayıldım. Tabii senin tırnaklarda çok hoş durmuş.

    YanıtlaSil
  16. muhteşem bir bordo, bayıldım

    YanıtlaSil
  17. Essence glitter jewels top coat ile süslemiş hali çok güzel =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş o topcoatu çok seviyorum zaten her şeye yakışıyor :-))

      Sil
  18. ay ben de çok beğendim =) ve tırnaklarına maşallah diyeyim de nazarım değmesin dimi? :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...