9 Aralık 2015

Essence Happy Girls are Pretty Koleksiyonundan Seçtiklerim..

Essence uzun zamandır yeni ürün veya koleksiyon getirmemesini üst üste iki koleksiyon birden getirerek bozdu. Gerçi ilk gelen ve yazdan kalma bir koleksiyon olan  Funfair  hiç ilgimi çekmemişti. Renkler hiç benlik değildi ama bu Happy Girls are Pretty'de işler değişti, hem renkler bana daha uygun hem de ürünler (maalesef)  bence daha sevimli.
Essence Happy Girls are Pretty
Aslında hepi topu da 3 ürün aldım koleksiyondan, bu ara taktığım ürünlerden olan bir kontur kiti, gri renkli bir kalem ve ojelerin bana göre en canlı rengi olan metalik görünümlü  "choco side of love" isimli oje. Bunlardan başka koleksiyonda 2 minik far paleti, bir allık, 1 kalem daha, 2 dudak balmı ve toplamda 6 tane de oje var. 

Essence Happy Girls are Pretty

Kontur kitini aslında denemeden aldığım için çok da emin değildim. Uzaktan bile az pigmentli gözüküyor aslında ama zaten bronzerı allık olarak kullanmak ve aydınlatıcıyı da onun üzerine sürmek niyetinde olduğum için pigmentasyon konusuna çok takılmadım.

Essence Happy Girls are Pretty

Koleksiyondan seçtiğim kalem 01 numalı happy girls rock isimli gri-boz renk, bir de kahve tonlusu var bunun ama elimde çok kahve tonlu kalem var diye bunu aldım.

Essence Happy Girls are Pretty

Kalemler super slim diye geçiyor, hakikaten çok ince ve minikler. İyi yanı çabuk biter, kötü yanı dikkat etmezseniz ucu çok ince olduğu için çıt çıt kırılabilir. Ben bir defa kırdım bile.

Essence Happy Girls are Pretty

Rengini sevdim mi sevdim, farklı markalarda da bulunabilir bu renk. Bu ara taş rengi, gri gibi renklere de düştüğüm için hoşuma gitti. Tam renk için 2-3 defa geçmek gerekiyor ama kalıcılığı fena değil.

Essence Happy Girls are Pretty

Kontur paleti az pigmentli görünüyor derken haklıymışım evet ama özellikle bronzer çok doğal görünüyor bu şekilde. Zaten rengi üst üste geçerek de arttırabilirsiniz. Aydınlatıcı biraz tozutmaya  müsait o nedenle tapered bir fırça ile uygulamak gerekiyor. Özellikle aydınlatıcının kalıcılığı iyi, bronzer da fena değil ama aydınlatıcıyı daha çok beğendim kalıcılık açısından. Bronzerı da Real Techniques Stippling fırça ile uyguladığımda çok doğal bir görüntü elde ettim. Ancak dediğim gibi allık olarak kullanıyorum bronzer olarak değil.

Aslında koleksiyonun o tatlı kalpli allığında da aklım kaldı ama bakalım belki alırım daha sonra. Fiyatlar yine 8-12 TL. arası yanılmıyorsam. 
Sevgiler..

55 yorum:

  1. bronzerın tonu çok görünüyor, soğuk ve doğal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hümanurbabal evet oldukça hafif ve doğal bir ton..

      Sil
  2. bronzer kitini çok begendim bir bakayım umarım bulurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @evintekkızımona yeni geliyor mağazalara bulursun sanırım...

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi -)) benim de hemen gözüme takılan o olmuştu..

      Sil
  4. Super slim kalem ne kadar inceymiş hakikaten ben de kırardım onu herhalde;) ojenin rengi de çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deneyimlianne az az açıp kullanıyorum o zaman kırılmıyor..

      Sil
  5. Gule gule kullan cok begendim canim hepsini aydinlatici kontur urunu bi arada dusunmeleri cok hos olmus:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derinçakır evet değil mi bence de iyi fikir teşekkürler :-))

      Sil
  6. oje çok güzel bir bronz renge benziyor :) diğer ojelerine göre daha kalıcıdır umarım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @busrakkus diğer ojeler açık pastel renklerde o yüzden bunu seçtim..

      Sil
  7. Göz kaleminin rengi çok hoşuma gitti paylaşım için teşekkürler sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Bu mini paleti çok merak ediyordum ama bulamadım. Bronzer.ın doğal durması beyaz tenli biri olarak daha çok işime geliyor :). Bulursam alacağım. Paylaşım için teşekkürler :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @superisi bulursun bence daha çoğu mağazaya gelmemiş ben caddede buldum..

      Sil
  9. İşte bunlar benim renklerim. Çok az makyaj yaparım bu renkler her daim tercihimdir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu doğal tonları ben de severek kullanıyorum..:-))

      Sil
  10. renkler tam benlik :) Ama kontur paleti dediğin gibi pigmentasyonu düşük görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beyazbegonvil olsun stippling fırça ile tam oturdu bence renk .-))

      Sil
  11. super slim kalemler tam benlik..ince uçlu kalemlere bayılırım..ama çok uzun bir süre renkli kozmetik alamayacağım :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün hayrola canım kozmetik diyetine mi girdin yoksa :-)) teşekkürler ...

      Sil
  12. renkler cok dogal bende dogal makyajı sevenlerdenim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzettramvayı evet ben de severim..:-))

      Sil
  13. Ojenin rengi çok hoşmuş! <3
    Kontür ve aydınlatıcı ürünü keşke biraz daha pigmentli olsaymış. :) Hepsini güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  14. Güle güle kullan.Bulabildiğin için şanslısın.Hafta sonu baktığım hiçbir yerde kontur kit kalmamıştı.Bu hafta tekrar bakacağım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin teşekkürler canım :-)) ben caddeden aldım keşke alsaydım sana da ama daha bizim oradaki gratis ve rossmann'a gelmedi koleksiyon geldiğinde alırım ben sana oradan..

      Sil
  15. Makyaj dediğinizde çoğunlukla göz kalemi aklıma geldiği için ince uçlu kalemlerden ben de çok dertliyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef daha kalın uçlu kalemleri seviyorsunuz sanırım siz o zaman..

      Sil
  16. Toprak tonlarını bende çok seviyorum benim için faydalı bir yazı oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şelaleucez evet bu sene taş toprak tonundan gidiyorum ben de bakalım .-))

      Sil
  17. Özellikle de allıkların pigmenti çok az. Güle güle kullan cicilerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sikirlimavi o şeker kalpli allığa bakmadım tester yoktu ama pigmenti fena değil gibi onun sanki.. teşekkürler .-))

      Sil
  18. Kontur paleti çok güzel görünüyor. Aslında hafif bir görüntü için ideal olabilir. <3
    http://guzellikeditoru.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü evet özellikle stippling bir fırça ile çok doğal bir görüntü oluşuyor bence..

      Sil
  19. Aydınlatıcı bronzer paleti çok güzel duruyor. Ablacım o renk gri kalem Rival De Loop'un asansorlu serisinde de var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik RdL kalemlere hiç bakmadım inceleyeyim hemen teşekkürler canım :-))

      Sil
  20. (Kitap için biraz daha bekleyin. Daha İstanbul'daki D&R'larda bile bugün raflara çıktı. Ama olmazsa internetten de sipariş verebilirsiniz efendim...) Yazıyla alakalı olmadı diye paranteze aldım. :) :) Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kafadergi olsun anladım ben teşekkürler :-)))

      Sil
  21. Renkler günlük makyaj için çok uygun. Çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet benim de çok hoşuma gitti .-))

      Sil
  22. alışveriş yapacağım zaman ilk olarak elimin gideceği renkler bunlar.. Bir de pembenin tonlarını severim..
    Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet ben de hemen kahvelere kızıllara bordolara yönelirim alışverişte..

      Sil
  23. Ben kullanmiyorum ama kizlarimin tercih ettigi marka ve renkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siedanur markanın ürünleri genç kızlara çok uygun zaten...

      Sil
  24. @çatlakkafe teşekkürler .-))

    YanıtlaSil
  25. Ojeyi ben de aldım :) Rengi beklediğimden de güzelmiş, çok sevdim! Kalıcılığı da Essence'in ojelerinin geneline göre daha iyi geldi. Kontür kit'te aklım kaldı ama elimde çok memnun olduğum 3 bronzer, 3 de highlighter olunca almayı düşünmedim. Fakat açık tenliler için bronzer olarak kullanmaya uygun, güzel bir kit olmuş. Hepsini güle güle kullan, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik teşekkürler Başakcım :-)) ojeyi daha süremedim bile sıra gelmedi ama bu yorumundan sonra hemen bu akşam süreceğim.. ah bu benim highlighter merakım ne olacak yalnız bilemiyorum :-(((

      Sil
  26. Kontür kiti serinin en beğenilen ürünü olsa gerek ki 3 mağaza gezmeme rağmen hala göremedim bulursam sürpriz olacak :)Ojelerin açık renkleri bile tek katta rengini güzel veriyor bu rengi de ayrı güzelmiş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilaynarta evet aldıktan sonra ben de hiç görmedim kontur kitini hiç bir yerde ama yakındaki rossmann a gelirse koleksiyon orada bulurum tekrar ..teşekkürler :-))

      Sil
  27. Bu koleksiyon Adana'ya ne zaman gelecek acaba (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası umarım kısa sürede gelir...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...