7 Temmuz 2016

Catrice All Around Concealer Palette..

Rossmann'da satılan Catrice All Around Concealer Palette oldukça meşhur biliyorsunuz ve uzun zamandır da standlarda görünmüyordu. Yakın zamanda yeni ürünler geldi ve standlar da doldu ben de bu kapatıcı paletini uygun fiyatlı olduğu için önerebilir miyim diye alıp denemek istedim.

Catrice All Around Concealer Palette
Bilmiyorum siz bir şey alırken ürünün dış görünüşünden etkileniyor musunuz, ben etkileniyorum gerçekten çünkü albenisine kapılmasam bu ürünü almayabilirdim. Gerçi hakkında olumsuz yorum da duymuştum ama yine de alıp denemek istedim. 

Catrice All Around Concealer Palette

Palet 5 renkten oluşuyor, en baştaki yeşil kızarıklık, sivilce gibi bölgeleri kapatmak için , yayındaki turuncumsu renk corrector yani göz altı morluklarını nötrlemeye yarıyor. Yanındaki kahve kontur rengi olarak kullanılıyor. Bej yüzdeki minik izleri kapatmak için ve pembe ise turuncunun üzerine uygulanarak koyu halkaları kapatmayı amaçlıyor.

Catrice All Around Concealer Palette

Görünüşleri gayet güzel, kremsi ve yumuşak gibi ama pek yumuşak değil ve rengini hem fırça ile hem de parmakla çok zor veriyor. Renkler işe yarayacak renkler evet o konuda iyi düşünülmüş ama özellikle en merak ettiğim renk olan turuncu düzgün diyebileceğim ya da istediğim kadar yoğun mu diyeyim renk vermiyor ve ciltte hemen kayboluyor. Sürmemle sürmemem arasında fark var mı bilemiyorum. Sanki hiç fark yokmuş gibi geliyor bana. En etkili ve yine en kalıcı rengi ortadaki koyu kontur rengi, daha pigmentasyonu yüksek bana göre ve daha kalıcı.

Catrice All Around Concealer Palette

Bu iki renk tam hayal kırıklığı bence, pek renk vermiyorlar ve kalıcı da değiller. Her ikisi de ancak minik sivilceler için kullanılabilir., göz altında kullanamadım ben.

Catrice All Around Concealer Palette

İşte pigmentasyonları bu kadar, yani çok bastırmadım parmağımla aldım fırçayla alsam da ancak biraz daha fazlası geliyor bunun. Sanırım ana sorun yapılarının sert olması, parmakla alıp bir süre ısınıp yumuşasın diye beklemek lazım, o zaman da renk kayboluyor bence. Fırça yine daha iyi bir çözüm gibi durabilir ama onda da istediğim görüntü için kat kat uygulama yapmak zorunda kalıyorum.

Ben mi kullanamadım bilemiyorum, memnun olan, şu şekilde kullandım çok iyi diyen lütfen yorum bıraksın ben de ona göre kullanma tarzımı düzelteyim. 
Sevgiler..

50 yorum:

  1. ben flormarın paletini kullanıyorum o daha başarılı bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @alakadın o palet ve golden rose'un yeni paletleri denenecekler listesinde :-))

      Sil
  2. Cnm ben beğenmedim bu paleti en açık bej rengi hariç diğer renkleri kullanmıyorum çünkü kapatıcilik anlamında bir fonksiyonları yok:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi evet değil mi renkler kaybolup gidiyor :-((

      Sil
  3. Çok belirgin olmuş ciltte duruşu. Daha belirsiz ürünler hoş oluyor sanki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu aslında belirgin değil şöyle biraz yedirince ne renk kalıyor ne de bir şey..

      Sil
  4. Özellikle turuncu renk için almak istediğim bir paletti. Kat kat sürmek belki faydalı olabilir ama onu dağıtıp yerleştirmek sorun olur. Bilemedim şimdi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı sırf turuncu için istiyorsan flormara bak sanki o daha iyiymiş diye duydum..

      Sil
    2. Ne Flormar ne Golden Rose bulamadım uğradığım yerlerde. Online bakayım bir de

      Sil
    3. @hüzünsarısı böyle popüler olunca ürün yok satıyor kimin sayesinde acaba :-)))

      Sil
  5. Elinizin üzerinde bile fazla renkli çıkmamış.Sanırım biraz silik kalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dahamutluyaşam evet kesinlikle öyle çok daha yoğun correctorlar başarı ile yedirilebildiği için bunun silikliği başarısız kalıyor..

      Sil
  6. Renkleri karistirarak cildime uygun tonu yakalamak amaciyla ben de aldim ama hic memnun degilim. Senin de dedigin gibi yapisi fazla sert ve farkli yontemlerle denememe ragmen cildimle butunlesmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @onorr değil mi ben yanlış mı uyguladım diyorum her seferinde ama yok kaybolup gidiyor..

      Sil
  7. Ben de ambalaj albenisine kapılanlardanım. Bu markanın farklı ürünlerini kullandım ancak bu kapatici paleti hiç kullanmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın bu ambalajları çok sevimli yapıyorlar dayanamayıp alıyoruz sonra :-D

      Sil
  8. Cidden palette durduğu gibi durmuyor ciltte, buralarda olmamasına üzülmeye gerek yok desene bu ürün için :)

    YanıtlaSil
  9. hımmm iyi kapatamıyooo desenee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone yook kapatmıyor hatta görünmüyor bile..

      Sil
  10. Beni hayal kırıklıgına uğratan kamuflaj paleti bitsin diye uğraşıyorum hiç performans alamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevgibolat ben bıraktım kullanmayacağım öyle dursun artık verim alamıyorum ki :-((

      Sil
  11. Bende ürünleri alırken en çok ambalajına bakıyorum ilgimi çekmezse alasım gelmiyor :)) Bu paleti ilk kez gördüm karşılaşırsam bakmam bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü bir ara bir de yok sattı bu palet hiç bulamadık keşke öyle kalsaymış..

      Sil
  12. Çok yararlı bir yazı oldu bende bir tane böyle palet alayım diyordum fikir oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @seydaarslan golden rose ve flormar paletleri övüyorlar daha iyiymiş ama ben kullanmadım o nedenle tam da tavsiye edemiyorum..

      Sil
  13. Benim de dikkatimi çeken bir paletti ancak, elinizde bile belli belirsiz. :-/ Pek kullanılabilir gibi durmuyor, haklısınız yani :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog evet biraz blending yaptım mı o da gidiyor zaten..:-((

      Sil
  14. Bu paleti alıyım mı almayım mı derken çok bilgilendirici bir yazı oldu elinize sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @matmazelgreen pek kimse memnun kalmamış almaya değmez..teşekkürler :-))

      Sil
  15. Benim de merak ettiğim bir üründü ama şuan tereddüt yaşadım yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  16. Ben de alıp Beauty Blender ile uygulamayı düşünüyordum ama Beauty Blender ile hiç görünmez o zaman... Sigma P80 tarzı bir fırça ile belki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlaboratuarı BB sünger ile mümkün değil kaybolur gider en iyi yöntem parmak ile onda da bu kadar işte..

      Sil
  17. Bende düşünüyordum bu paleti ama üzerini çizdim o zaman :)

    YanıtlaSil
  18. bu paleti bende kullandim, ve cok memnun kaldim. Catrice ürünlerinin bir cogu hosuma gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @papatyablog öyle mi nasıl uyguluyorsunuz peki ben de öyle yapayım..

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. @merveninevinden evet gereksiz bir palet bence..

      Sil
  20. Ben de olumsuz yorum okuyunca vaz geçmiştim almaktan... üzüldüm kullanamadığına :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik bakalım belki kış aylarında biraz daha kullanılabilir olur kalorifer üzerine mi koysam da eritsem iyice diye düşünüyorum..

      Sil
  21. Hiç olumlu yorum okumamıştım ben de :/ güzel kapatıcı nötrleyici ve kontür hepsi bir arada paleti yok sanırım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam evet herkes golden rose'u pek övdü ama kendim deneyene kadar emin değilim...

      Sil
  22. Çok bilgilendirici bir yazı olmuş, almak isteyenler fikir edinebilir :)

    YanıtlaSil
  23. Golden Rose'ninkini merak ediyorum ben de bu aralar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet benim de aklım onda kaldı...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...