1 Temmuz 2016

Ojuvi Au Bon Parfüm..

Bir süredir kullanmakta olduğum Ojuvi Au Bon Parfüm bugünkü blog yazımız olacak. Bir süredir böyle değişik parfümler kullanıyorum, 1-2 marka dışında high-end marka parfümlerle bütün ilişkimi kesmiş olabilirim.
Ojuvi Au Bon Parfüm
Birkaç etkinlik sayesinde adını ilk defa duyduğun O'juvi markası bir Türk markası, şişe tasarımları falan tamamen Türk ekip tarafından gerçekleştirilmiş. Kokular ise Fransız bir esans firması ile birlikte ortaklaşa gerçekleştirilmiş. Au Bon ise egzotik meyveler ve çiçeklerin birleşiminden oluşan bir koku.

Ojuvi Au Bon Parfüm

Parfümü ilk kokladığımda çiçek kokuları burnuma oldukça yoğun gelmişti. Bir kaç gün sonra burnum kokuya alıştıkça alttaki meyve kokuları da gelmeye başladı. Çiçeksi notalarından dolayı benim için yaza daha uygun bir parfüm. Kalıcılığı ise benim teminde bir kaç saat. 

O'juvi parfümlerin tamamını buradan inceleyebilir ve bilgi alabilirsiniz.
Sevgiler..

38 yorum:

  1. yazları çok hafif parfümler kullanıyorum yoğun koku sevenler için denemeye değer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet ben de yazın hafif kokular tercih ediyorum hatta body mistlere geçtim artık ..

      Sil
  2. Bu markayı hiç duymamıştım. Hemen inceliyorum. Teşekkürler :) Mutlulukla kullanın İrem Hanım <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog çok teşekkürler canım :-))

      Sil
  3. Kutusu ve tasarımı çok şık görünüyor, oldukça merak ettiğim bir parfüm markası ama keşke kalıcılığı daha uzun olsaymış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hülyabeşli evet değil mi ama bu benim tenimdeki kalıcılığı farklı bir tende farklı süre olabilir ..

      Sil
  4. bu güzel yazı sayesinde yeni bir marka daha tanımış oldum... teşekkürler... çiçek kokularını bende severim özellikle yazın. ama keşke ürünün kalıcılığı biraz daha çok olsaymış. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @soslubadem rica ederim .-)) kalıcılık tabi benim tenimdeki kalıcılık farklı tenlerde daha uzun süre de kalabilir..

      Sil
  5. bu markayi daha önce hic duymamistim. Türkiyede tasarlanmasi ayri bir özel :) Denemek isterim kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @papatyablog evet türk markalarına benim de sempatim var daha iyi olmaları için elimizden geleni yaparız :-))

      Sil
  6. Bende bir kaç kez sıktım öyle kaldı yeniden bir incelemeye geçeyim iyi ki hatırlattın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ssoyalannem hazır yaz mevsimi kullanıma aç bence :-))

      Sil
  7. ilk kez duyduğum marka hemen sitesine bir göz atayım 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @merveninevinden güzel bir sürü parfüm çeşidi var umarım beğenirsin..

      Sil
  8. egzotik meyve kokularını aslında çok severim ama parfümde çiçeksi kokuları daha çok seviyorum. anladığım kadarıyla ikisinin karışımı bir koku, çok merak ettiklerimden.. elinize sağlık sevgili Audrey =)

    YanıtlaSil
  9. Ben de Cobalt kokusunu kullandım; ama çok fazla alkollüydü... Bu kokuyu da tatlı tatlı olduğunu düşündüğüm için merak ediyorum ama önce testerına bakmak isterim sanırım. Aklımdayken ben de tatil için Cobalt'ı yazıp yayınlayayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet o alkol oranı biraz azaltılabilir sanki hoşlanmayanlar için bence de..cobaltın yorumunu bekliyorum o zaman :-)))

      Sil
  10. bende cok severek kullanıyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ahudemirli güle güle kullan canım :-))

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. @deeptone hahaha değil mi onlar da öyle düşünmüş de koymuş sanırım..

      Sil
  12. Bu markanın Cobalt kokusunu kullandım. Bu kokuyu da çok merak ettim. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  13. Bu markayı hiç duymadım. Türk firması olduğuna göre keşke ismini de Türkçe koysaydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilüferakdemir isim konusunda fransız parfümlerini çağrıştırsın diye böyle bir seçim yapılmış sanırım..

      Sil
  14. payramda seeeen misafirlere audrey'in şekerlerinden mi veriyorsuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone hahaha çok isterdim ama klasik çikolata ile yetindiler ...

      Sil
  15. Bende sizinle beraber öğrenmiş oldum markayı İrem Hanım. Ne güzel tasarlamışlar şişeyi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü evet tasarımlarını ben de sevdim...:-)) kibar ve zarif duruyor..

      Sil
  16. Sunumu çok şık, kokusunu merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülözdemir çiçek çiçek bir kokusu var .-))

      Sil
  17. İlk defa duydum teşekkürler bilgi için :)

    YanıtlaSil
  18. Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik evet koklayarak seçmek iyi olurdu tabi .-))

      Sil
  19. Başka bir arkadaştan da kalıcılığının iyi olduğunu okumuştum, şişe tasarımlarını çok beğendim ben de. Bir de sanırım kişiye özel parfüm yapıyordu bu marka değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi kalıcılık kişiden kişiye değişiyor zaten..kişiye özel yapıyorlar mı bilmiyorum ama benim ilgimi çeken pek çok parfüm var sitelerinde..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...