28 Temmuz 2016

Günün Ojesi Catrice Rediant Energy..

Bu aralar üst üste birkaç koleksiyon alışverişi yaptım. Bunlardan biri de Rossmann'da satılan Catrice markasına ait Zensibilty koleksiyonuna ait. Koleksiyonun ürünlerinden ve ürünlerin renklerinden çok şekilleri hoşuma gitti, o nedenle sadece iki parça aldım. Bunlardan biri Lip Geisha ruj ve diğeri de Catrice Rediant Energy oje oldu.

 Catrice  Rediant Energy Oje

Ruj biraz tuhaf görünebilir ama rengi ve duruşu bir harika bu konuda garanti verebilirim. Daha sonra detaylı yazacağım ama siz bu arada rastlarsanız alın o ruju derim.

 Catrice  Rediant Energy Oje

Biz ojeye gelelim. Catrice ojelere çok şans vermedim, şimdiye kadar bir kaç koleksiyon ojesi aldım o kadar. Bence en azından Türkiye'de çok değişik rengi yok. Ama bunun şişesini görünce kesin bir tane almalıyım dedim.

 Catrice  Rediant Energy Oje

Seride 5 renk var, ben en koyu kırmızı alt tonlu bir fuşya olan Rediant Energy renginden yana kullandım seçimimi.

 Catrice  Rediant Energy Oje

Sırf şişesi için aldığımdan yapısı ve diğer özellikleri çok sorun etmedim ama fena değilmiş. Kolay bir sürümü var, 2 katta opak oldu ve 2 gün dayandı tırnağımda.

Bildiğim kadarı ile Catrice'in şahane renkleri var koleksiyonlarında, gelseler kesinlikle alabileceğim bir sürü rengi var ama klasik renkler olduğu sürece sadece böyle 1-2 koleksiyon rengi almakla yetinirim sanırım.
Sevgiler..

48 yorum:

  1. Sizde de gayet güzel durmuş bence İrem Hanımcım :) Ben de şişesi için satın almıştım ama yapılarını da beğendim.:) Mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog teşekkürler canım :-)) sen de güle güle kullan :-))

      Sil
  2. bu renk tam benlik en kısa zamanda bakmam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygununblogu hala var canım rossmann'da bulabilirsin sanırım :-))

      Sil
  3. Renk benim en sevdiğim ton,bayılıyorum bu renge <3 Senin tırnaklarında da bir ojenin kötü durması ne mümkün ki zaten!!Maşallah :)<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum canım benim çok teşekkür ederim çok tatlısınn:-)))

      Sil
  4. Çok güzelmiş tırnaklarında da çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  5. çok değişikmiş gerçekten bi bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet hala bulabilirsin sanırım :-))

      Sil
  6. Bak bu renk süpermiş işte. Hoş bunu kullanmak için bir de yakışır tırnak lazım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu :-))) teşekkür ederim çok naziksin ..

      Sil
  7. Daha önce denedin mi bilmiyorum ama Catrice Ultimate Oje 17 Caught On The Red Carpet 'ı öneririm. Güzel ve klasik bir kırmızı, blogumda yazmıştım hatta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlaboratuarı yok canım denemedim ama bakarım bu akşam Rossmann'a .-))

      Sil
  8. Nefis bir renk. Bugün aklimdan geçti kis için bu tonda bir renk alsam diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deryasoygul hala vardı dün rossman'da aklında olsun ama bu olmasa da benzer renk çok var catrice'de.-))

      Sil
  9. Geçtiğimiz gün Blana'nın blogunda görmüştüm gerçekten şişe tasarımı çok güzel ve sırf onun için almaya değer İrem Hanım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözde evet bence de sırf şişe için aldım gerçekten :-))

      Sil
  10. Tırnak yapınız o kadar güzel ki ne sürseniz yakışır gibi sanki :)
    Bu arada ben yeniyim. Desteklerinizi beklerim :)
    http://findikkurdu-blog.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülçinçolak merhaba teşekkür ederim öncelikle :-) blogunuza baktım GFC ile izleme butonu yok izlemeye alınamıyor.. destek vermek isterim ama öncelikle sizin de takibe almanız gerekirdi diye düşünüyorum..

      Sil
    2. Şimdi ekledim unutmuşum :) Ben sizi izlemeye almışım, takip et'i telefondan bakınca görememişim ;) ama şimdi hem takibimde hem izleyicilerimdesiniz :))

      Sil
    3. @gülçinçolak yorumu şimdi gördüm ve izlemeye aldım..

      Sil
  11. Renk bir harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet favori renklerimden :-))

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. @haticeşendoğan çok teşekkür ederim .-))

      Sil
  13. Tam bomba bir enerji rengiymiş gerçekten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifleri evet gerçekten de insanı baktıkça mutlu eden bir renk :-))

      Sil
  14. Ojenin rengi muhteşem görünüyor.Bende açık renk bir oje ve allık almıştım ve çok sevdim her ikisini de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin allık bana çok pigmentli gelmedi o yüzden almadım yoksa rengi güzel güle güle kullan canım :-))

      Sil
  15. rengi çok güzel ojenin, şişe tasarımı da dikkat çekici, size de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  16. ne kadar güzel renk aşık oldummm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @alakadın evet çok canlılık veren bir renk :-))

      Sil
  17. bence size her oje yakışıyor ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi teşekkür ederim :-)

      Sil
  18. Rengi tam yazlik size de yakismis

    YanıtlaSil
  19. Yaz kış kullanılabilecek bir renk bana göre. Evet tasarım olayının ne kadar önemli olduğunu görüyoruz böyle durumlarda. Benim de ilgimi çekti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı değil mi serideki rujun da tasarımı harika bence :-))

      Sil
  20. renk çok güzel çok begendim

    YanıtlaSil
  21. Renkler çok güzel özellikle ojenin:) Ruja önerinle bakıcam denk gelirsem ama ambalajı nedeniyle bir farklı geldi garipsedim sanırım.Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @informalnha bana da ambalajlar değişik ve güzel geldi evet pek pratik değiller ama :-)

      Sil
  22. oje'nin şişesi çok ilgi çekici, rengi de çok güzel durmuş; tırnaklar şahane zaten! :) ruj ise çok ilginçmiş ilgimi çekti! rossman etrafımda olmadığından gidemiyorum ama ilk gördüğüm yerde inceleyeceğim bu iki seriyi de!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @galmsight ruj ambalaj olarak değişik ama çok pratik de değilmiş kullanımda ama rengi süper iyi ki almışım görürsen kaçırma derim..

      Sil
  23. Şişeyi falan da geçtim, rengine bayıldııım!!!!! Korkuyorum Rossmann'a gitmeye! Öptüm çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik :-)))) ben de gitmesem uzun süre iyi olur ama nerdeee ..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...