19 Temmuz 2016

Şıklığınızı Ortaya Çıkartacak Aksesuar Detayları..

Kombin hazırlarken detaylara ayırdığın zaman, şık görünebilmek için oldukça önemli. Tarzını son trendlere en uygun şekilde oluşturmak istiyorsan, kıyafetlerini vurgulayacak aksesuar çeşitlerini kullanman seni bir adım öne çıkarabilir. Bulunduğun ortamlarda zarif görünümünle beğeni toplamak için gardırobuna, farklı stillere hitap eden aksesuarlar ekleyebilirsin.

Aksesuar çeşitleri arasında takılar, kıyafetlerini vurgulama konusunda en iyi yardımcılarından biri olabilir. Zengin takı çeşitliliği arasından yapacağın seçimlerde ilk adımı yüzükler ile atarsan, kombinindeki aksesuarların uyumu için uygun bir başlangıç yapmış olursun. Yüzüklerinin tasarımına göre belirleyeceğin diğer takılar ile tarzındaki ahengi rahatlıkla ortaya çıkarabilirsin. Günlük tarzına özgün bir hava katabilecek büyük yüzükler, klasik tarzdaki kıyafetlerinde oluşturmak istediğin elegan duruşu da başarıyla tamamlar.




Stilini belirginleştirmek için takılar gibi şapkalardan da yararlanabilirsin. Mevsime göre seçeceğin şapka modelleri ile kadın ceket çeşitlerinin uyumu, dış görünüm konusunda ihtiyaç duyduğun şıklığa sahip olmanı kolaylaştırır. Stiline uygun bir şapka ile görünümünü gerçek anlamda farklılaştırman mümkün. Bu detayı iyi bir renk uyumu ile harmanlayarak, kombinlerinle etkileyici tasarımlar oluşturabilirsin.
İlgi çekici bir görünüm sunarken, işlevsel yönüyle hayatını kolaylaştıracak aksesuar çeşitlerine sahip olmak da kendini gün içinde çok daha iyi hissetmeni sağlayabilir. Bunun için küçük ya da büyük boyutlarda çanta modellerini gündüz ya da gece birçok aktivitede rahatlıkla tercih edebilirsin, stil sahibi olmak istiyorsan orta boy çantalardan uzak durmalısın. Abiye kıyafetlerini tamamlayabilecek özelliklerde birçok çanta, klasik şıklık gerektiren ortamlarda da ihtiyacını karşılayacaktır.
Şapka ve çantalara değinmişken, bu parçaların önemli tamamlayıcılarından olan ayakkabılardan bahsetmemek olmaz. Ayakkabı tutkunu yaz aylarında da sürdürmek istersen, platform ayakkabılar kıyafet tercihlerine bambaşka bir hava katabilir. Kot ceket gibi hareketli parçalarla birlikte tercih edebileceğin platform topuklar; elbise ve kabarık eteklerle de uyum sağlıyor.
Yaz geldiğinde özellikle plaj modasına adapte olmanı sağlayacak aksesuar seçimlerini, parmak arası terlik modelleriyle tamamlayabilirsin. Parmak arası terliklerinle konforu sonuna kadar yaşarken, sportif tarzını yaz sezonuna yansıtabilirsin. T-shirt ve şort ikilisiyle birlikte giyebileceğin rengarenk ürünler, sıcak yaz günlerinde kombinlerinin kurtarıcısı haline gelebilir.
Günlük tarzını yazın kıyafet trendlerine göre belirlemekle yetinmeyerek, aksesuar modasının en gözde çizgilerini bulabileceğin güneş gözlüğü modellerini de incelemende fayda var. Stilini detaylarla zenginleştirebilmen için en önemli yardımcın olacak renkli çerçeveli gözlük modelleri, sportif imajını her ortamda hissettirebilmeni sağlar.
Aksesuar modası sadece yaz aylarında değil, kış mevsiminde de ilgi çeken detaylarıyla şık görünmene yardım eder. Kışın ellerini soğuktan koruyacak eldivenleri, diğer aksesuarların ile uygun renklerde seçerek stil sahibi bir görüntü oluşturman çok kolay. Birçok farklı kumaş çeşidiyle hazırlanmış eldivenleri yanından ayırmak istemeyeceksin.
Soğuk ya da serinlemeye başlayan havalarda kıyafet seçimlerinde küçük bir fark yaratarak, tarzına gözle görülür bir güzellik katabilen şallar da, modası geçmeyen parçalardan. Arkadaşlarınla çıkacağın akşam yemeğinde ya da bir açık hava etkinliğinde kullanabileceğin çeşitli renklerde şallar, sık tercih edeceğin aksesuarlardan olacak.
Kombinini birçok aksesuar ile harmanlayarak kadın modasının şık trendlerine ayak uydururken; son dokunuşunu kıyafetinle uyumlu bir makyaj ile yapabilirsin. Çeşitli stillere hitap edecek, yüz şekline ve zevkine göre yapacağın makyaj tiplerinde ufak ayrıntılarla sonuca ulaşman mümkün. Oje ve ruj gibi her zaman öne çıkmanı sağlayacak detaylara özen göstermen, makyajın başarılı olmasını sağlar. Birbiriyle uyum içindeki renk tonlarını seçerek, makyajını kıyafetlerine uydurabilirsin.

Özgün bir tarz oluşturabilmek; kıyafet, makyaj ve aksesuar arasında maksimum bütünlüğü sağlamak ile mümkün. Şık kombinler için bazen tek ihtiyacın sade aksesuar çeşitleri arasında da olabilir. Minimal dizaynları ile modern veya klasik birçok giyim anlayışını tamamlayabilen takılarla, stilini bir üst noktaya taşıyabilirsin.

28 yorum:

  1. ruj ve ojenin uyumu konusuna bende çok dikkat ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer eskiden çok dikkat ederdim ona ama uzun zamandır yapmıyorum tabi .. yalnız kışın eldiven çok kullanırım ben rengarenk o konuda haklıymışım .-))

      Sil
  2. ruj ve oje, ayakkabı kemer ve çanta uyumu da benim öenmsediklerimden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilknurundünyası evet ayakkabı ve çanta uymalı bence de:-))

      Sil
  3. Şala bayılıyorum ben de :) Bir süre sonra daralıp çıkarsam da görünüşü çok hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik ay sorma ben de öyle ya boynuma fular takarım ya da büyük bir şal dolarım ama daha öğlen olmadan çıkar o :-)))

      Sil
  4. Ruj ve oje uyumu en önemlilerinden sanırım çünkü pembe ruj kırmızı tırnak görünümü çok alakasız duruyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi eskiden çok dikkat ederdim de artık pek dikkat etmiyorum o uyuma :-((

      Sil
  5. Ben de şapka kullanmayı çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dahamutluyaşam ben de severim ama ancak kış aylarında ...

      Sil
  6. Ruj ve oje uyumu hiç kaçmaz da büyük takılar ve şapkaya bir alışamadım. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin ruj ve oje uyumuna çok dikkat edemiyorum ama takı olayı tamamdır :-)))

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. @alakadın ben de çok severim rengarenk terliklerim var o yüzden :-))

      Sil
  8. Çok güzel bilgi verilmiş.

    YanıtlaSil
  9. Eskiden çok dikkat ederdim oje ve rujun uyumuna. Şimdi çok ciddi bir fark yoksa önemsemiyorum. Aksesuar olarak uzun yıllardır moda olsa da olmasa da halka küpe kullanırım her boyda. Yüzük severim ama altın olmayacak, altın gözümü yoruyor ruhumu yoruyor.
    Şal da kullandığım detaylardan. Şapkaya alışamadım. Ne soğuktan, güneşten korunmak ne de aksesuar amaçlı alışamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı ay ruj ve ojemi artık uydurmamın imkanı yok benim eskidenmiş o bir kırmızı bir pembe oje varken :-))) şimdi sarı ojeye sarı ruj mu süreceğim mümkün değil ama şal, küpe, aksesuar değişmez detaylardan kıyafetlerimde..

      Sil
  10. Okuyunca sasirdim ama orta boy çantanın stil düşmanı olduğunu bilmem iyi oldu. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filmgündemi ben de hiç bilmezdim ama ya küçük ya da büyük kullanırım zaten bilmeden de olsa :-))

      Sil
  11. Ben de büyük yüzük büyük çanta parmak arasi terlik sal ve renkli eldiven çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deryasoygul evet her kıyafeti de kurtarır bunlar rahatça...

      Sil
  12. kot ceket her daim çok severim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk evet ben de öyle bir kaç değişik ceketim var hatta :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...