26 Temmuz 2016

Farmasi Zen Ruj 02 Numara..

Birkaç hafta kadar önce Ankara'dan bir Farmasi temsilcisi @farmasiankara06 Handan Hanım bana yeni Farmasi ürünlerinden oluşan bir paket yollamıştı. Paketin içinden Dr. C. Tuna Mineralli yüz spreyinin yanı sıra bir de yeni zen serisinden bir ruj çıktı. Daha önce Farmasi'nin mat ve BB rujlarını denemiş ve memnun kalmış olduğum için Farmasi Zen ruju da hemen denemeye aldım.
Farmasi Zen Ruj
Öncelikle ambalajı diğer serilere göre daha hoş ve daha şık olmuş bence. Diğer ambalajlar mat iken bu parlak parlak hoş duruyor. 

Farmasi Zen Ruj

Sağlam ancak yanımda taşırken minik makyaj çantalarına zor sığışacak büyükçe bir ruj, ama sağlam çantaya öylece atsam bile başına bir şey gelmedi.

Farmasi Zen Ruj

Rengi pembe tonlu bir nude, yapısı yarı mat ama dudak kurutan cinsten değil. Kaygan yapısı ile kolayca sürülüyor ve kuruma yapmıyor. Oldukça da kalıcı buldum. Tabi mat rujlar gibi sabitlenmiyor ama hemen de uçup gitmiyor. Burnumun dibine geldiğinde çok hafif bir kokusu var, öbür türlü o koku duyulmuyor.

Farmasi Zen Ruj

Rengi böyle pembemsi nude tonu, dudakta biraz daha nude duruyor. Ancak çoğu katalog ürününde olduğu gibi bu rujlarda da katalogda tam rengi belli olmayabilir.

Farmasi Zen rujlar son katalogda 11.99 TL.'ye indirimli olarak satılıyor. Farmasi katalogunu buradan inceleyebilirsiniz.
Sevgiler..

34 yorum:

  1. Bende kullanıyorum bu üründen. Farmasi rujları oldukca kaliteli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kekdilimi evet kullandığım çoğu ürününden memnun kaldım ben de..

      Sil
  2. Şimdi bu renklerin tam mevsimi.Güle güle kullan canım ♥

    YanıtlaSil
  3. rengi cok sekermis :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Rujun rengi klasik ve güzel. Fiyatı da oldukça uygun. Ben beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet her şekilde kullanılabilecek hoş bir renk :-))

      Sil
  5. rengi çok hoş, benim en sevdiğim tonlarda :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Rengi de güzelmiş. Kalitesinden de memnunsanız keyifle kullanın:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu farmasi rujlar güzel oluyor genelde seviyorum teşekkürler .-))

      Sil
  7. renk çok güzel.. farklı bir markanın aynı rengini kullanıyorum. yaz için ideal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @baharelkovan evet ben de öyle düşünüyorum :-))

      Sil
  8. Rengi çoook güzel <3 iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Çok doğal ve güzel bir rengi var :) Farmasi'yi bir ben deneyemedim daha :)) Mutlulukla kullanın İrem Hanımcım <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog bazı çok güzel ürünleri var ve sürekli de gelişiyorlar fırsat bulursan dene mutlaka :-) teşekkürler :-))

      Sil
  10. Farmasi'yi bu durumda denemeyenlerden birisi de benim :)) Renk gerçekten 10 numara 5 yıldız :) güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü benim denediklerim içinde çok güzel ve başarılı ürünleri var tavsiye ederim .-))

      Sil
  11. çok koyu renk ruj kullanmadığım için rengine bayıldım çok güzel bir pembe, fiyatı da çok uygun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esratakım evet güzel bir ruj bence de:-))

      Sil
  12. Renk çok güzel ama bana yakışmıyor ya , güle güle kullan canım öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme teşekkürler Yasemincim ben de öptüm seni :-))

      Sil
  13. Rengi çok güzelmiş canım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  14. Farmasinin farklı rujlarını kullanmıştım. Bu seriden deneme şansım olmadı ama gayet güzelmiş. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @tuğçedemir evet ben de farklı seriler kullandım hepsinden de memnun kalmıştım teşekkürler :-))

      Sil
  15. Tatli bir rengi var güle güle kullan canim.

    YanıtlaSil
  16. Farmasi cilt bakım ürünlerini kullandım ve memnun kaldım şimdi de makyaj ürünlerini deneyimlemeye sıra geldi bu ruju da ilk fırsatta almak istiyorum umarım dudağımda hoş durur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi kusura bakma ben bu yorumunu atlamışım bugün gelen ve yanlışlıkla yayınladığım saçma sapan pis bir yorumu kaldırmak için bakarken gördüm.. makyaj ürünlerinden de memnun kalırsın umarım Farmasi'nin..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...