4 Temmuz 2016

Günün Ojesi H&M Rasberry Taffy..

H&M ojelerin indirime girmesi en çok bana yaradı sanırım ki sırayla bütün ojeleri topluyorum. Son zamanlarda en sevdiğim oje markalarından biri kesinlikle H&M, bence bütün ojeleri almaya değer.
 H&M Nail Polish

Yapıları hakkında daha önce bilgi verdiğim için uzun uzun yazmıyorum. Gerçi ojelerin yapısı birbirleri ile farklılık gösterebiliyor. Bu yine sürümü ve kuruması kolay olanlardan biriydi. 2 katta istediğim görüntüyü ve parlaklığı verdi.

H&M Nail Polish

Yani pembe sevmeyen beni bile kendine şık etti, tam baharlık ve ışıl ışıl bir oje. 5 TL.'ye de alınca daha da harika oluyor tabi.

H&M Nail Polish

Bu da böyle bir poz olsun dedim. 

H&M'den daha bir sürü oje aldığım için artık sık sık blogda göreceksiniz diyebilirim.
Sevgiler..

38 yorum:

  1. H&M in ojelerini hic denemedim bu kadar guzel oldugunu da bilmiyordum rengi cok hosuma gitti :)
    Tesekkurler, mutlu bayramlar :)

    YanıtlaSil
  2. H & M ojelerini hiç denemedim.Merak ettim şimdi bende ,renk güzelmiş gerçekten ,yaz zaten ojeli tırnaklar her zaman güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme teşekkürler Yasemincim denk gelirsen dene mutlaka .-))

      Sil
  3. Ovv bomba çok tatlı bir renk :)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer tam yazlık şeker gibi :-))

      Sil
  4. Cute color, have a good week

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    YanıtlaSil
  5. H&M ojeleri harika :) bu renkte çok şirinmiş güle güle sürüştür :)

    YanıtlaSil
  6. Renk tonu çok güzel tam yazlık :)) Güzel günlerde kullanın İrem Hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü çok teşekkürler canım evet tam yazlık bir renk .-))

      Sil
  7. Audreycim bu tirnaklar o boyda nasil kalir :) Renk çok güzel. Romantik bir ton.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deryanınsporgünlüğü :-)) şu sıra biraz kestim ama aynı boyda uzuyor genelde başlarına bir kaza gelmezse...

      Sil
  8. razberiiii ne güzel bişi yaaa. renk de ne güzeel :)

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi evet değil mi bence de :-))

      Sil
  10. Almadığınız renk kaldıysa hediye edelim :)

    YanıtlaSil
  11. Ben de hala bir tane edinemeyenlerdenim. Kısa süre önce baktığımda asla sürmeyeceğim renkler kalmıştı :-/ Sizdekilerden bir tane yakalasam kaçırmayacağım :) Mutlulukla kullanın İrem Hanım❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog ben bağdat caddesine son baktığımda da renkler baya azalmıştı .. teşekkürler canım :-))

      Sil
  12. Ben de seviyorum böyle renkleri, pembe tonları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef evet yaz için süper bence..:-))

      Sil
  13. Ojenin rengi çok güzelmiş. Fiyatıda öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filmgündemi evet indirime girince süper oldu .-))

      Sil
  14. Çok tatlı bir rengi varmış pembiş pembiş, yaz bitmeden değerlendireyim bu öneriyi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @akela evet yaz için çok hoş bir renk..

      Sil
  15. Rengi çok ciciymiş.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  16. Nasıl tatlış bir renkmiş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...