28 Temmuz 2016

Bu Mevsim Çantalarda Neler Moda?

Çantanın da modası olur mu demeyin, yazın veya kışın tercih edeceğiniz birçok farklı renkte çantalar ile modaya çok kolay bir şekilde ayak uydurabilirsiniz. Üstelik şıklığınızdan da ödün vermemiş olursunuz.
Bir kadının olmazsa olmazı, gününü kurtaracak tüm parçaları yanında taşıyabileceği en büyük yardımcısı nedir? Tabii ki çanta! Çantanın içine makyaj malzemelerinizi, kişisel hijyen eşyalarınızı, cüzdanınızı, parfümünüzü her türlü işinize yarayacak eşyayı koyarsınız. Kullanışlı olmasının yanı sıra görünüşünün de şık olması ve tarzınıza uyması çok önemlidir. Bu yaz kadınların kollarında göreceğimiz çantalar genelde kocaman, içine tüm odanızı sığdırabileceğiniz büyüklükteler. Bu çantalar hem şık hem de kullanışlı. Büyük çanta kullanmaktan hoşlanmayanlar ise en temel eşyalarını koyabilecekleri küçük boy çantaları tercih edebilirler. 2016 senesi her şeyi minimalize ettiğimiz bir sene bu nedenle çantanın da ufağı moda.

Michael Kors çanta




Giyimi tamamlayan en önemli aksesuarlardan biri olsa da çantalar aslında büyük bir ihtiyaç. Sadece aklınıza gündelik olarak alıp taşıdığınız çantalar gelmesin. Alışveriş yapmak istediğinizde size uzun yolculuklarınızda eşlik edecek bavullar, valizler, yazları plajlarda havlularınızı koyacağınız kullanışlı plaj çantaları için bakacağınız tek reyon çanta reyonudur. Bunlara sahip olmak içinse cüzdanınızı boşaltmanıza gerek yok. Hepsiburada adresinde indirimli olarak birçok modele ve markaya ulaşabiliyorsunuz. Hem de oturduğunuz yerden.
Dünyanın en kaliteli ürünlerini bile Hepsiburada sitesinde bulabilirsiniz. Yüzde 60’lara varan indirimlerle çok şık bir MichaelKors çanta alabilirsiniz mesela. Bununla da bitmiyor, yüzlerce marka ürünün binlerce modelinde orijinal ürün garantisinde anında büyük indirimlerle satın alabiliyorsunuz. Kapınıza kadar getirilen çantanızı iki gün içinde kullanmaya başlayabilirsiniz.

Michael Kors çanta

Gece dışarı çıkarken veya bir etkinliğe gidecekken nasıl bir çanta kullanmalıyım diye düşünüyorsanız karşınıza çıkan birçok renk ve model arasından seçim yapabilirsiniz. Eğer kıyafetiniz oldukça gösterişliyse cüzdan şeklinde, belki ufak bir askısı olan üzerinde çok fazla süs ve ayrıntı bulunmayan sade çantaları tercih edin. Kıyafetiniz sade ise şıklığınızı parıltılı taşlarla donatılmış küçük bir çanta ile tamamlayabilirsiniz. Plaj modasına ayak uydurmak istiyorsanız şeffaf yani içini gösteren büyük çantalar bu sene oldukça moda.
Sevgiler..

28 yorum:

  1. Şeffaf plaj çantalarını oldum olası severim.Hatta bir ara yarı şeffaf bir kol çantamda vardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet ben de çok seviyorum şeffaf çantaları bu sene tatile çıkmadan alacaktım da hatta ama karambolde unuttum..:-(

      Sil
  2. bende küçük çantalara bayılıyorum, elim hep onlara gider :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @alakadın bana küçük çanta asla olmaz bavul gibi çanta tercih ederim genelde :-))

      Sil
  3. Metal kulplu çantalar dikkatimi çekiyor benim bu sene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmaardalı evet eskiden de çok modaydı onlar ve severim :-))

      Sil
  4. Ben de kendimi küçük çantalara alıştırmaya çalışıyorum ama zor gibi görünüyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog mümkün değil en son iki tane heybe gibi çanta aldım :-))

      Sil
  5. Siyah çanta ne kadar değişikmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu kutu çanta değil mi benim de gece için tercihim öyle bir model 2 tane benzer çantam var :-))

      Sil
  6. Kücük canta kullanamiyorum, kullansam bile sanki hep bir eksiklik var gibi geliyor her yanimda tasimak istedigimi cantama sigdiramadigimdan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deneyenbayan aynen ben de küçük çantaya mümkün değil sığışabilmem :-))

      Sil
  7. Küçük çanta bir tane de olsa olmalı bence her kadında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dahamutluyaşam evet gece için var böyle birkaç küçük kutu çantam :-)

      Sil
  8. İkisine de bayıldım.Ayrıca Michael kors markasına da birazcık zaafım var galiba ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog evet ben de çok severim markayı..

      Sil
  9. Bu çantalar bana çok küçük geliyor İrem Hanım 🙈 Bazen en rahatı sırt çantası oluyor istediğini at içine :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözde kışın ben de sırt çantası tercih ediyorum çok rahat oluyor :-))

      Sil
  10. çanta her kadının olduğu gibi benim de tutkum, genelde markalı ve deri çantaları tercih ediyorum, küçük çantalara sığamıyorum ne yazık ki, illaki büyük modeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esratakım aynen ben de öyle büyük çanta tercihim..

      Sil
  11. Modası olmaz mı hiç çantanın? Ve o kadar hızlı değişiyor ki. Ben takip etmeyi bıraktım aslında 😕
    Günlük kullanımda tercihim valiz büyüklüğünde oluyor genelde. Eskiden bir de evrak çantası taşırdım eziyetti. Ama özel günlerde çoğunlukla portföy çanta alıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı günlük hayatta utanmasam bavul taşıyacağım o derece yani :-))))))

      Sil
  12. herhalde çocuklar büyüyene kadar küçük çanta kullanamıyacağım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülsendoğan evet ben Arda bebekken ekstra çanta taşırdım mecburen bir de ./

      Sil
  13. Clutch en büyük aşkım bu sıralar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın senin kombinlere çok yakışıyor ama clutch .-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...