14 Temmuz 2016

H&M Makyaj Fırçası..

Benim bu fırça merakım ne olacak gerçekten bilemiyorum.  Çok fazla fırçam var ama yeni ve özellikle de uygun fiyatlı ve kullanışlı olacak bir şeyler gördüğüm zaman dayanamayıp alıyorum. Bunun blogger olmakla da ilgisi yok sanırım çünkü daha önce de fırça konusunda böyleydim. H&M Makyaj Fırçası da benim için tam bu tanıma uygun olduğundan görür görmez derhal aldım.
H&M Makeup Brush
Fırça top şeklinde, kılları sıkça diyebilirim ama bir Sigma sıklığında değil. Daha çok RT Multi-task fırça ayarında diyebilirim.  O fırça nasıl çok amaçlıysa bu da öyle ama bu tabi onun daha küçük bir versiyonu.

H&M Makeup Brush

Avucumun içinde bu kadar işte. Fırça ile aldığımdan beri değişik işlemler uyguladım. Fondöten sürdüm, bronzer sürüp dağıttım, aydınlatıcı ve kapatıcı uyguladım ve hepsinden memnun kaldım diyebilirim. Özellikle fondöten ve bronzer uygulaması bence çok başarılı hatta minik minik uyguladığım bronzer dağıtma işinde de iyi buldum bu fırçayı.

H&M Makeup Brush

Fırçanın ufak boyutlu olması makyaj çantasında taşınmasını da kolaylaştırıyor. Ayrıca siyah ve pembe renkleri ile de oldukça albenili bence.

H&M'nin fırçaları yani bu tarz normal koleksiyon dışı fırçaları genelde sınırlı üretim oluyor, kısa bir süre satışta kalıyor ve sonra bir daha gelmiyor. Ben Beyoğlu şubesinden 15 TL. gibi bir fiyata aldım sanırım.
Sevgiler..

33 yorum:

  1. Farklı bir seçenek olabilir, teşekkürler bilgi için :)

    YanıtlaSil
  2. Fırçayı hiç fondoten sürerken denemedim. İz bırakmıyormu kıllar çok merak ediyorum.
    Fiyatı da çok uygunmuş. Güle güle kullan
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şafakkaradeniz aa sahi mi sen de elinle mi uygulama yapıyorsun yoksa hemen uygulamalı makyaj eğitimine alalım seni şekerim :-))) şaka bir yana uygun ve temiz fırça ile yaparsan hiç iz kalmaz..teşekkür ederim .-))

      Sil
  3. Denk geldiğin zaman bazı ürünleri cidden çok başarılı oluyor &M'nin; denk gelirsem makyaj çantasında taşımak için alayım bu fırçayı. Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik bulursan al canım sonra bir daha gelmiyor :-)) o 4'lü aydınlatıcı paleti de süperdi mesela ama devamı olmadı çok yazık ..

      Sil
  4. Bu fırçaları ben de kaçırıp bir daha bulamamıştım. Fırça konusundaki durumunuzun aynısı bende de var. :)) Benim fırçalar ve kozmetik koleksiyonumun zaten bloggerlıkla ilgisi yok, ben hep böyleydim. :) Sadece blog sayesinde dışa vurmaya başladım. Mutlulukla kullanın İrem Hanım <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog kesinlikle öyle hatta eskiden daha high end marka alırdım ben bloggerlıktan sonra uygun fiyatlılara yöneldim diyebilirim :-D teşekkür ederim canım ..:-))

      Sil
  5. her HM'de bulunmuyor sanırım kaç yere bakmış bulamamıştım en son kurtköy viaport'ta buldum bu fırçayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @alakadın aaa orada H&M'mi var bak görmedim onu ben çok çabuk bir dolanıp çıkmıştım bir daha gittiğimde aklımda olsun :-) güle güle kullan..

      Sil
    2. teşekkür ederim canım :) evet koccaman hemde :)

      Sil
  6. yapısı da çok hoş duruyor yumuk yumuk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer bu minik ürünlerin şirinliği beni mahfetti zaten hep :-)))

      Sil
  7. Daha gçen geün H&M deydik alıp almamak arasında kararsız kalmıştım fırçalardan. Bir daha ki sefere artık. Güle güle kullan. Cadininikizi

    YanıtlaSil
  8. Renkleri çok güzelmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deryasoygul evet çok albenili bir şey :-))

      Sil
  9. Böyle ufak boyutta fondöten fırçası olması ne iyi çantaya atmalık özelliklede seyahatlerde.Fiyatıda uygunmuş epey, mağazaya birgün ulaşırsam aklımda olsun mutlaka :) Teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum evet tatil için falan hep bunu aldım yanıma iyi oldu :-))

      Sil
  10. ay annemin komodininde ne çok var bundan yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone hahaha annenin komodini tam bana göre desene..

      Sil
  11. Ne olacak bu fırça aşkımız <3 Ressamlarda bile bu kadar fırça yoktur eminim :D Ayrıca fırçaya da bayıldım güle güle kullanılsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ceydakrhn yoktur valla haklısın :-)) teşekkür ederim .-))

      Sil
  12. Bayram tatili girdiği için internetten birazcık uzak kaldım ama yazılarınızı okumayı özlemişim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef çok teşekkür ederim hoşgeldiniz .-))

      Sil
  13. fırça konusunda aynen senin durumundayım. Hatta yıllar önce sosyete pazarlarından fırçalar toplardım - ki hala bozulmadan kalanlar var aralarında- Maalesef HM'de birşeyler yakalayabilmemiz çok zor oluyor ama denk gelirsem kaçırmam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün ben de pazardan alırım arada baya baya da işe yarayanlar var içlerinde ..

      Sil
  14. Seni kozmetik dükkanlarından uzak tutmak lazım sanırım:)))) şaka bir tarafa keyifle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu girdim mi boş çıkmam çok zor :-)) teşekkür ederim :-))

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. @burcu görürseniz deneyin mutlaka derim .-))

      Sil
  16. fırçanın rengi ve tatlılığı çok hoşuma gitti :) güle güle kullan denk gelirse alayım diyecem de bu şehir de H&M de yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi teşekkür ederim umarım bulursun :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...