25 Temmuz 2016

Pastel Nude Farlar..

Daha önce makyaj blogumda  bahsettiğim Pastel Nude göz farı serisinden 3 renkten daha bahsedeceğim bugün. Bu 3 far bana Pastel tarafından gönderildi ama kendim seçsem de rahatlıkla bu renkleri seçebilirdim sanırım. Zaten bu seri hem renk hem de yapı olarak bana çok uygun.

Pastel Nude Farlar
Renkler soldan 71 numara Skin, 83 numara Chic ve 77 numara Dark Coffee; Skin ve Dark Coffe mat yapıda, Chic ise sedefli, zaten bu renkte gözüm vardı bu arada. 

Pastel Nude Farlar

Beraberce komple bir göz makyajı için harika bir kombinasyon oluşturuyorlar. Daha önce de bahsetmiştim, içerik listesinde talc ve parfüm var, bu konuda hassas olanların dikkat etmesini öneriyorum. Talc'dan dolayı da farlar da pudra gibi kokuyor.

Pastel Nude Farlar

Tek tek inceleyelim, bu canımcım kargoda kırılmış resmi çektikten sonra preslemek aklıma geldi kendisini, üst resimde preslenmiş halini görüyorsunuz aslında. Yapısı yumuşacık, parmakla bastığım anda dümdüz oluverdi neyse ki. Tam bir baz rengi, çok pigmentli değil ama göz kapağını iyi örtüyor ve bir göz makyaj bazı ile uygulandığında gayet iyi dayanıyor.

Pastel Nude Farlar

Chic hafif bir rose gold-şampanya renginde, bunun da pigmentasyonu çok yoğun değil ama üst üste uygulama yapılarak tabi ki istediğim rengi elde ediyorum. Yine bir baz ile uygulamak gerekiyor. 

Pastel Nude Farlar

Dark Coffe ise kahveden çok bir taupe rengi bence. Pigmentasyonu orta karar, baz ile uygulandığında daha iyi sonuç veriyor. Hafif gölgeli bir makyaj için ideal bir renk olmuş. Mat olması ve pigmentasyonunun orta olması da farın daha rahat kullanımını sağlamış.

Pastel Nude Farlar

3 rengin de swatchları bu şekilde, güzel renkler hepsi ama dediğim gibi pigmentasyonları hafif, mutlaka bir baz ile kullanılmak istiyorlar. Her 3 renk de günlük makyajda kullanılacak tarzdalar.

Daha önce bahsettiğim 84 numara bol pigmentli ve bazsız da iyi sonuç veren bir yapıdaydı. Demek ki serideki farların yapı ve pigmentasyonları birbirinden farklı ama tabi hepsi de gayet kullanılabilir yapıdalar, hele baz kullanmadan makyaj yapmayan bizler için bu konu pek sıkıntı olmaz düşüncesindeyim. Serinin tamamını Pastel'in online sitesinden inceleyebilirsiniz.
Sevgiler..

54 yorum:

  1. çok tatlılar ama benim bir sürü farım var onları tüketmem lazım bir an evvel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi ah ahh hepimizin derdi aynı :-)))

      Sil
  2. Ben Çanakkale seyahatimde bir rengini satın aldım, ancak henüz denemedim. Bu serinin renkleri gerçekten çok güzel... Acaba, benimkinin yapısı nasıl çıkacak?? Mutlulukla kullanın İrem Hanımcım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog teşekkürler canım umarım seninkinin yapısı da iyidir yorumunu bekliyorum :-))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. @deeptone değil mi benim de favorim kendisi :-))

      Sil
  4. renkler çok hoş, güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  5. hakketen bu üçlüyle güzel bir makyaj yapılır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet hem de bazla beraber çok kalıcı oluyor :-))

      Sil
  6. Renkler ne güzelmiş, keyifle kullan:)))

    YanıtlaSil
  7. Renkler çok hoş ama parlak değil de mat olduğundan dolayı Dark Coffe daha hoşuma gitti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifleri :-)) parkallar da güzel ama benim de kalbimde mat farların yeri apayrıdır...

      Sil
  8. Nude Serisindeki Renkler Şahane :) Bunlardan bir palet yapsınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedefcoşkun evet hatta bir kaç alternatifli olsa süper olur değil mi .-))

      Sil
  9. Bunların hepsi birbirinden güzel İrem Hanım :)) Dark Coffe rengini çok beğendim, güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü çok teşekkür ederim canım :-))

      Sil
  10. Renkleri birbirinden güzelmiş bunların.Baz üstünde severek kullanıyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet bazlı olarak harikalar bütün gün gayet güzel duruyor yerinde .-))

      Sil
  11. Renkler çok hoşmuş, çok beğendim :) teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklimutfak evet çok hoş renkler var seride :-))

      Sil
  12. Bazla uygulanınca çok güzel duran farlar günlük kullanım için pratik oluyor kullanmayı seviyorum ben .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevgibolat evet ben de öyle nasıl olsa bazsız makyaj yapmıyoruz :-))

      Sil
  13. ilk üç renge bayıldım, bu yaz hep o renklerden gittim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @merveninevinden yazın doğal tonlar çok hoş oluyor bence de :-))

      Sil
  14. Farların rengi süper hem de tam benlik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın bu tonlar hepimizin favorisi :-))

      Sil
  15. günlük makyaj için çok iyi renkler:)

    YanıtlaSil
  16. Çok güzeller, iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun teşekkürler Senacığım :-))

      Sil
  17. Bu serinin farlarını çok kullanışlı buldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajdünyam evet ben de öyle :-)) doğal ton ve az far kullanan biri için ideal bence..

      Sil
  18. Ben daha bu seriyi incelemedim ama sanırım incelemesem iyi olacak. Bu renklerde cok farım olsa da dayanamayıp alıyorum.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik evet ya benim de aklında hala bir kaç renk var ve feci sayıda farım da var :-)))))))

      Sil
  19. iyi günlerde kullan renkler çok güzel :)

    YanıtlaSil
  20. iremcim yorumlarına bayılıyorum, ben de çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk Elifcim teşekkürler :-)) çok güzel renkler kesinlikle :-))

      Sil
  21. yine çok güzel yazı olmuş cnaımm harika renkler :)

    YanıtlaSil
  22. İyi ki bu tonlar moda.Çok doğal bir görüntü oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog evet hem moda hem de hemen hemen herkese yakışıyor:-))

      Sil
  23. renkler çok hoş özellikle de 77 numara Dark Coffee'ye bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @baharelkovan ben de çok seviyorum hepsini :-))

      Sil
  24. Renkler çok güzel ama en çok sağdakini beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülözdemir tam bir gölgeleme rengi kendisi :-))

      Sil
  25. Bende çok merak ediyordum bu farları. ilk fırsatta alıp deneyeceğim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elmaskoçan mutlaka al bir tane dene canım şahane renkler var :-))

      Sil
  26. Bu farları günlük makyaj için yeterli buldum ben. Evet baz ile uygulandığında daha iyi sonuç veriyor. Yazısını da yazdım taslaklarda duruyor. Genel olarak aslında aynı düşüncelerimiz. Ve dediğin gibi her renkte farklı sonuç çıkıyor. Seri aynı ama sonuçlar farklı. Hele bir tanesi kendini talk pudra sanıyor havalanıyor uygulamada:)) İyi ki kullanmaya başlamadan fotoğraflamışım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı :-))) neyse ki bendekiler tozutmuyorlar o şekilde ama yapılarının farklı olmasına da çok şaştım açıkçası ..

      Sil
  27. Minicik, at çantayagillerden benim için. Dediğin gibi bazla daha iyi sonuç veriyor. Takipteyim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senademirbilek evet makyaj çantasında taşımak için pratik ve rahatlar..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...