27 Temmuz 2016

Yeni Alışveriş NYX...

Geçtiğimiz hafta sonu Başakcığımın da İstanbul'a gelmesi ile uzun zamandır beraber gitmeyi planladığımız NYX Kozmetik'in Bağdat Caddesi'ndeki mağazasına kendimizi attık. Başak mağazayı ilk defa ziyaret edecekti, ben de ilk ziyaretimden sonra bir daha gitmeye hiç fırsat bulamamıştım. Böylece hep beraber hem mağazayı gezdik ürünleri mıncıkladık hem de konuşup hasret giderdik. 
NYX Kozmetik
Mağaza  erken bir saat olması nedeni ile boş olunca her ürünü iyice inceleyip, üzerinde fikir alışverişi yapmak fırsatımız oldu. Başak'ın neler aldığını alışveriş yazısında okuyacaksınız, ben de kendi alışverişimin minik bir özetini geçmek istiyorum. 4 adet refill far ve far paleti aldım öncelikle.  Born to glow makyaj bazı ki kendisi Mac Strobe gibi yüze ışıltılı ve sağlıklı bir bitiş veriyormuş. Yeni bir corrector ve isminin Rose Gold olduğunu okur okumaz Başakla beraber sepete atığımız bir allık ile de alışverişimi tamamladım. Aslında daha gözümün olduğu ve denemek istediğim o kadar çok şey var ki, onları da bir sonraki ziyarete bıraktım artık.

NYX Kozmetik

Detaylı yazılarını yazacağım ama Rose Gold allığın yakın görünüşünü de göstermek istiyorum. Kendinden ışıltılı ve çok doğal duran bir rengi var. 

NYX Kozmetik

Bunlar da aldığım farlar, refillerin tanesi 7.95  TL. , palet de 13.95 TL. imiş yani  45 TL.'ye ful bir palet edinmiş oluyorsunuz.  Merak edenler için renklerin isimleri üst soldan, Coquette, Dressed to kill, Flustered ve Fireball şeklinde. Fireball prismatic serisine ait, diğerleri ise "hot singles refill" olarak geçiyor.  

Born to Glow 45.95 TL., allık 16.95 TL. ve corrector de 22.95 TL. idi. Bu fiyatlar yurt dışı ile karşılaştırıldığında bana mesela refill farlar 4 $, dolar da 3 TL.'yi geçkin vaziyette ki burada daha ucuz hatta bu durumda. Born to glow'un üzerine 3-4 TL. gibi bir kar konulmuş ki inanılmaz yani. Bunu yurt dışında bunların fiyatları çok uygun burada çok pahalı satılıyor diye çok soru ve yorum geldiği için yazıyorum, fiyatlar hiç abartı değil ve buradaki çoğu markadan çok daha uygun, siz de karşılaştırma yapabilirsiniz.  NYX Türkiye Bağdat Caddesi mağazasını gezeceklere şimdiden iyi alışverişler diliyorum. Benim ikinci ziyaret alışverişim bu şekildeydi. Yakında hepsinin detayları gelecek.
Sevgiler..

69 yorum:

  1. hepsi çok güzel güle güle kullanın özellikle allığa bayıldım anadolu yakasına geçtiğimde bende bi ara uğrayayım mağazaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @eminekanak mutlaka uğra bence de çok beğeneceksin :-))

      Sil
  2. Hepsini güzel günlerde kullanın İrem Hanımcım <3 Ancak, ben o allığı görmeseydim iyiydi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog teşekkürler -)) allık üstelik duble olacak görmelik :-)))

      Sil
  3. İyi günlerde kullanın <3 benimde ilk dikkatimi çeken allık oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @açelyadamdelen teşekkürler :-)) allıklarda daha çok çeşitli renk var bir de :-))

      Sil
  4. Süper seçimler :) güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @haticeşendoğan çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  5. Senin makyaj malzemesi stoğunu cidden merak ediyorum İrem. Bir gün o kısmı toplu yayınlamalısın...Keyifle kullan hepsini:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu :-)) gerçektenciddi bir koleksiyonum var inşallah hepsini şöyle güzel bir yerleştirebilsem yayınlayacağım :-)) teşekkürler :-)

      Sil
  6. Cok guzel secimler, gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan. Allık çok güzel :) Fiyatlar da uygunmuş gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda çok teşekkürler canım fiyatları çok uygun bence de evet :-)

      Sil
  8. Hepsini güzel günlerde kullan,fiyatlar kesinlikle çok uygun.Ah birde orada olabilsem neler alacağım neler:)
    Yorumlarını bekliyorum merakla.Sevgiler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajtelaşı çok teşekkürler mağazaya giden tutamıyor kendini zaten :-))

      Sil
  9. Güzel günlerde kullan;)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi çok güzel. Online alışverişi de olsa keşke NYX'in. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikköşem yakında online açılacak ama ne zaman bilemiyorum teşekkürler :-))

      Sil
  11. Güle güle kullan şekerim.Rahat rahat gezince daha bir zevkli oluyor alışveriş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @leda teşekkürler :-)) sorma her şeye rahat rahat bakınca onu da alayım bunu da deneyeyim oluyor insan .-)))

      Sil
  12. Ahh İrem Hanım nıptınız içim gitti bunlar çok güzelll :) Musmutlu günlerde kullanın ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü çok teşekkürler canım :-)))

      Sil
  13. bende en kısa zamanda tekrar nyx mağazasına gidip bir şeyler almak istiyorum. Açılışına gitmiştim ama kalabalıktan her ürüne bakamadım. 4lü paleti bende yapmayı düşünüyorum. Güle güle kullan ablacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygununblogu evet açılış günü kalabalıktan bir şey görememiştim doğru düzgün neyse acısını çıkarttım :-)) teşekkür ederim canım :-)

      Sil
  14. Gule gule kullanin şahane gozukuyorlar 😊

    YanıtlaSil
  15. hepsi çok güzel, fiyatlar da çok uygunmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esratakım evet bize de çok uygun geldi gerçekten :-))

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. @selmamollaoğlu evet harika renkler var gerçekten :-))

      Sil
  17. Sol alttaki fara ve allığa bayıldım.Güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ceyda benim de en sevdiğim :-)) teşekkürler :-))

      Sil
  18. Güle güle kullan İrem'cim.Strobe bazı çok merak ettim.Palet oluşturmakta çok kolaymış bu markayla ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet canım çok kolay ben de bilmiyordum doğrusu :-) teşekkürler en kısa zamanda beraber de gitmeliyiz mağazaya...

      Sil
  19. Sevgili İrem Saadet gibi ben de merak ettim:)) bir de kullanım süresi içerisin de bitirebiliyor musun ürünleri, kozmetiklerin de sınırlı süreleri olduğunu okumuştum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam bazıları bitiyor bazılarını veriyorum bazılarını da atıyorum...

      Sil
  20. Bu mağazaya girince gözüm dönüyor :D Mutlulukla kullanın hepsi de çok güzel :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeliz aynen benim de öyle teşekkür ederim :-))

      Sil
  21. audrey bazen diyorum nereye sığdırıyosun bunları, makyaj masanın fotoğrafını bekliyorummm 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @merveninevinden çok düzenli bir halde durmuyorlar şimdilik ama düzenleyeceğim ve paylaşacağım :-))

      Sil
  22. oh masallah ıyı gunlerde kullan :) renklerı cok guzelmıs bu kendın olusturdugun paletleri cok sevıyorum ama daha hıc almak nasıp olmadı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balınkokusu evet renkleri kendimiz seçmek en iyisi bence de :-)) teşekkür ederim :-)

      Sil
  23. Hepsi harika görünüyor. Güle güle kullan :) kullandıkça yorumlarını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @tuğçedemir teşekkürler canım tabi ki en kısa zamanda yazacağım .-))

      Sil
  24. Bir ben kullanmadım herhalde bu NYX kozmetiklerini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın az kaldı online alışveriş açılacak :-))

      Sil
  25. ben de severek kullanıyorum nyx ürünlerini, hepsini güle güle kullan canımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @alakadın sevilmeyecek gibi değillermiş teşekkür ederim :-)))

      Sil
  26. Bende blogumu takibe beklerim kızlar :)

    http://pelorina.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pelinkudret tabi ki hemen takibe aldım..

      Sil
  27. Fiyatlar cok uygunmus güle güle kullanin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deneyenbayan çok teşekkürler canım .-))

      Sil
  28. hepsi çok güzel gözüküyor, ayrıntılı incelemeleri bekliyorum :) stok durumları ne alemdeydi acaba? eğer stoklar doluysa tekrar bir ziyaret etmeyi düşünüyorum aklımda kalan ama dükkanda olmayan çok ürün vardı; elim boş dönmek istemem yine. hepsini güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @glamsight biz gittiğimizde biraz azalmıştı ama duyduğuma göre yeni ürünler gelmiş herhalde stoklar da yenilenmiştir ben bu hafta sonu ombre lip kit almak için uğrayacağım mesela yine ..

      Sil
  29. Ne güzel çok uygunmuş fiyatları (nyx görmemiş masum izmirli :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam :-)))) İstanbul'a gelmen şart oldu senin artık gel bir alışveriş turu yapalım seninle

      Sil
    2. sana whatsappdan bir boy fotosu atmam şart oldu :)

      Sil
  30. Bu markayı yeni yeni duyuyorum. Yerli bir marka mı? Denemek istedim bende şimdi, pudra ihtiyacım varken..Mesela hangi marka ile eşdeğer?
    Belki de yerinde görürsem, dokunursam daha iyi anlarım ;) En iyisi yakından görmek herhalde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dilekkıroğlu hayır yeni değil hatta baya eski :-)) daha önce Boyner'de vardı şimdi mağaza da açtılar amerika markası.. bence Loreal'den bir tık yukarıda ve bana göre çoğu üründe Mac'den daha iyi fiyat olarak ise çok uygunu tabi..

      Sil
  31. Far rengi seçimlerine bayıldım. Allıkta çok hoş. Güle güle kullan

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...