30 Temmuz 2016

Elite Kozmetik Kiss Proof Lip Color..

Mat Likit ruj aşkımız bitmek bilmeyecek bu gidişle, bir süre önce Elite Kozmetik tarafından gönderilen rujları da bu aralar çok popüler olan mat rujların hatırı ve hatırlatmak için bir daha ve bu sefer biraz daha detaylı yazmak istiyorum.  Kiss Proof Lip Color olarak geçen bu likit rujlar bakalım piyasadaki muadillerine göre nasılmış.
Elite Kozmetik  Kiss Proof Lip Color
Bende bulunan 3 renk yaz aylarına göre baya koyu renkler ve yapıları da oldukça koyu ve yoğun, oldukça pigmentliler. Yapılarından ötürü yine çok dikkatli uygulamak istiyorlar.

Elite Kozmetik Kiss Proof Lip Color

Numaraları da burada görülüyor, toplamda 12 renk var ve fiyatları da kendi sitelerinde 16.50 TL. Tabi daha hafif, nude tarzı tonlar da var.

Elite Kozmetik Kiss Proof Lip Color

Yapıları yoğun demiştim değil mi öyle dikkatsiz ve aynasız uygulama yaparsanız kesinlikle bulaşma riskini almanız lazım. Ayrıca dudak kenarına da toplanma yapmaması için az az uygulama yapmak gerekiyor. Çok ince bir kat veya 2 kat uygulanabilir. Daha sonra kurumasını ve sabitlenmesini beklemek gerekiyor. Yağlı bir şey yemeyip çok sık dudak yalamazsanız akşama kadar kalır ama normalde benim için dudaklarımı kurutmaya başlayıp beni çıkar yeniden sür demesi 2 saati buluyor.

Dudakta kuruma yapmasına rağmen kalıcılık ve pigmentasyon açısından beğendim kendilerini. Bulursam daha nude tonlu bir renk de almayı düşünüyorum.
Sevgiler..

40 yorum:

  1. Kırmızının tonu gerçekten çok güzelmiş. Ben mümkün değil likit matlarla anlaşamıyorum, dudaklarım diken diken olup iki hafta soyuluyorlar. Altına lipbalm uygulamak bile bana fayda etmiyor :( Ben anca Golden Rose velvet mattelarla idare ediyorum :) Mutlulukla kullanın İrem Hanımcım <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog teşekkürler canım :-)) golden rose'unkiler bir nebze iyiler bence de bu konuda bir de hafta sonu maybelline denedim onu da seversin gibi geliyor bana bir dene mutlaka..

      Sil
  2. Biraz dikkatsizim,sanırım bana çok uygun değil.Bulaştırabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dahamutlubiryaşam evet kuruyana kadar bulaşma riski çok bu rujlarda..

      Sil
  3. Ne kadar yoğun renkleri cidden likitler ama epey yoğun yapıları varmış.Bulursam bende nude olanını denemek istiyorum.Gözle görüp almak istiyorum o hatayı yaptım bir rujda pişman oldum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum evet bu tarz ürünlerde ben de gözümle görüp deneyip almak isterim ...

      Sil
  4. Sol baştaki renk harika görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi benim de favorim sağ baştaki :-))

      Sil
  5. Elite benim makyaj yapmaya ilk başladığım yıllardan bir marka, ne çok severdim özellikle tekli farları ve stick rujlarını mavi ambalajlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hümabal evet ben de eskiden çok kullanırdım çünkü her yerde bulurdum şimdi bulamıyorum ...

      Sil
  6. Ben bu kalıcı rujlar kadar kalanını hiç görmedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme ever değil mi o bakımdan harika ama ince bir kat sürmek lazım ..

      Sil
  7. İlk başta ki 105 numara sanırım onu çok sevdim. Diğer ikisini kullanmaya çok cesaret edemem 🙈 Fiyat olarakda oldukça uygunlarmış İrem Hanım, musmutlu günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözde evet 105 numara aslında hepsini ince ince uygularsan çok kararında duruyorlar..teşekkür ederim..

      Sil
  8. İyi günlerde kullan, renkler çok hoş;)

    YanıtlaSil
  9. En sol ve en sağdaki çok güzel :)

    YanıtlaSil
  10. Kırmızı rengine bayıldımm !!

    Kesinlikle bir yerde karşıma çıkarsa alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yağmurunmodası genelde küçük kozmetik mağazalarında oluyor..

      Sil
  11. Evet daha nude tonları seviyorum ve tercih ediyorum ben de. Köyü kıvamlı oldukları belli. Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın ben de bir nude ton istiyorum kesinlikle teşekkürler :-))

      Sil
  12. Renkleri güzelmis, kirmizi ve sagdaki renk en cok hosuma gitti, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @vivamakyaj çok teşekkürler ben de sağdakini seviyorum..

      Sil
  13. Bendeki rengi 111 numara uygulamasını ve yapısını hiç sevmedim ama rengini güzel veriyor. iki saat içinde dudaklarımda topak topak durdu havalar biraz serinlesin tekrar şans verip deneyeceğim. Biz mat rujları çok severken yabancı blogger ve vlogger genelde ışıltılı ve yapısı daha yumuşak rujları tercih ediyorlar fark ettin mi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevgibolat evet sanırım biz biraz geriden geliyoruz o konuda bundan bir süre önce yırt dışında mat rujlar modaydı şimdi o moda geçiyor yerini daha yumuşak yapılı rujlara bırakıyor.. bizde de geçecek herhalde zamanda..

      Sil
  14. Ne de güzel açık anlatım olmuş ... İnsanın kendini bilip ona göre alması gerekiyor ...
    Sevgili İrem güzel günlerde kullan inşallah ...
    Keyifli ve huzurlu akşamlar diliyorum

    YanıtlaSil
  15. Dudaklarımı kurutacak diye hiç elim gitmiyor bu rujlara. Yalnız seçtiğin renkler ve yoğunluğu harikaymış. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır sırf renklerinden ötürü dudaklarım kuruya kuruya kullanıyorum valla ne yapayım -)) teşekkür ederim canım .-)

      Sil
  16. Bende kaliciliklarini çok sevdiğim için çok severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet inanılmaz kalıcılar..

      Sil
  17. Merhaba :) Bloğunuzu yeni keşfettim. Çok güzel bloğunuz var. Sizi takibe aldım. Aranıza beni de kabul ederseniz bloğuma beklerim :)
    https://hbidnyam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  18. Soldaki renk gerçekten hoş görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülözdemir sonbahar-kış için çok hoş olacak bir renk .-))

      Sil
  19. güle güle kullan İremcim ^.^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...