24 Ocak 2018

Pretty By Flormar Ürün İncelemesi, İlk izlenimler..

Flormar bir süre önce  Gratis mağazalarında satılmak üzere  Pretty by Flormar ismini verdiği yeni bir seri ürün çıkarttı. Geçtiğimiz yıl sonunda ürünlerin lansmanı yapıldı ve bize de denememiz için bir kaç değişik ürün yollandı. Şimdi o ürünlere şöyle bir bakalım nasıllarmış ve Flormar'ın normal seri ürünlerinden farkları neymiş.
Pretty by flormar


Öncelikle seri ilk çıktığından beri gözümün olduğu terra cota allık ve daha önce de denemek için alıp blogda yazısını yazdığım likit mat ruj var. Özellikle daha önce denediğim likit mat rujun bu rengini deneyince çok şaşırdım. Likit rujlarda çoğunlukla rengin açıklığına veya koyuluğuna göre yapı oldukça değişiklik gösterebiliyor. Bunu da diğerine göre çok daha iyi buldum açıkçası. 


Pretty by flormar

Önce terrra cota allıklardan 04 numara shimmer bronze'a bakalım. İlk gördüğümden beri almak istemiştim bunu. Ama bir türlü sıra gelemedi hep araya başka şeyler girdi. Sonunda kendisi benim oldu. Sanırım baked blushların 2 renk seçeneği daha var ve fiyatları 24.99 TL. İndirimde  14-15 TL.'ye geliyorlar genellikle. 

Pretty by flormar

Baked blush 04 numara shimer bronze oldukça pigmentli bir yapıya sahip. En iyi uygulama tapered yani hafif sivri uçlu bir fırça ile yapılıyor. Bu uygulama tozutmasın diye değil fazla pigmentten yanaklarınız yanmasın diye , değişik başka bir fırça mesela top uçlu sık kıllı fırçalar ile de alsanız tozutma yapmıyor. Diğer renklerden 001 numara deep coral da beni oldukça cezbediyor bu arada. 

Pretty by flormar

Göz farlarına gelirsek, bendeki 02 nude beige tam bir baz rengi, oldukça pigmentli ve çok sık kıllı bir fırça ile değil de daha gevşek bir fırça ile uygulamak gerekli. Çok hafif bir tozutma yapabiliyor. 

Pretty by flormar

Farlarda epey bir renk seçeneği var ve stantta denediğim kadarı ile hepsi de oldukça pigmentli renkler. Bir de baked eyeshadow serisi var ki 02 numara golden party renginde resmen aklım kaldı. Normal fiyatları 10 TL.  Bu seri farların tamamı mat yapıdalar.

Pretty by flormar

Shimmer bronze ve nude beige swatchları.


Pretty by flormar

Shimmer bronze dağıtılınca bu şekilde oluyor. dağıtmak oldukça kolay. Ben bu rengi yazın allık olarak kullanmak istiyorum özellikle. 

Pretty by flormar

Mat rujun yapısı hastası olduğumuz silk mat rujlara oldukça benziyor ama her nasılsa daha yoğun, daha yumuşak, daha kadifemsi. Ama buna karşılık bu silk matlar gibi ölümüne sabitlenmiyor. Dudakta kadife gibi, pürüzsüz ve mat duruyor ama transfer proof değil yani elinizi sürdüğünüzde elinize, bir şey içtiğinizde bardağa geçiyor. Tabi dudağı kurutmuyor, oldukça konforlu duruyor. Sabitlenmemesine rağmen dudakta oldukça uzun süre kalıyor. Yani çay-kahve içmekle bozulan giden bir ruj değil.  Daha önce yazdığım Pretty by Flormar likit mat ruj yazısı için buraya tıklayabilirsiniz. 

Pretty by flormar

Aplikatör yapısı silk mattan tamamen değişik,  blogdaki yazıyı  buradan  okuyabilirsiniz.

Pretty by flormar

Yalnız bu renk beni resmen mest etti. İlk sürdüğümden beri aşk yaşıyorum diyebilirim. Daha önce Flormar silk matte Autum Timber ile de böyle ilk sürüşte aşk olmuştu. Bunun adı dark rosewood ve kahve alt tonlu pembelik içeren ama kiremit rengine de çalan bir renk arıyorsanız bu odur işte.

Pretty by flormar

Pretty by Flormar volumazing maskaraya gelirsek, fırça yapısı güzel ama bana çok bir dolgunluk vermedi. Tabi bu maskara kişiye göre, beklentiye göre, uygulamaya göre değişiyor. Pek çok kişinin severek kullandığı çoğu maskarayı ben pek beğenmiyorum. Bunun son örneği yine çok güzel diye lanse edilip, çok da övgü alan hatta böyle stantta tüyler içinde duran bir maskara oldu neyse ondan sonra bahsedeceğim. Bu maskarada da 2-3 katta fena değil, uzun kirpikleriniz varsa çok da memnun kalırsınız hatta bence. Bir de kıvırıcı ve uzunluk veren çeşitleri var. Fiyatı da 20 TL. Ama indirimde 7-8 TL. oluyor. Bu arada bu maskarayı yukarıda bahsettiğim tüylü maskara üzerine uyguladığım zaman süper oldu. 

Pretty by flormar

Yine beğendiğim ürünlerden biri de likit eyeliner oldu. Fırça uçlu linerın ucu benim için oldukça kullanışlı, ne çok ince ne de çok kalın. 

Pretty by flormar

Tek sürüşte yeterli kalınlıkta bir çizgi elde etmek mümkün, kuruması için yaklaşık 30-40 sn. beklemek gerekiyor. Daha sonra kuruyup matlaşıyor. Gün içinde silinme yapmıyor, oldukça dayanıklı. 

Normal Flormar ürünlerinden ne farkı var derseniz, fiyat olarak daha uygunlar, çeşit olarak daha az ama kalite olarak bence aynılar, hatta bazı ürünleri baya iyi olmuş. Mesela cover up fondöten gibi ama ondan ayrı bir yazı ile bahsedeceğim.  Ürünleri Gratis, CosmoHome, Eve Shop gibi mağazalardan deneyerek alabilirsiniz. 
Sevgiler..




29 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumu sildim yanlışlıkla :-((

      Sil
    2. rujun rengini çok sevdim ben de!
      @ebrudüvenci evet çok güzel.. yorum silinince böyle yaptım ben de :-(

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rujun rengini çok sevdim ben de!
      @ümrantuncer ilk görüşte aşk oldu tam benim için:-))

      Sil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumu sildim yanlışlıkla :-((

      Sil
    2. Uygun fiyatlı olması güzel olmuş :)) keyifle dene canım
      @senadursun teşekkürler Senacım sevgiler...

      Sil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumu sildim yanlışlıkla :-((

      Sil
    2. eyeliner merak ettiğim bir ürün oldu :)
      hiç fena değilmiş renginin net olması hoşuma gitti..

      Sil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumu sildim yanlışlıkla :-((

      Sil
    2. İlk çıktığında neredeyse her üründen bir çeşit alıp denemiştim; beğeniyorum Pretty ürünlerinin performansını. Flormar bu markası ile iyi iş çıkarttı bence. Güle güle kullan İrem'cim :)
      @başakçelik yorumu silince bu aklıma geldi sonradan .-(( evet ben de aldım da ancak likit ruju yazabilmiştim. ürünler beklediğimden iyi çıktı gerçekten umarım bu şekilde daha çok ürün gelir .. teşekkür ederim :-))

      Sil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız Swatchlarda görünen renkler muhteşem, güzel günlerde kullan...
      @sihirli mavi teşekkürler.. yorumları silince yanlışlıkla böyle yaptım artık :-((

      Sil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Terra cota allık hariç hepsi çok hoş gözüktü gözüme, o niye hoş gözükmedi dersen böyle yanık kek gibi tuhaf geldi homojen renk yok, sanki bozukmuş gibi duruyor. Özellikle belirttim ki, üreticiler tüketicilerin psikolojisini öğrenmek için milyonlar harcıyorlar bak bedava yazdım:)))))Güle güle kullan:)
      @bücürükveben yorumu yanlışlıkla silmişim böyle yaptım .. :-(( teşekkürler ama terra cotaların özelliği öyle damarlı ve değişik renkte olmalarıdır aslında seviyoruz yani öyle olmalarını :-))

      Sil
  8. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruj hoşmuş. Maskara da güzel gig. Ben maskara severim ama makyajı az yaptığımdan az dolgun olması iyi.
      @saadetuslu tam sana göre olabilir o zaman :-))

      Sil
  9. Rujlarını çok beğendim, duruşları nefis fakat o sabitlenmeme olayı hiç hoşuma gitmiyor. Shimmer Bronze baya güzelmiş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır sabitlenmemesine rağmen bu rengi özellikle denemeni tavsiye ederim çok seveceğine eminim :-)) teşekkürler ..

      Sil
  10. ben de içlerinde en çok ruju beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetipsikolojisi rengi harika bence:-))

      Sil
  11. güzel ürünler, güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  12. Rujun rengi şahane allık ise tam yaza yakışır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrybayrak ever ben de öyle düşündüm yazın bronz tende ışıldar resmen..:-))

      Sil
  13. Cok tatlislar. Güle g6le kullan 😊

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...