14 Ocak 2018

Makeup Revolution Rose Gold Diamond Life Ruj İncelemesi..

 Çok merak ettiğimiz Makeup Revolution markası Watsons raflarında yerini alır almaz bir de %50 indirime girince tabi dayanamayıp 2-3 parça bir şey alacaktım. Toplamda 3 parça aldım, tabi daha fazla da alabilirdim buna da şükür diyoruz burada, kendime zor engel oldum ve yılbaşı için yeni ve daha güzel  başka ürünler geleceğini düşündüm ve kendimi tuttum evet.
Makeup Revolution Rose Gold Diamond Life Ruj
Makeup Revolution Rose Gold Diamond Life Ruj sanırım markanın Türkiye'ye gelen 2 ruj serisinden Rose Gold olana ait bir ürün. Diğeri de Iconic matte, henüz onu denemedim ama o da aklımda. 



Dış görünüşü, ambalajı, rengi şahane. Zaten hepimiz birer rose gold aşığı olarak öncelikle ismi bizi tavlıyor. 

Makeup Revolution Rose Gold Diamond Life Ruj

Tek sıkıntı gelen renklerin çok çeşitli ve değişik olmaması, yoksa fiyatları da indirimde 10 TL. gibi çok çok uygun bir rakamdı, değişik renkler olsa hepsini rahatlıkla toplardım.

Makeup Revolution Rose Gold Diamond Life Ruj

Ruj mat değil ama tam olarak parlak da değil. Yapısı çok çok yumuşak. Sürerken böyle yumuşak yapılı bütün rujlar gibi çok dikkat gerektiriyor. Dağılma ve toplanma yapabiliyor.  Dudağı kurutmuyor ama kalıcı hiç değil. 

Makeup Revolution Rose Gold Diamond Life Ruj

Renk ilk sürüşte dalgalanma yapıyor. Yapısı her yerde aynı değil, bazı yerlerde daha kalın veya bazı yerlerde daha ince olabiliyor. Tam kapatması için en az 3 kat ama dikkatli olarak ince ince sürmek lazım. Ben de şöyle bir yöntem buldum. Aynı tonlarda bir mat ruj sürüp sonra üzerinden bununla geçiyorum. Biraz daha kalınca oluyor dudakta ama en azından renk farkı ve taşma olmuyor.

Aslında ilk denemeye böyle koyu bir renk alarak hata ettim tabi. Bütün markaların bu şekilde koyu renkler ile sorunları oluyor, nedense yapması ve renk bütünlüğünü sağlaması oldukça zor koyu renkler. Yine de denemeye değer bir seri bence. Hem fiyat olarak uygun, sevdiğiniz renkler varsa mutlaka bakın derim.
Sevgiler..

40 yorum:

  1. renk harika tam bu mevsimlik markaya zaten lafım yok güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi teşekkür ederim :-)))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet değil mi tam mevsimlik :-))

      Sil
  3. Ambalajında çok daha yoğun bir renk gibi ama bilek içinde gül kurusu gibi geldi bana.3 kat uygulama ve kalıcı olmaması eksisi olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden evet renk çok güzel aslında..

      Sil
  4. Kalıcı olsa belki düşünürdüm renk harikaymış çünkü ama zaten yapısı dalgalanması beni rahatsız eder zaten ince dudaklara sahibim uğraştırır beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun evet Senacım bende de durum aynı :-)

      Sil
  5. Renk benim için fazla koyu ama bu markanın rujlarını merak ediyorum kendime uyacak bir rengini deneyebilirim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe evet ben de daha açık bir renk deneyeceğim bundan sonra..

      Sil
  6. rujdan degıl o arkadaki aydınlatıcıdan ıstıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bolkahveli mermeid olan mı blogda yazısı var onun da sim seviyorsan mutlaka al derim...

      Sil
    2. evet yazısını okumuştum fakat en son yazdıgın wet in wild in ürününü tercih edecegim gibi gorunuyor.

      Sil
    3. @bolkahveli precious petals değil mi onu kesinlikle öneririm çok iyidir..

      Sil
  7. Bu serinin ambalajları gerçekten güzel, zaten rose gold deyince akan sular duruyor😃 Ama yapısı hiç bana göre değilmiş, bana pratik iki dakkada sür çık rujlar lazım, iş yerinde en iyisi onlar oluyor😊 Bir de hala watsons a ayağım gitmiyor benim. Güle güle kullan, çok sevgiler💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog işte sırf bunları alabilmek için kendime izin verdim artık .-)))çok teşekkürler canım öpüyorum çok :-))

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. @gökçebağtır sorma onlarsız da olmuyor ama :-))

      Sil
  9. Renk harika gercekten almaya degermis 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet fiyatı da uygun kesinlikle alınır yani :-))

      Sil
  10. Kozmetikler, rujlar, vs. seyretmesi bile zevkli yaaa...:))güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben evet ben de önüme koyup seyretmeye bayılırım hepsini :-))

      Sil
  11. Bu markanın far ve allık paletlerine bakmaktan rujlarını kaçırdım ben ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin :-))) haklısın canım benim de gözüm hala aydınlatıcı paletinde ve flawless far paletlerinde...

      Sil
  12. renginin güzelliği kesin ama özellikleri beni pek cezbetmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrudüvenci evet ya belki açık renk olanlar daha iyidir diye düşünüyorum ...

      Sil
  13. Rengi çok başarılı. Keşke tüm stand gelse buraya da neler var neler yurt dışı standında :(,

    Sevgiler
    Ebru :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico aynen bende de hepsi gelmeli :-)))

      Sil
  14. Ürünün ambalajına aşık olup bende almak istedim, fakat sizin de söylediğiniz gibi yapısını beğenmeyerek almaktan vazgeçtim. Yine de bu rengi çok beğendim, azıcık sürüp dudaklara dağıtarak, hiç makyaj yapmadan doğal ve sağlıklı bir görüntü elde edilebilir.
    Buralarda yeniyim, ben de bloguma beklerim. Linkim aşağıda, sevgiler.
    https://tugcekocerblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @tuğçekoçer evet dediğin gibi gayet güzel olabilir o şekilde :-)) bloguna bakıyorum hemen...

      Sil
  15. Rengi, yapısını da göz önüne alınca zormuş ama ambalaj kesinlikle harika. Bir de ilk fotoğraftaki damlalıklı ürünü çok merak ettim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlaboratuarı :-)) o tüplü şey aynı markanın unicorn likit aydınlatıcısı blogda yazısı da var...

      Sil
  16. Renk harika desem...

    YanıtlaSil
  17. Yanıtlar
    1. @ayşegülünmakyajdeneyimleri evet ben de çok beğendim...:-))

      Sil
  18. Rengine bayıldım yalnız...

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...