29 Ocak 2018

Max Factor Healthy Skin Harmony Fondöten ve Makyaj Fırçaları İncelemesi..

Geçtiğimiz yılın son aylarında elime geçen ama kullanmaya başlamamla birlikte favorilerim arasına giren Max Factor Healthy Skin Harmony fondöten ve onunla birlikte gelen oval makyaj fırçası setinden bahsetmek istiyorum. Fondötenin benim için artık kapatıcı olanı ama çok da maske gibi durmayanı makbul. Cilt tonunu eşitleyeceğini vaat eden BB veya CC kremlere pek ilgim yok artık. Bu fondöten de adından anlaşılacağı gibi tam benim istediğim gibi hatta doğal duruş isteyenlere göre de bir fondötenmiş. Nasıl hem doğal duruyor hem de kapatıcı oluyor diyorsanız okumaya devam edin lütfen. 
max factor ürünleri 


 Öncelikle Max Factor bana denemem için iki adet fondöten yollamıştı ki bunlardan 45 numara warm almond rengi bana tam oldu. Diğeri de 47 numara nude, o da fena değil. Nude bir tık daha koyu ve biraz daha pembelik içeren bir ton. 
max factor ürünleri 

Aralık aynın sonunda katıldığım Ebru'nun düzenlediği #havayiisitiyoruz influencer etkinliğinde de firma tarafından aynı fondötenin bu sefer 30 numaralı porceilen rengi gönderilmişti. Tabi bu renk bana oldukça açık kalıyor ama renkleri görebilmeniz açısından karşılaştırmalı onu da koydum buraya. 

max factor ürünleri 

Max Factor Healthy Skin Harmony fondöten 30 ml. ve bütün drugstore mağazalarda 50 TL. civarında satışta bulunuyor. Tabi bütün bu mağazaların sık sık indirime girdiğini ve fondöteni genel olarak %40 indirimli alabileceğinizi de unutmayın. 

max factor ürünleri 

Ben warm almond rengini kullanıyorum demiştim.  Biraz fondötenin yapısından bahsedeyim. İnce yapılı, maske gibi durmayan, ilk katta oldukça doğal duran ama ikinci katta ortadan yükseğe doğru kapatıcılık sağlayan bir fondöten kendisi. En  önemli özelliği ise tam matlaşmadan canlı durması ama yüzde parlama yapmaması oldu bana göre.  Ayrıca Max Factor'un sanırım Lasting Performance fondöteni gibi bir yere kadar transfer elinize transfer olmuyor. Biraz beklediğinizde hakikaten sanki kuruyor ve ele pudralı bir his geliyor ama bulaşmadan. Ama yine de mesela dar boğazlı bir kazağı makyaj üzerinden giymenizi veya çıkartmanızı önermem. O kadar da bulaşmaz olduğunu sanmıyorum.

max factor ürünleri 
 Üstten sırayla warm almond, nude ve porceilen renklerini görüyorsunuz.

max factor ürünleri 

Warm almond yani benim kullandığım rengin blend edilmiş yani karıştırılmış hali. İstediğim gibi pembeliği ve bej alt tonları tam kararında ve bu tek kat sürülmüş hali.

max factor ürünleri 

Fondöten Max Factor'un oval fondöten fırçası ile güzel uygulanıyor. Doğal bir uygulama için sünger veya daha yoğun bir kapatıcılık için H&M 'in büyük fondöten fırçası gibi bir fırça ile kullanmanızı önerebilirim.  

max factor ürünleri 
Yeri gelmişken içindekilere de bakalım. ben pek anlamıyorum. Ama merak eden varsa bilgi alabilir tabi. Bu arada içerikte belirttiği gibi fondötende oldukça yoğun bir parfüm kokusu var. Beni rahatsız etmiyor ama hassas olanların koklayarak test etmesini öneririm. 

max factor ürünleri 

Fondöten fırçasından başka oval fırça  serisinde 4 fırça daha bulunuyor.  En solda altta kapatıcı fırçası var. Fondötenle beraber bu iki fırça en sık kullandığım fırçalar. Kapatıcı fırçasını kapatıcı sürmekte kullanmasam bile göz çevremi temizlemek ve en son dokunuş olarak göz altı bölgesini iyice pürüzsüz yapmak için her gün kullanıyorum diyebilirim.  Diğer fırçalara bakarsak, üstteki eyeliner fırçası, onun altında göz farı fırçası var. Son fırça ise karıştırıcı yüz fırçası olarak tanımlanmış. 

max factor ürünleri 


Fondöten son haftalarda gerçekten hiç vazgeçemediğim bir ürün oldu. instagramda günün makyajı taginden de takip edebilirsiniz ne kadar sık kullandığımı. Fırçalara ise fondöten ve kapatıcı haricinde çok elim gidiyor diyemem. Tabi tamamen el alışkanlığı, süngerler ilk çıktığında da fırçaları bırakamayız demiştik. Yeni ürünlere alışmak biraz zaman alıyor. Daha sık kullanıp elimin alışmasına çalışacağım bakalım.
Sevgiler..



38 yorum:

  1. fondoteni merak ediyorum ilk fırsatta deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. fondöteni merak ettim fırçaların hepsini kullanışlı bulmadım bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü hala alışma çabalarım devam ediyor :-)))

      Sil
  3. 3'ü karışınca daha güzel bir renk mi oluşmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi :-)))) olabilir bak...

      Sil
  4. Aaayy bu fırçaları nerden buluruz kiii ��

    YanıtlaSil
  5. Bana da pembe alt tonlu olan fondötenler olmuyor, zaten kendi cildim öyle olduğundan sanırım. Bu fırçaları daha hiç kullanmadım desem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrubayrak oval fırçaların bazıları gerçekten iyi ve pratik oluyor seviyorum ben :-))

      Sil
  6. Fondöten bana göre birazcık pahallı ama indirim döneminde fondöten ve bu markayı sevenler kaçırmasın.Benim fondötenlerle aram iyi değil ne yazık ki..Ahhh bir de o fırçaları kullananlara o kadar imreniyorum ki :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelde indirim olduğunda gerçekten fiyatlar oldukça uygun oluyor bence de :-)) indirim bekliyorum zaten bir şey alacaksam ..

      Sil
  7. Fondötenlere bakınca rahmetli annemi hatırladım, çocukken ilk onda görmüştüm pembemsi bir fondötendi. Güzel bir kokusu vardı (1965'li yıllar artık kimbilir ne markaydı:)))kız çocuklar annelerinin makyaj malzemeleriyle oynamaya hatta seyretmeye bayılıyor. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben o zamanlar bahsettiğin fondöteni hatırlıyorum çünkü çok reklam gördüm onun hakkında gerçeğini görüp görmediğimi hatırlamıyorum ama markası tokalon olmalı :-))

      Sil
  8. fırçalarda ayrı şık güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  9. Verdiğiniz bu güzel bilgiler için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef rica ederim beğenmenize çok sevindim :-))

      Sil
  10. ne güzel şişeler ne güzel renkler, max factor çok iyi zaten yiaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone evet eskiden beri severim ben ürünlerini :-))

      Sil
  11. Fırçalar çok şık duruyor. Markanın sadece ürünlerindeki gereksiz yoğun kokusu beni rahatsız ediyor, yoksa ürünleri başarılı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet hemen hemen bütün cilt ürünleri parfüm kokar beni rahatsız etmiyor gerçi ama olmasa daha iyi..

      Sil
  12. Renkleri epey pembe tonluymuş cidden. Bu fondöteni merak ediyordum; ama, Filiz'in yazısından kuru ciltlere çok uygun olmadığı sonucunu çıkarmıştım :) Güle güle kullan İrem'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet kuru ciltte biraz kuru kuru durmasından ziyade ele öyle gelecektir diye düşünüyorum.. ama yağlı ciltte güzel duruyor.. teşekkürler canım :-))

      Sil
  13. Bu fondöteni çok merak ediyorum ama büyük ihtimal benim fazla beyaz tenime uygun renk bulamam diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe sanırım en açık rengi porselen o koyu mu gelir sana?

      Sil
  14. ihtiyacım olduğunda denemek üzere not aldım :)

    YanıtlaSil
  15. Porcelain tam aradığım renk sanırım.Ancak ciltte kuru duruyor diye yorumlar okuduğum için mesafeli duruyorum, çünkü cildim yeterince kuru.Üstüne bir de parfüm dedin, zaten alerjiğim, hiç hevesim kalmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün evet parfüm konusunda hassassan mutlaka kokla derim parfüm kokusu sürerken oldukça baskın çünkü ...

      Sil
  16. Yıllar önce bu kadar marka ve ürün yokken en özel markamız Max Factor'dü. Birçok fondötenini de severek kullanmıştım. Bu fondötenle instagramda çok karşılaştım ama henüz deneme şansım olmamıştı. Yazınız merakımı oldukça giderdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan evet kimse yokken max factor vardı değil mi :-)))

      Sil
  17. Koyu rengi sevdim. Resimdeki gül ne güzel 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya buğday tenlisin değil mi sen de benim gibi ? gülü ikea'dan almıştım...:-))

      Sil
  18. Ah işte tam istediğim duruş ve maalesef kuru ciltli olmak :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır yağ bazlı bir primer ile iyi durabilir sende... öyle bir kullanım şeklinin de denemesini yapıyorum yazısı gelecek :-))

      Sil
  19. En merak ettiğim fondöten arasında deneyeceğim mutlaka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun umarım seversin canım sevgiler :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...